5 توصیه مهم از بزرگان صنعت ارزهای دیجیتال

1401/12/23

5 توصیه مهم از بزرگان صنعت ارزهای دیجیتال؛ آیا دوست دارین این توصیه ها رو بدونین؟ با بزرگان و صاحب نظران ارزهای دیجیتال آشنا هستین؟ آیا می دونین بزرگان بازار چه توصیه هایی برای سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال می کنند؟ به نظر شما آینده ارزهای دیجیتال از زبان بزرگان چجوریه؟ در زمان سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال به چه نکاتی باید توجه داشته باشین؟

سرمایه گذاران موفق دنیا مثل ستاره های راک در دنیای مسائل مالی می درخشن. این سرمایه گذاران با استفاده از استراتژی ها و فلسفه های مختلفی که در تجارت استفاده می کنند، تونستن ثروت زیادی به دست بیارن. برخی از اون ها راه های مبتکرانه و جدیدی برای تحلیل سرمایه گذاری های خودشون ارائه میدن. در حالی که برخی دیگه به صورت غریزی اوراق بهادار و سهام ها رو انتخاب می کنند. بزرگان بازار برخی توصیه هایی در مورد سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال می کنند که بهتره با اون ها آشنایی داشته باشین. به همین منظور ما سعی می کنیم در مقاله 5 توصیه مهم از بزرگان صنعت ارزهای دیجیتال، اطلاعاتی در مورد آینده ارزهای دیجیتال از زبان بزرگان به شما ارائه کنیم و به بررسی توصیه های مهم از بزرگان بازار ارزهای دیجیتال بپردازیم.

آینده ارزهای دیجیتال از زبان بزرگان

آینده ارزهای دیجیتال از زبان بزرگان

بازار ارزهای دیجیتال ترکیبی از عشق و نفرت هست! بعضی از افراد از رمزارزها خوششون میاد و برخی دیگه از اون ها نفرت دارن. به طور معمول، سرمایه گذاران ارزهای دیجیتال رو دوست دارن، چون سود چشمگیری به حساب اون ها واریز می کنه. در نقطه مقابل، افرادی هستن که سرمایه اون ها به دلیل سقوط شدید یه ارز دیجیتال از دست رفته یا به دلیل از دست دادن رمز عبور یا هک شدن کیف پول دارایی های خودشون رو از دست دادن. این افراد هر زمان اصطلاح ارزهای دیجیتال رو می شنون حسابی عصبانی میشن.

با اینکه رمزارزها مبتنی بر فناوری بلاک چین هستن و توسط تعدادی دقیق از رمزارزها و اعداد کنترل میشن، ولی افراد بزرگ زیادی در این صنعت وجود دارن که خلاقیت هایی به خرج دادن. همه این بزرگان پیش زمینه متفاوتی دارن. یکی از اون ها کارش توسعه بازار کریپتوکارنسی ها بوده، اون یکی یه اقتصاددان نخبه و بعضی از اون ها هم مدیر عامل شرکت های حوزه بازار ارزهای دیجیتال بودن، ولی همه اون ها یه ویژگی مشترکی دارن و اون خلاقیت هست. هر کدوم از این افراد با داشتن توانایی تشخیص درست و بکارگیری فناوری های جدید به آینده ارزهای دیجیتال شکل تازه ای بخشیدن و انتظار دارن تا آینده ارزهای دیجیتال روشن باشه.

توصیه های مهم از بزرگان بازار ارزهای دیجیتال

توصیه های مهم از بزرگان بازار ارزهای دیجیتال

سخنان ارزشمند سرمایه گذاران بزرگ در بازار ارزهای دیجیتال می تونه باعث ایجاد انگیزه و آگاهی برای فعالیت در این بازار مالی بشه، چون این افراد راه های مختلف رو طی کردن تا به این موفقیت بزرگ و ثروت زیاد دست پیدا کردن. بهتره بدونین بزرگان و صاحب نظران بازار هر کدوم توصیه های مختلفی رو در رابطه با سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال ارائه دادن که رعایت این موارد باعث میشه تا سود زیادی به دست بیارین. به همین منظور ما سعی می کنیم در این بخش از مقاله به بررسی توصیه های مهم از بزرگان بازار ارزهای دیجیتال بپردازیم.

