معامله گران خبره منتظر پامپ آلت کوین ها هستند

معامله گران خبره منتظر پامپ آلت کوین ها هستند

نوشته شده در : 1402/11/25

معامله گران خبره منتشر پامپ آلت کوین ها هستند. اگر قصد خرید ارز دیجیتال را دارید، باید وضعیت کلی بازار را تجزیه و تحلیل کنید و زمان وقوع آلت سیزن را پیش بینی کنید تا بتوانید معاملات پرسودی انجام دهید.
توجه داشته باشید، ارز بیت کوین(BTC) بعد از رشد چشمگیر بالای 50 هزار دلار در اوایل این هفته، کمی ریزش کرده است. در حالی که ارز دیجیتال پیشرو سعی می کند تا حمایت ها و مقاومت های فعلی خودش را شناسایی کند، آلت کوین ها ممکن است نسبت ریسک به پاداش خوبی را ارائه دهند. در این میان، تریدرها و معامله گران به خرید آلت کوین ها علاقه نشان می دهند. اگر شما نیز قصد ترید در ارزهای دیجیتال را دارید، بهتر است نگاهی به آلت کوین ها بندازید و نسبت به خرید ارزهای مستعد رشد اقدام کنید.
به طور کلی می توان گفت که تریدرهای متخصص انتظارات و تز سرمایه گذاری خودشان را در بازار آلت کوین ها مورد بحث قرار می دهند. آلت کوین هر ارز دیجیتالی است که بیت کوین نیست و معمولا نوسانات زیادی را نشان می دهد. در واقع، سرمایه گذاران انتظار دارند که آلت کوین ها در بازارهای صعودی بهتر از بیت کوین عمل کنند و در بازارهای نزولی عملکرد کمتری از رهبران داشته باشند. تریدرهای حرفه ای در مورد این پویایی ها اظهار نظر کرده اند.
به طور خاص، تریدرهای حرفه ای توضیح دادند که افزایش آلت کوین ها لزوما زمانی نیست که پول از بیت کوین به ارزهای دیجیتال دیگر بچرخد. در عوض، بیشتر از طریق جریان ورودی سرمایه به کل بازار ایجاد می شود که باعث افزایش قیمت های بزرگ تر در بازارهای کوچک تر می شود. تسلط بیت کوین و آلت کوین ها ورودی را پمپاژ می کنند. با این وجود، تسلط بیت کوین یک شاخص قابل اعتماد از یک فصل است. زمانی که آلت کوین ها پامپ می کنند و از بیت کوین(BTC) بهتر عمل می کنند.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد معامله گران خبره منتظر پامپ آلت کوین ها هستند
سوال امنیتی :9+88 = ?