انتقال نهنگ اتریوم در صرافی ها و دیفای، ماجرا چیست؟

انتقال نهنگ اتریوم در صرافی ها و دیفای، ماجرا چیست؟

نوشته شده در : 1402/11/04

طبق بررسی های انجام شده، نهنگ های اتریوم تراکنش های بزرگی در صرافی ها و دیفای انجام دادند. اگر قصد خرید ارز دیجیتال اتریوم را دارید، بهتر است وضعیت این رمز ارز را بررسی کرده و بهترین نقاط خرید و فروش این ارز را تشخیص دهید.
توجه داشته باشید که یک نهنگ اتریوم(ETH) اخیرا یک سری تراکنش ها را انجام داده است و جابجایی قابل توجهی از وجوه را در پلتفرم های مختلف انجام داده است. پلتفرم تجزیه و تحلیل بلاک چین Spot On Chain در ابتدا این فعالیت را آشکار کرد که شامل تقریبا 46.02 میلیون دلار در توکن های اتریوم بود. رمزگشایی انتقال 46 میلیون دلاری اتریوم نهنگ از طریق پلتفرم های بزرگ.
این نهنگ که از طریق شبکه ای متشکل از هشت کیف پول فعالیت می کند، شروع به برداشت این وجوه از صرافی های بزرگ مانند بایننس و بیتفینکس کرد. پیچیدگی این معاملات به همین جا ختم نشد. بعد از برداشت ها با قیمت متوسط حدود 2419 دلار به ازای هر اتریوم، نهنگ با Lido یک راه حل برجسته برای ذخیره سازی مایع درگیر شد. این حرکت شامل برداشت 50.15 میلیون USDT از پلتفرم آوه یک پروتکل معروف مالی غیرمتمرکز و مبادله استیبل کوین با ETH 19021 به مبلغ 4602 میلیون دلار بود.
اگر قصد ترید در ارزهای دیجیتال را دارید، بهتر است بدانید که Spot On Chain همچنین فاش کرد که سه کیف پول هنوز حدود 30 میلیون USDT در پلتفرم آوه دارند. این تعادل طولانی کنجکاوی را برانگیخته است، چون ممکن است نشان دهد که این وجوه ممکن است به زودی در یک صرافی متمرکز برای خرید بیشتر اتریوم مستقر شوند.
با توجه به شرایط فعلی بازار که اتریوم تجربه می کند، زمینه این حرکت نهنگ ها بسیار مهم است. در 24 ساعت گذشته قیمت اتریوم با 7.7 درصد کاهش به 2211 دلار رسید. این روند نزولی منزوی نیست، چون به نظر می رسد کل بازار رمز ارزها به رهبری بیت کوین در حال رکورد است. بر اساس منطقه پشتیبانی کلیدی بین 2380 تا 2461 دلار که توسط تحلیلگر ارزهای دیجیتال مشخص شده است، به نظر می رسد اتریوم یک منطقه بحرانی را نقض کرده است.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد انتقال نهنگ اتریوم در صرافی ها و دیفای، ماجرا چیست؟
سوال امنیتی :7+41 = ?