مسیح بیت کوین کیست؟(آشنایی با Roger Ver)

1402/04/19

مسیح بیت کوین؛ فردی به اسم راجر ور(Roger Ver)! مسیح بیت کوین کیست؟ سابقه کاری و علاقه اولیه راجر به خرید بیت کوین چیست؟ چرا راجر ور به مسیح بیت کوین لقب داره؟ راجر ور چه تاثیری بر بیت کوین گذاشته؟ نقل قول های معروف از مسیح بیت کوین کدامند؟ چرا نظر مسیح بیت کوین درباره بیت کوین کش مثبته؟ علاقه راجر ور به بیت کوین از چه زمانی شروع شد؟

بازار رمزارزها نوعی بازار نوپا و جدید هست. با اینکه این بازار همپای بازارهای بزرگ مالی مثل فارکس حرکت می کنه و در بعضی موارد از اون ها جلو میزنه، ولی عمق بازار کریپتوکارنسی ها کمتر از بازارهای مالی دیگه هست. یعنی تعداد زیادی از هر رمزارزها در دست چند سرمایه گذار بزرگ وجود داره. در این میان بعضی از سرمایه گذاران در بین افراد مشهور هستن، مثل شخص راجر ور ملقب به مسیح بیت کوین! به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد مسیح بیت کوین بهتون ارائه بدیم و به بررسی نقل و قول های معروف مسیح بیت کوین بپردازیم و علاقه راجر ور(Roger Ver) به بیت کوین رو مورد بررسی قرار بدیم.

مسیح بیت کوین کیست؟

مسیح بیت کوین کیست؟

شاید این سوال واستون پیش اومده باشه که مسیح بیت کوین کیست؟ ما می تونیم در پاسخ به این سوال بگیم که مسیح بیت کوین شخصی به اسم راجر ور(Roger Ver) هست. توجه داشته باشین که راجر ور علاقه زیادی به بازار رمزارزها داره. جوری که یکی از اولین طرفداران و حمایت کننده های بیت کوین محسوب میشه. به همین دلیل به این شخص، مسیح بیت کوین رو لقب دادن، چون در طی زمانی که با رمزارزها آشنا شده، مثل یه ترویج کننده ارز دیجیتال بیت کوین(Bitcoin) رو به افراد زیادی معرفی کرده.

جالب اینجاست که بدونین مسیح بیت کوین علاوه بر اینکه رمزارز بیت کوین(Bitcoin) رو به عنوان رمزارز پایه و اصلی واسه انجام مبادلات خودش در شرکت ها مورد استفاده قرار داد، بلکه به صورت گسترده و زیاد از این ارز دیجیتال حمایت کرد. با وجود حمایت های این شخص از بیت کوین، در سال 2018 با راه اندازی بیت کوین کش، راجر ور حمایت و طرفداری خودش رو به ارز دیگه ای به اسم بیت کوین کش تغییر داد. در حال حاضر راجر ور گفته که بیت کوین کش(BCH) تونسته با ایده آل های اصلی بیت کوین مطابقت داشته باشه.

مقاله پیشنهادی: وارن بافت چه دلایلی برای مخالفت با بیت کوین دارد؟

علاقه Roger Ver به بیت کوین از چه زمانی شروع شد؟

علاقه Roger Ver به بیت کوین از چه زمانی شروع شد؟

توجه داشته باشین که راجر ور(Roger Ver) این باور رو داره که تونسته ارز دیجیتال بیت کوین رو در سال 2011 شناسایی کنه و از اون موقع به بعد علاقه و طرفداری این شخص به رمزارز بیت کوین که به عنوان اصلی ترین اختراع بشر شناخته میشه، شروع شده. اسم راجر ور رو می تونین در پیش افراد بزرگی که در حوزه رمزارزها فعالیت داشتن، مثل ساتوشی ناکاموتو ببینین. همچنین مسیح بیت کوین با پذیرش و حمایتی زیاد از بیت کوین، این رمزارز رو با پرداخت های مالی شرکت خودش یعنی Memorydealers.com ترکیب کرده و این امکان رو به مخاطبان و مشتریان خودش میده تا خریدهاشون رو با بیت کوین انجام بدن.

