تحلیلگر توضیح می دهد که چگونه XRP می تواند جهش 4500 درصدی داشته باشد

تحلیلگر توضیح می دهد که چگونه XRP می تواند جهش 4500 درصدی داشته باشد

نوشته شده در : 1402/11/08

یک تحلیلگر کریپتو توضیح می دهد که چگونه ریپل(XRP) می تواند جهش 4500 درصدی داشته باشد. اگر قصد خرید ارز دیجیتال ریپل را دارید، باید وضعیت این رمز ارز را تجزیه و تحلیل کرده و بهترین موقعیت های خرید و فروش این ارز را تشخیص دهید.
توجه داشته باشید که Egrag Crypto تحلیلگر ارز دیجیتال بار دیگر پیش بینی خودش را تکرار کرد که ریپل به زودی به 27 دلار خواهد رسید. این بار او تحلیلی از چگونگی وقوع آن با استفاده از میانگین متحرک ریپل به عنوان نقطه مرجع ارائه کرد.
چگونه قیمت ریپل به 27 دلار می رسد؟
ایگرگ در یک پست X پیشنهاد کرد که رپیل می تواند در حالی که 21 میانگین متحرک نمایی را در بازه زمانی ماهانه تجزیه و تحلیل می کند تا 27 دلار افزایش یابد. اگر قصد سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال را دارید، بهتر است بدانید که تحلیلگر درصدهای قیمتی را ارزیابی کرد که وقتی قیمت ریپل در بالای EMA یا روی EMA 21 قرار می گیرد، رخ می دهد. با استفاده از این، او سپس پیش بینی کرد که آلت کوینی که به 27 دلار رسیده است، روی کارت ها قرار دارد.
از نمودار همراهی که این تحلیلگر ارزهای دیجیتال به اشتراک گذاشت، می توان دریافت که او به راحتی به ریپل(XRP) اشاره می کند که درصد حرکت های گذشته را تکرار می کند. در سال 2017 ریپل بیش از 4500 درصد افزایش یافته بود. در سال 2018، 1000 درصد دیگر افزایش یافت و بعد از سال ها ادغام، در سال 2021 شاهد افزایش 500 درصدی بود.
این اولین بار نیست که Egrag پیش بینی می کند که ریپل به 27 دلار افزایش یابد. به عنوان بخشی از تحلیل قبلی خود از چگونگی افزایش ریپل به این سطح، او اظهار داشت که این یک هدف قابل قبول است، با توجه به افزایش سال 2017 که ریپل شاهد افزایش 61000 درصدی در 280 روز بود. جالب توجه است که نمودار نشان می دهد که این پیش بینی قیمت ممکن است در سال جاری اتفاق بیفتد.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد تحلیلگر توضیح می دهد که چگونه XRP می تواند جهش 4500 درصدی داشته باشد
سوال امنیتی :7+94 = ?