ETF بیت کوین 10 برابر بیشتر از ماینرهای بیت کوین جذب می کنند

ETF بیت کوین 10 برابر بیشتر از ماینرهای بیت کوین جذب می کنند

نوشته شده در : 1402/11/27

طبق بررسی های انجام شده، ETFهای بیت کوین 10 برابر بیشتر از آنچه که استخراج کنندگان بیت کوین، BTC تولید می کنند، به دست می آورند که این مسئله باعث می شود تا صندوق های ETF مورد توجه سرمایه گذاران و تریدرهای زیادی قرار بگیرد. اگر شما قصد خرید بیت کوین را دارید، باید اخبار مهم پیرامون ETF بیت کوین و استخراج بیت کوین را زیر نظر بگیرید.
توجه داشته باشید که جریان های ورودی ETF بیت کوین در دو روز معاملاتی گذشته بیش از 10 برابر از میزان تولید ماینرها پیشی گرفته است. صندوق های قابل معامله در بورس بیت کوین 10 برابر بیشتر از آنچه ماینرها توانستند در روز دوشنبه 12 فوریه تولید کنند، بیت کوین به دست آوردند. بر اساس ارقام اولیه، حداقل 493.4 میلیون دلار یا تقریبا 10280 بیت کوین از 12 فوریه به ETFهای بیت کوین سرازیر شد.
صندوق بیت کوین iShares بلک راک با سرمایه 374.7 میلیون دلاری سهم بزرگی را به خود اختصاص داد. در همین حال، صندوق بیت کوین Wise Origin Fidelity با 40 میلیون دلار برای صندوق ETF بیت کوین Ark 21Shares وارد شد. خروجی 95 میلیون دلاری و 20.8 میلیون دلاری از Invesco Galaxy ETF کمی این مسئله را جبران کرد، اگرچه خالص ورودی تقریبا نیم میلیارد دلار بود.
طبق گزارش Blockchain.com در همان روز، ماینرهای بیت کوین که مشغول استخراج بیت کوین هستند، حدود 1059 بیت کوین به ارزش تقریبی 51 میلیون دلار تولید کردند که تنها 10 درصد از مقدار بیت کوین توسط ETFهای بیت کوین افزایش می یابد. روند مشابهی نیز در 9 فوریه مشاهده شد، با حدود 12700 بیت کوین یا 541.5 میلیون دلار از دارایی که در مجموع به ETFها سرازیر شد، در مقایسه با 980 بیت کوین به ارزش حدود 45 میلیون دلار از طریق استخراج بیت کوین.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد ETF بیت کوین 10 برابر بیشتر از ماینرهای بیت کوین جذب می کنند
سوال امنیتی :9+36 = ?