NFT یک میلیون دلاری به اشتباه ۱۹ هزار دلار فروخته شد!

1400/09/02
NFT یک میلیون دلاری به اشتباه ۱۹ هزار دلار فروخته شد!

NFT  یک میلیون دلاری به اشتباه ۱۹ هزار دلار فروخته شد! دیتا های بوجود آمده از وب سایت اتر اسکن ثابت میکند که خریدار این توکن 3.3 اتریوم برای این تراکنش به یک ماینر از استخر(f2pool) پرداخت کرده است.

ماینر ها معمولا اتریوم کمتری برای کارمزد ها دریافت می کنند. بیگ شیدز اتر یکی از کاربران توییتر گفته است آن ها از رباط استفاده می کردند و قصد رشوه دادن به ماینر را داشتند تا تراکنش آنها سریع تر پردازش شود و به محض عرضه شدن NFD پیشنهاد قیمتی آنها ثبت شود.

اشتباه مالک NFT

این احتمال هم وجود دارد که اشتباه از طرف مالک توکن باشد و به جای 444 اتریوم، توکن را به قیمت 4.44 اتریوم برای فروش گذاشته باشد. رقم 444 اتریوم به قیمت سایر توکن های مشابه نزدیک است. تراکنش های اتریوم برگشت ناپذیر بوده و پس از اضافه کردن تراکنش به بلاک توسط ماینر دیگر نمی توان از خرید و فروش توکن جلوگیری کند.

سابقه کیف پول اتریوم

با توجه به سابقه کیف پول اتریوم این خریدار نشان می دهد که او در ماه های اخیر چندین بار برای خرید کریپتو پانک ها مراجعه کرده است. این خریدار برای خرید NFT با احتساب کارمزد تراکنش، درمجموع 7.8 اتریوم برای این NFT هزینه کرده است.

درحال حاضر تنها چهار NFT تاج دار در بازار لاروا لبز وجود دارد که کمترین قیمت فروش آن ها 350 اتریوم، چیزی حدود 1.5 میلیون دلار قیمت دارد.

کریپتو پانکس

اخبار ارز دیجیتال گزارش می دهد: فروش این توکن تنها فروش حیرت آور این مجموعه کریپتو پانکس در هفته های اخیر نیست. روزهای گذشته، یک پانک کمیاب به اسم وایلد وایت هیر، خریدار از وام بدون وثیقه برای یک معامله ساختگی استفاده کرد و با قیمت بیش از 500 میلیون دلار به فروش رساند.

بعد از اینکه شرکت ویزا در ماه سپتامبر اعلام کرد که یک توکن کریپتو پانک خریداری کرده است، بسیاری از توکن های مجموعه با قیمت های چند میلیون دلاری به فروش می رسند. شرکت ویزا برای خرید NFT کریپتو پانک خود 150.000 دلار اتریوم پرداخت کرده است که باعث افزایش توکن های این مجموعه شده است.

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد NFT یک میلیون دلاری به اشتباه ۱۹ هزار دلار فروخته شد!
سوال امنیتی :9+59 = ?