7 گروه ارزهای دیجیتال در دیسکورد که باید آنها را دنبال کنید!

1402/01/07

7 گروه ارزهای دیجیتال در دیسکورد که باید آنها را دنبال کنید! دوست دارین تا با این رمزارزها آشنا بشین؟ اصلا می دونین دیسکورد یا Discord چیست؟ چرا باید در انجمن ها و گروه های ارز دیجیتال عضو بشیم؟ استفاده از دیسکورد در ارز دیجیتال چجوریه؟ شبکه اجتماعی دیکسورد چه کاربردی در زمان خرید ارز دیجیتال داره؟ با دسته بندی ارزهای دیجیتال در دیسکورد آشنایی دارین؟

بارها ثابت شده که اطلاعات دقیق و بروز در دنیای ارزهای دیجیتال چقدر مهم و با ارزش هستن. یکی از شبکه هایی که به راحتی میشه در اون به اطلاعات بروز فضای ارز دیجیتال دسترسی داشت، پلتفرم دیسکورد هست. در واقع سرورهای دیسکورد یکی از اولین جاهایی هستن که اخبار جدید ارز دیجیتال در اون ها منتشر میشه. به همین منظور ما سعی می کنیم در مقاله 7 گروه ارزهای دیجیتال در دیسکورد که باید آنها را دنبال کنید، اطلاعاتی در مورد شبکه اجتماعی دیسکورد یا Discord به شما ارائه کنیم و به بررسی دلیل عضو شدن در سرور دیسکورد کریپتو بپردازیم و دسته بندی ارزهای دیجیتال در دیسکورد رو به شما معرفی کنیم.

شبکه اجتماعی دیسکورد چیست؟

شبکه اجتماعی دیسکورد

شاید این سوال واستون پیش اومده باشه که شبکه اجتماعی دیسکورد چیست؟ ما می تونیم در پاسخ به این سوال بگیم که شبکه اجتماعی دیسکورد یا Discord ابزاری عالی برای ارتباط با افراد همفکر و تعامل با پروژه های مورد علاقه اون هاست. برای علاقه مندان به دنیای کریپتوکارنسی ها، دیسکورد می تونه مکان خوبی برای کسب اطلاعات، سوال پرسیدن و تبادل ایده باشه. علاوه بر این، کانال های دیسکورد مربوط به پروژه های مختلف می تونن نقش مهمی در آموزش افراد قبل از سرمایه گذاری داشته باشن.

جالب اینجاست که بدونین دیسکورد یا Discord رسانه اجتماعی و مجمعی هست که افراد رو حول پروژه ای دلخواه، گرد میاره. در دیسکورد موضوعات مختلفی طرح میشه و علاقه مشترک افراد، بهونه ای برای ارتباط و همکاری میشه. هدف ابتدایی از ایجاد این رسانه، به برقراری ارتباط بین گیمرها در حین بازی مربوطه بود، به نحوی که گیمرها می تونستن از طریق چت، بازی رو با سایر افراد هماهنگ کنند. بعدها دیسکورد به حوزه های زیادی هم راه پیدا کرد و اکنون هم استفاده از اون در بازار ارز دیجیتال رونق پیدا کرده.

بیشتر بخوانید: تاثیر شبکه های اجتماعی در ترند کردن یک ارز دیجیتال

چرا باید به سرور دیسکورد کریپتو بپیوندید؟

چرا باید به سرور دیسکورد کریپتو بپیوندید؟

سرورهای ارز دیجیتال دیسکورد یه منبع خیلی خوب برای کسب اطلاعات مختلف درباره ارزهای دیجیتال هستن. این سرورها منابع بی نهایتی هستن که هر نوع اخبار و اطلاعات رو میشه در اون ها پیدا کرد. میشه گفت که این گروه ها ایالت های مختلف دنیای ارز دیجیتال هستن. بنیانگذارها و توسعه دهنده ها هم می تونن از سرورهای دیسکورد برای اطلاع رسانی اخبار و بروزرسانی های جدید استفاده کنند. بازار ارزهای دیجیتال یه بازار کاملا پویا هست و هر لحظه ممکنه اتفاقات جدیدی در اون رخ بده. به همین دلیل بهترین سرورهای دیسکورد همیشه به دنبال جمع آوری اطلاعات و داده های جدید از سراسر دنیا هستن. برخی از دلایل عضو شدن در سرور دیسکورد کریپتو عبارت هستن از:

  • استفاده راحت
  • کشف فرصت های جدید
  • عضویت پرمیوم

مقاله پیشنهادی: 4 روش جلوگیری از کلاهبرداری ارز های دیجیتال در شبکه های اجتماعی

دسته بندی ارزهای دیجیتال در دیسکورد

دسته بندی ارزهای دیجیتال در دیسکورد

در ادامه به بررسی 7 گروه ارز دیجیتال مختلف در شبکه اجتماعی دیسکورد یا Discord می پردازیم که دنبال کردن و عضو شدن به اون ها می تونه برای شما خیلی مفید و سودآور باشه. مشارکت در این کانال ها به شما کمک می کنه تا ترندهای جدید و مهم سال 2023 رو بشناسین و اخبار و مطالب مهم دنیای ارزهای دیجیتال رو از دست ندین. این 7 گروه عبارت هستن از:

  • Cryptohub

برای افراد تازه کار ارزهای دیجیتال که به دنبال آموزش و یادگیری هستن، این گروه یکی از بهترین سرورهای دیسکورد هست. گروه Cryptohub سعی می کنه تا افراد مبتدی رو به مسیر درست هدایت کنه. در این سرور افراد می تونن آموزش های لازم رو فرا بگیرن و بتونن با داشتن دانش و تخصص کافی معاملات رو انجام بدن. همچنین سیگنال هایی برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال صادر میشه.

