چرا پلتفرم قرارداد هوشمند Axiom بیست میلیون دلار به سرمایه خود اضافی کرد؟

نوشته شده در : 1402/11/07

طبق گزارش های منتشر شده، پلتفرم قرارداد هوشمند Axiom تقریبا 20 میلیون دلار به سرمایه خود اضافی می کند! آیا می خواهید اطلاعاتی در این زمینه کسب کنید؟ به نظر شما چرا اسمارت کانترکت Axiom سرمایه خودش را افزایش می دهد؟ اضافی کردن سرمایه توسط پلتفرم Axiom نشانه چه چیزی است؟ کارشناسان بازار چه آینده ای را برای پلتفرم قرارداد هوشمند Axiom پیش بینی می کنند؟
بازار کریپتو یکی از جذاب ترین بازارهای مالی در جهان است که معامله گران و سرمایه گذاران زیادی در این بازار مشغول فعالیت هستند. شما نیز می توانید با مراجعه به صرافی ارز دیجیتال، نسبت به معامله رمز ارزها اقدام کرده و دارایی های خودتان را مبادله کنید. قراردادهای هوشمند در بازار کریپتو عملکرد بهتری دارند. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد قراردادهای هوشمند در بازار کریپتو برای شما ارائه کنیم و به بررسی افزایش سرمایه 20 میلیون دلاری توسط پلتفرم قرارداد هوشمند Axiom بپردازیم.

آشنایی با قراردادهای هوشمند در بازار کریپتو

شاید این سوال برای شما نیز پیش آمده باشد که قرارداد هوشمند چیست؟ ما می توانیم در پاسخ به این سوال بگوییم که قرارداد هوشمند یا همان اسمارت کانترکت(Smart Contract) یک کد برنامه نویسی است که قابلیت های مختلفی را ارائه می دهد. همچنین این کد شامل برخی دستوراتی است که روی بلاک چین اجرا می شود. در صورت رخ دادن شرایط خاصی، این دستورات پیاده سازی می شوند. یکی از جذابیت قراردادهای هوشمند این است که بررسی کد آن برای تمامی افراد آزاد است و همه می توانند از پشت پرده کدها مطلع شوند.
جالب است بدانید، قرارداد هوشمند را می توان به عنوان پروتکلی کامپیوتری تعریف کرد که شرایط و پیامد قراردادها را به شکل خودکار و قابل اعتماد پیاده سازی می کند. این قراردادها بدون نیاز به واسطه ای مانند دادگستری، بانک و.... تراکنش ها را انجام می دهند و چنین تراکنش هایی قابل ردیابی و پیگیری هستند. اسمارت کانترکت ها در حال حاضر در حوزه های مختلفی مانند مالی، حقوقی، بانکی، بلاک چین و.... مورد استفاده قرار می گیرند. قراردادهای هوشمند مزیت های زیادی نیز به همراه دارند که از جمله از این مزایا می توان به کاهش هزینه ها، افزایش سرعت تراکنش ها، افزایش سطح امنیت، از بین بردن واسطه ها و جلوگیری از جعل و تقلب اشاره کرد.

افزایش سرمایه 20 میلیون دلاری توسط پلتفرم قرارداد هوشمند Axiom

توجه داشته باشید که پلتفرم قرارداد هوشمند Axiom قصد دارد 20 میلیون دلار به سرمایه خود اضافی کند. این پلتفرم یک رویکرد جدید برای دسترسی به داده های تایید شده در زنجیره به کمک فناوری دانش صفر را دنبال می کند. بر اساس اعلامیه که در 25 ژانویه منتشر شد، پلتفرم Axiom می خواهد از سرمایه خود برای استخدام توسعه دهندگان و افزایس سرعت توسعه اولین محصول خود بهره ببرد. این استارتاپ روش جدیدی برای دسترسی به داده های تایید شده در زنجیره پیشنهاد می کند.
نکته قابل توجه این است که فناوری دانش صفر(ZK) به کاربران فعال در بازار کریپتو کمک می کند تا بدون افشای جزئیات تراکنش، درستی یک عبارت را اثبات کنند. به عبارت ساده تر، یک الگوریتم تایید را بدون آشکار کردن داده ها و اطلاعات درگیر در محاسبات و تراکنش ها فعال می کند. پلتفرم قرارداد هوشمند Axiom نیز با استفاده از مکانیسم دانش سفر ادعا می کند که به برنامه های زنجیره ای کمک می کند تا داده های بیشتری را با هزینه پایین تری مدیریت کنند. این پلتفرم شبکه اصلی خودش را در سال 2023 ایجاد کرد و به توسعه دهندگان کمک کرد تا به داده های تاریخی اتریوم دسترسی داشته باشند. شناخت ویژگی های قراردادهای هوشمند یکی از کلیدهای موفقیت در این حوزه است.

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد قراردادهای هوشمند در بازار کریپتو برای شما ارائه کنیم و به بررسی افزایش سرمایه 20 میلیون دلاری توسط پلتفرم قرارداد هوشمند Axiom بپردازیم. همانطور که گفته شد، پلتفرم قرارداد هوشمند Axiom قصد دارد 20 میلیون دلار به سرمایه خود اضافی کند و از این سرمایه برای استخدام توسعه دهندگان و تسریع فرایند تولید محصول جدید خود بهره ببرد.

 


نظرات کاربران در مورد چرا پلتفرم قرارداد هوشمند Axiom بیست میلیون دلار به سرمایه خود اضافی کرد؟
سوال امنیتی :1+69 = ?