آیا ETF اتریوم می تواند زودتر از موعد فرا برسد؟

نوشته شده در : 1402/11/04

به نظر می رسد، ETF اتریوم می تواند زودتر از موعد تایید شود! آیا می خواهید اطلاعاتی در این زمینه کسب کنید؟ آیا می دانید ETF اتریوم چیست؟ اگر صندوق قابل معامله اتریوم در بورس تایید شود، قیمت اتریوم چه تغییراتی می کند؟ آیا می توان نسبت به آینده ETF اتریوم امیدوار بود؟ آیا ETF اتریوم می تواند قیمت این رمز ارز را بالا ببرد؟ ETF اتریوم چه زمانی ممکن است تایید شود؟
اگر قصد سرمایه گذاری و خرید اتریوم را دارید، باید وضعیت این رمز ارز را تجزیه و تحلیل کرده و اخبارهای پیرامون این ارز را مطالعه کنید تا بتوانید از نوسانات قیمتی این ارز سود زیادی به دست بیاورید. یکی از خبرهای مهمی که این روزها می تواند روی قیمت اتریوم تاثیر بگذارد، احتمال تایید ETF اتریوم است. شما باید این خبر را زیر نظر داشته باشید. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد صندوق قابل معامله اتریوم در بورس برای شما ارائه کنیم و به بررسی افزایش احتمال تایید ETF اتریوم زودتر از موعد بپردازیم.

آشنایی با صندوق قابل معامله اتریوم در بورس

شاید این سوال برای شما نیز پیش آمده باشد که ETF اتریوم چیست؟ ما می توانیم در پاسخ به این سوال بگوییم که ETF اتریوم یک صندوق قابل معامله در بورس است که شما می توانید به جای خرید ارز اتریوم(ETH)، سهام ETF بیت کوین را خریداری کنید. اگر کسی به پروژه اتریوم علاقه مند بود، باید آن را از روش های مختلفی خریداری کند. ولی در صورت تایید ETF اتریوم یک راه دیگر نیز اضافی می شود و آن نیز خرید غیرمستقیم اتریوم با استفاده از خرید سهام صندوق اتریوم است. با اینکه کاربران به صورت مستقیم مالک اتریوم نمی شوند، ولی صندوق های ETF دیگر پیچیدگی های یادگیری و آموزش صرافی های متمرکز و غیرمتمرکز را ندارند و این مسئله باعث می شود تا بسیاری از مردم به واسطه ETFها به ارزهای دیجیتال دسترسی داشته باشند.
علاوه بر این، ETFها می توانند ریسک سرمایه گذاری را کاهش دهند، برای مثال شما می توانید ETF سهام های شرکت های صنعتی آمریکا و ETF ارزهای دیجیتال مانند ETF اتریوم را همزمان در سبد سرمایه گذاری خودتان داشته باشد که باعث می شود ریسک معاملاتی شما کاهش پیدا کند.

افزایش احتمال تایید ETF اتریوم زودتر از موعد

توجه داشته باشید که احتمال تایید ETF اتریوم افزایش یافته است. در حالی که کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا(SEC) به مدت بیش از 10 سال در انکارهای مختلف معادل BTC خود توانست مزخرفات را منتشر کند، سازمان دیده بان دیگر نمی تواند در پشت ایرادات گسترده نسبت به آنچه که به طور آشکار پرونده ETP کالا است، پنهان شود. در واقع، همانطور که کمیسیونر هستر پیرس در کیفرخواست اهانت آمیز خود نسبت به رفتار کمیسیون بورس و اوراق بهادار در مورد این تاییدیه که در 10 ژانویه منتشر شد مشاهده کرد، رد این درخواست ها هیچ وقت معنی نداشت.
همانطور که اندازه و مقیاس بازار برای یک محصول بیت کوین نگران کننده بود، برای اتریوم(ETH) که حرکت آن به سمت اثبات سهام، عرضه اتریوم را محدودتر کرده است، بیشتر نگران کننده خواهد بود. علاوه بر این، در حالی که بیت کوین که اکنون تنها به عنوان یک ذخیره ارزش استفاده می شود، می تواند به مدت طولانی در صندوق های سرمایه گذاری بزرگ نگهداری شود، ETH یک ارز در حال کار است که برای پرداخت تعداد تراکنش های رو به رشد در زنجیره بسیار قابل ترکیب استفاده می شود. یکی از پیشنیازهای معامله با اتریوم ساخت کیف پول اتریوم است.

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد صندوق قابل معامله اتریوم در بورس برای شما ارائه کنیم و به بررسی افزایش احتمال تایید ETF اتریوم زودتر از موعد بپردازیم. همانطور که گفته شد، احتمال تایید ETF اتریوم افزایش یافته است و ممکن است زودتر از موعد تایید شود. اگر ETF اتریوم تایید شود، سرمایه گذاران می توانند به جای خرید اتریوم، سهام ETF بیت کوین را خریداری کرده و سرمایه گذاری کنند.

 


نظرات کاربران در مورد آیا ETF اتریوم می تواند زودتر از موعد فرا برسد؟
سوال امنیتی :6+79 = ?