11 ماینر بیت کوین ممکن است بعد از هاوینگ بیت کوین استخراج نکنند

11 ماینر بیت کوین ممکن است بعد از هاوینگ بیت کوین استخراج نکنند

نوشته شده در : 1402/11/07

با توجه به گزارش های منتشر شده، 11 ماینر بیت کوین(BTC) ممکن است بعد از رویداد هاوینگ بیت کوین دیگر فعالیت نکرده و بیت کوین استخراج نکنند. اگر قصد خرید بیت کوین را دارید، بهتر است بدانید که اگر قیمت بیت کوین نتواند افزایش یابد، هاوینگ آن می تواند دردسرها و مشکلات زیادی را برای ماینرهای بیت کوین به همراه داشته باشد، اگرچه استراتژی های پوشش ریسک می تواند این خطرات را کاهش دهد.
توجه داشته باشید که تحلیلگران شرکت خدمات مالی کانتور فیتزجرالد متوجه شدند که اگر قیمت بیت کوین بعد از هاوینگ به طور چشمگیری افزایش پیدا نکند، ممکن است ماینرها برای استخراج سودآور بیت کوین دچار مشکل شوند. یک پست X توسط متیو شولتز، مدیر اجرایی که به تحقیقات Cantor Fitzgerald اشاره کرد، نشان داد که بسیاری از ماینرهای بیت کوین ممکن است تحت فشار افزایشی قرار گیرند.
بعد از رویداد هاوینگ بیت کوین ممکن است بسیاری از ماینرهای بیت کوین دیگر نتوانند به استخراج بیت کوین ادامه دهند، چون ارزش بیت کوینی که ماینرها از عملیات خود دریافت می کنند، ممکن است بر هزینه ها بیشتر نباشد. در حالی که شایان ذکر است که درآمد ماینرهای بیت کوین ارتباط نزدیکی با قیمت بیت کوین دارد، یکی از مدیران اجرایی از Luxor توضیح می دهد که ماینرها معمولا از استراتژی هایی برای محافظت از ضررهای احتمالی ناشی از نوسانات قیمت بیت کوین استفاده می کنند.
ماینر مستقر در بریتانیا Argo Blockchain و هات 8 مستقر فلویدا بعد از رویداد هاوینگ بیت کوین با نرخ تمام شده به ازای هر سکه 62276 دلا و 60360 دلار به عنوان بالقوه زیان آورترین ها نشان داده شدند. هات 8 در آخرین بروزرسانی در تاریخ 5 ژانویه خود در مورد عملیات استخراج، گزارش داد که کل ذخایر آن 9195 بیت کوین است که به ارزش 377 میلیون دلار در قیمت های فعلی ارزش داد.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد 11 ماینر بیت کوین ممکن است بعد از هاوینگ بیت کوین استخراج نکنند
سوال امنیتی :1+30 = ?