فلوریدا و آلاسکا بایننس را برای مردم خود مسدود کردند

فلوریدا و آلاسکا بایننس را برای مردم خود مسدود کردند

نوشته شده در : 1402/11/07

طبق خبرهای منتشر شده، فلوریدا و آلاسکا بایننس را از خدمات رسانی به ساکنان خود منع می کنند. این خبر می تواند بازار ارزهای دیجیتال را تحت تاثیر قرار دهد و باعث نگرانی و ترس بسیاری از کاربران بازار کریپتو شود. اکنون کاربران ساکن کشورهای فلوریدا و آلاسکا نمی توانند از خدمات بایننس بهره ببرند.
توجه داشته باشید که فلوریدا و آلاسکا در بحبوحه فشارهای نظارتی، Binance.US شعبه بایننس در ایالات متحده را سرکوب کردند. صرافی ارز دیجیتال دیگر نمی تواند خدمات را به ساکنان این ایالات ها ارائه دهد. قابل ذکر است که ناظر مالی فلوریدا مجوز محلی بایننس را به سرعت تعلیق کرد. دفتر مقررات مالی بعد از اعتراف چانگ پنگ ژائو مدیر عامل سابق بایننس به تخلفات ضد پولشویی اعتراف کرد.
درخواست ژائو یک هفته قبل از دستور اضطراری ایالات متحده آمریکا صادر شد. اکنون فلوریدا این شرکت را از انجام فعالیت های انتقال پول منع می کند. در همین حال، بخش بانکی آلاسکا تمدید مجوز بایننس را رد کرد. بخش بانکداری و اوراق بهادار آلاسکا این تصمیم را در اوایل ژانویه 2024 اتخاذ کرد. وضعیت حقوقی Binance.US در سایر ایالات ها ناپایدار است. چیزی مشابه برای تایتان کریپتوکارنسی در کشورهای دیگر مشاهده شده است.
ژائو در نوامبر 2023 به نقض مقررات قانون رازداری بانکی ایالات متحده اعتراف کرد. یک دادگاه فدرال ایالات متحده اعتراف او را در دسامبر تایید کرد. در نتیجه ژائو کنترل بایننس که یکی از انواع صرافی های رمز ارز است را رها کرد. او همچنین با هدف فاصله گرفتن از شرکت، حق رای یک نماینده را امضا کرد. همچنین در پاسخ به این رویدادها، Binance.US بر تداوم عملیاتی خود تاکید کرد. صرافی قول داد خدمات بدون وقفه را به آمریکایی ها بعد از مشکلات حقوقی ژائو ارائه کند.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد فلوریدا و آلاسکا بایننس را برای مردم خود مسدود کردند
سوال امنیتی :8+84 = ?