به همین دلیل راجر ور(Rooger Ver) اقدام به جمع آوری و استخراج ارز دیجیتال بیت کوین کرد و این موقعی انجام شد که قیمت بیت کوین تقریبا 1 دلار بود. به طور کلی، راجر ور تونست حدود 400 هزار بیت کوین رو واسه خودش جمع آوری کنه. همچنین این شخص علاوه بر اینکه از بیت کوین در پرداخت های شرکت خودش استفاده کرده، از تعداد پروژه ها و استارتاپ های زیادی که محبوبیت زیادی در رابطه با بیت کوین داشتن هم حمایت و پشتیبانی کرد و به عنوان یه سرمایه گذاری بزرگ در Bitlnstant شناخته شد.

مقاله پیشنهادی: 5 فیلم برتر درباره بیت کوین و بلاک چین

نقل و قول های معروف مسیح بیت کوین

نقل و قول های معروف مسیح بیت کوین

همونطور که گفتیم، راجر ور(Roger Ver) به عنوان مسیح بیت کوین شناخته میشه، چون اون یکی از سرمایه گذاران بزرگ و اولیه در بازار رمزارز بود. این شخص بیت کوین رو به عنوان روش پرداخت در شرکت خودش انتخاب کرد و از پروژه های مرتبط با ارز دیجیتال بیت کوین هم حمایت کرده. راجر ور نقل و قول های معروفی داره. در ادامه برخی از نقل و قول های معروف مسیح بیت کوین رو بررسی می کنیم:

  • قیمت آخرین نکته جالب درباره بیت کوین(Bitcoin) هست.
  • بیت کوین به طور چشمگیری، تحول آفرین هست. چون این اولین بار در تاریخ دنیاست که در اون کسی می تونه بدون نیاز به کسب اجازه از بانک ها و دولت ها، مبلغی رو به شخص دیگه انتقال کنه.
  • دوست دارم خودم رو فردی مخالف نظام وظیفه معرفی کنم. یعنی من فکر می کنم همه معاملات انسانی باید به صورت انتخاب باشن و هیچ کس نباید بتونه از کلاهبرداری در معاملات انسانی استفاده کنه.
  • قبل از پیدایش و ظهور رمزارز بیت کوین، من فقط منتظر معجزه قابل توجهی بودم.
  • اگه دنیا از رمزارز بیت کوین(Bitcoin) استفاده کنه، دولت ها نمی تونن بودجه جنگ ها رو از طریق تورم تامین کنند.
  • ارز دیجیتال بیت کوین در راه خودش واسه بهبود زندگی همه افراد در دنیا حباب های زیادی رو تجربه می کنه. همچنین من نگران نوسانات کوتاه مدت قیمت اون نیستم.
  • ارز دیجیتال بیت کوین اومده تا بمونه!
  • راجر ور تصور می کنه که بیشتر سیاستمدارها تقریبا درکی از اقتصاد ندارن. در غیر این صورت، اون ها سیاستمدار نمیشدن.

جمع بندی و نتیجه:

ما سعی کردیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد مسیح بیت کوین بهتون ارائه بدیم و به بررسی نقل و قول های معروف مسیح بیت کوین بپردازیم و علاقه راجر ور(Roger Ver) به بیت کوین رو مورد بررسی قرار بدیم. همونطور که گفتیم، مسیح بیت کوین شخصی به اسم راجر ور(Roger Ver) هست. توجه داشته باشین که راجر ور علاقه زیادی به بازار رمزارزها داره. جوری که یکی از اولین طرفداران و حمایت کننده های بیت کوین محسوب میشه مسیح بیت کوین یا راجر ور ارز دیجیتال بیت کوین رو به عنوان روش پرداخت در شرکت خودش مورد استفاده قرار داد و از همه پروژه ها و استارتاپ های مرتبط با بیت کوین حمایت کرد.

 


نظرات کاربران در مورد مسیح بیت کوین کیست؟(آشنایی با Roger Ver)
سوال امنیتی :1+76 = ?