  • کلید کیف پول را پیش خودتان نگه دارید

یکی از توصیه های مهم از بزرگان بازار ارزهای دیجیتال این هست که کلید کیف پول رو پیش خودتون نگه دارین. چارلی لی که یکی از بنیانگذاران لایت کوین هست گفته زمانی که رمزارزهای خودتون رو از صرافی می خرین و اون ها رو در همون صرافی نگه می دارین، مثل این هست که با ارزها مثل سپرده گذاری در بانک برخورد می کنین. این کار خیلی خطرناک هست و حتما باید رمزارزهای خودتون رو به کیف پول معتبر انتقال داده و کلید ولت رو پیش خودتون نگه دارین تا مشکلی برای شما پیش نیاد.

بیشتر بخوانید: کلید خصوصی (Private Key) در ارز دیجیتال چیست؟

  • پیگیر اخبار و حواشی بیهوده نباشید

چارلز هاسکینسون که بنیانگذار کاردانو هست گفته برای فعالیت درست و اصولی در بازار کریپتوکارنسی ها، همانند سایر کارآفرینان و معامله گران به یه مدل تجاری عاقلانه و سازوکار منطقی نیاز دارین. به این ترتیب، اگه نتونین مدل کسب و کار، روش کسب درآمد، دلیل انتخاب ارز دیجیتال و هدفتون رو بیان کنین و تنها چیزی که یاد گرفتین تکرار کلمه بلاک چین و جادو هست، احتمالا دچار سوء تفاهم بزرگی شدین. اجازه ندین قدرت ارز دیجیتال شما رو شیفته یا مبهوت کنه تا تمرکز خودتون رو از دست بدین.

مقاله پیشنهادی: چگونه از سرمایه گذاری احساسی دوری کنیم؟

  • فکر درآمد یک شبه را از سرتان بیرون کنید

یکی دیگه از توصیه های مهم بزرگان بازار ارزهای دیجیتال که چانگ پنگ ژائو اون رو گفته این هست که فکر پولدار شدن یه شبه نباشین. مدیر عامل صرافی بایننس گفته که من همیشه به آینده رمزارزها باور داشتم، ولی بعضی وقت ها باید احتمال اشتباه کردن و صفر شدن قیمت بیت کوین رو در گوشه ذهن خود داشته باشین. فقط در این حالت هست که می تونین چشم انداز بلند مدتی رو برای خودتون در نظر بگیرین.

  • اتحاد کلید موفقیت است

چارلی شرم که یکی از کارآفرینان موفق آمریکایی هست، در رابطه با سرمایه گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال گفته که ارزهای دیجیتال مختلف همیشه با همدیگه رقابت دارن، ولی همه اون ها در نهایت به رشد بیشتر سیستم کمک می کنند. پس تا زمانی که به این اتحاد ادامه بدیم و اون رو به یاد داشته باشیم، بزرگترین مزیت صنعت ارزهای دیجیتال یا کریپتوکارنسی ها همین اتحاد میشه.

  • از شکست ترسی نداشته باشید

یکی دیگه از توصیه های مهم بزرگان بازار ارزهای دیجیتال این هست که از شکست ترسی نداشته باشین. مدیر ارشد استراتژی کوین شییر در رابطه با این موضوع می گه وقتی مردم به من میگن که شکست خوردم، به خوبی با اون کنار میام و از این موضوع خوشحال میشم، چون مرتبا شکست می خورم و شکست ها و اشتباه هام رو به عنوان یه انسان قبول می کنم و سعی می کنم تا در مراحل بعدی این اشتباهات رو تکرار نکنم.

جمع بندی و نتیجه:

ما سعی کردیم در مقاله 5 توصیه مهم از بزرگان صنعت ارزهای دیجیتال، اطلاعاتی در مورد آینده ارزهای دیجیتال از زبان بزرگان به شما ارائه کنیم و به بررسی توصیه های مهم از بزرگان بازار ارزهای دیجیتال بپردازیم. همونطور که گفتیم، ارزهای دیجیتال در واقع پدیده هایی ناب با ایده های فوق العاده هستن که می تونن دنیای آینده ما رو تغییر بدن. ایده این ارزها به حدی جدی هست که خیلی از افراد باور دارن که در آینده چیزی به اسم پول کاغذی وجود نخواهد داشت و کودکان آینده پول کاغذی رو فقط در کتاب های تاریخ خودشون می بینن.


نظرات کاربران در مورد 5 توصیه مهم از بزرگان صنعت ارزهای دیجیتال
سوال امنیتی :7+57 = ?