  • Larva Labs

یکی از گروه های موجود در دیسکورد مربوط به ارزهای دیجیتال، سرور Larva Labs هست که مخصوص توکن های غیرمثلی یا NFT هاست. این سرور در سال 2017 راه اندازی شد و در حال حاضر به یکی از گروه های مورد علاقه طرفداران NFT تبدیل شده. تیم Larva Labs همون تیمی هست که بعضی از پروژه های موفق ارز دیجیتال رو راه اندازی کرده و شما می تونین در این گروه عضو بشین.

  • Cracking Crypto

این گروه برای افرادی که به دنبال درک و فهم ارزهای دیجیتال و کارکرد اون ها هستن، گزینه خیلی خوبی محسوب میشه و جزو بهترین کانال های دیسکورد هست که همیشه به کاربران و فعالان بازار ارزهای دیجیتال اطلاعات و داده های دقیق رو ارائه میده. سرور Cracking Crypto اساسا یه گروه ترید هست که در اون بیشتر به موضوعات سرمایه گذاری و کسب درآمد از ارزهای دیجیتال پرداخته میشه.

  • Wallstreetbets

برخلاف کانال های دیگه، منشا محبوبیت این گروه در دیسکورد ارزهای دیجیتال نیست. این کانال قبلا به رصد وال استریت می پرداخت و حیله ها و بازی های خطرناک اون رو برملا می کرد. در سال 2021 شرکت GameStop و سرمایه گذاران اون ضربه بزرگی به وال استریت وارد کردن و این به لطف همین کانال ممکن شد. این کانال اکنون 600 هزار نفر عضو داره و بزرگترین سرور دیسکورد با محوریت ارزهای دیجیتال هست.

  • Spacestation

یکی دیگه از بهترین گروه های مرتبط با ارزهای دیجیتال موجود در دیسکورد، کانال Wallstreetbets هست که در سال 2017 و قبل از اینکه ارزهای دیجیتال زیاد محبوب بشن راه اندازی شد. در نتیجه، این کانال توسط تعداد از قدیمی ترین و باتجربه ترین اعضای جامعه کاربری ارز دیجیتال به وجود اومد. این کانال قبلا یه جامعه کاربری اتریوم بود که ماینرهای اتریوم در اون جمع میشدن و درباره مشکلات موجود بحث می کردن.

  • R/CryptoCurrency

گروه R/CryptoCurrency به دنبال رشد و موفقیت در پلتفرم ردیت، در شبکه دیسکورد هم سرور ایجاد کرده و در حال حاضر یکی از بهترین گروه های دیسکورد هست. ورود اعضا و هرگونه بحث درباره ارزهای دیجیتال در این گروه آزاد هست. این کانال شما رو از اخبار و اطلاعات مربوط به معاملات ارز دیجیتال، دیفای، ییلد فارمینگ، آلت کوین ها، ماینینگ و تراکنش های نهنگ ها بی نیاز می کنه و هر نوع اطلاعاتی رو می تونین در اون پیدا کنین.

  • Crypto Commonwealth

اگه یه سرمایه گذار هستین و به دنبال پروژه ها و ارزهای دیجیتال بلند مدت می گردین، گروه Crypto Commonwealth می تونه واسه شما خیلی مفید باشه. برخلاف کانال های معاملات کوتاه مدت، مباحث و اطلاعات این کانال عمدتا به سرمایه گذاری های بلند مدت مربوط هست. اعضای این جامعه کاربری خیلی خونگرم هستن و معامله گران فعال اون روزانه با تحلیل های تکنیکال و راهنمایی های خودشون به اعضای دیگه کمک می کنند.

جمع بندی و نتیجه:

ما سعی کردیم در مقاله 7 گروه ارزهای دیجیتال در دیسکورد که باید آنها را دنبال کنید، اطلاعاتی در مورد شبکه اجتماعی دیسکورد یا Discord به شما ارائه کنیم و به بررسی دلیل عضو شدن در سرور دیسکورد کریپتو بپردازیم و دسته بندی ارزهای دیجیتال در دیسکورد رو به شما معرفی کنیم. همونطور که گفتیم، شبکه اجتماعی دیسکورد ابزاری عالی برای ارتباط با افراد همفکر و تعامل با پروژه های مورد علاقه اون هاست. برای علاقه مندان به دنیای کریپتوکارنسی ها، دیسکورد می تونه مکان خوبی برای کسب اطلاعات، سوال پرسیدن و تبادل ایده باشه.


نظرات کاربران در مورد 7 گروه ارزهای دیجیتال در دیسکورد که باید آنها را دنبال کنید!
سوال امنیتی :4+85 = ?