SEC عامل اصلی هک شدن حساب توییتر SEC را چه چیزی می داند؟

نوشته شده در : 1402/11/03

کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا(SEC) تعویض سیم کارت را عامل اصلی هک شدن حساب توییتر ETF بیت کوین دانست! آیا می خواهید اطلاعاتی در این زمینه کسب کنید؟ چرا حساب X صندوق قابل معامله بیت کوین در ژانویه 2024 هک شد؟ بعد از هک شدن حساب توییتر ETF بیت کوین، کمیسیون SEC چه تصمیماتی گرفت؟ آیا این خبر روی قیمت بیت کوین نیز تاثیر گذاشت؟
بیت کوین یکی از ارزهای رمزنگاری محبوب در بازار است که شما می توانید با خرید بیت کوین و فروش آن در زمان مناسب، سود زیادی به دست آورید. قیمت بیت کوین نوسانات شدیدی دارد و عوامل مختلفی روی قیمت این رمز ارز تاثیر می گذارند که از جمله از این عوامل می توان به رسانه های اجتماعی و اخبار مهم بازار است. در ادامه همراه ما باشید؛ چون ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد صندوق ETF بیت کوین برای شما ارائه کنیم و به بررسی عامل اصلی هک شدن حساب توییتر ETF بیت کوین بپردازیم.

آشنایی با صندوق ETF بیت کوین

صندوق های قابل معامله در بورس خصوصیات و مزیت های صندوق های سرمایه گذاری مشترک سهام و اوراق قرضه را با یکدیگر ادغام می کنند. ETF بیت کوین در واقع صندوق های قابل معامله در بورس هستند که بر مبنای قیمت بیت کوین ارزش گذاری می شوند و به شما این اجازه را می دهند تا بدون خرید بیت کوین، در معرض بازار این رمز ارز قرار بگیرید. معامله گران و تریدرها به کمک این صندوق ها تمام معاملات خودشان را در کارگزاری های بورس پیش می برند و دیگر کاری به صرافی های ارز دیجیتال ندارند. این صندوق می تواند آینده بیت کوین را متحول کند.
توجه داشته باشید که صندوق ETF بیت کوین به سرمایه گذاران این امکان را می دهد تا روی رمز ارز بیت کوین سرمایه گذاری کنند. همچنین از طرف دیگر، برای سرمایه گذاری در صندوق ETF بیت کوین نیازی به هیچ صرافی دیجیتال نیست. علاوه براین، این صندوق ها یک اهرم برای قیمت بیت کوین به وجود می آورند. تمامی دارایی های صندوق های قابل معامله یا همان ETF بیت کوین مرتبط با ارز بیت کوین هستند و تریدرها تمام دارایی ها را با عنوان ETF در بهترین صندوق های ETF خرید و فروش می کنند. هدف اصلی ETFهای بیت کوین ارائه یک فرصت سرمایه گذاری در مقابل بیت کوین برای سرمایه گذاران است.

عامل اصلی هک شدن حساب توییتر ETF بیت کوین

توجه داشته باشید که کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا(SEC) تایید کرده است که قربانی یک حمله تعویض سیم کارت شده است که منجر به پست X نادرست در 9 ژانویه شده است که در آن بیت کوین همان نقطه است. یکی از کارشناسان SEC اعلام کرد که دو روز بعد از این اتفاق، با مشورت شرکت مخابراتی SEC تشخیص داد که طرف غیرمجاز کنترل شماره تلفن همراه SEC مرتبط با حساب را در یک حمله آشکار تعویض سیم کارت به دست آورده است.
نکته قابل توجه این است که SEC یا همان کمیسیون بورس و اوراق بهادار فاش کرد که شش ماه قبل از حمله، یکی از کارکنان احراز هویت چند عاملی را به عنوان یک لایه حفاظتی اضافی به دلیل مشکلات دسترسی به حساب حذف کرد. اقدامات امنیتی تا بعد از حمله 9 ژانویه برقرار نشد. تعویض سیم کارت تکنیکی است که در آن مهاجمان با تخصیص مجدد شماره تلفن به یک دستگاه جدید، کنترل آن را به دست می آورند. SEC در روز بعد، 10 ژانویه چندین برنامه نقدی ETF بیت کوین را به طور رسمی تایید کرد که بیشتر آنها در 11 ژانویه شروع به معامله کردند.

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد صندوق ETF بیت کوین برای شما ارائه کنیم و به بررسی عامل اصلی هک شدن حساب توییتر ETF بیت کوین بپردازیم. همانطور که گفته شد، کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا(SEC) عامل اصلی هک شدن حساب توییتر ETF بیت کوین را تعویض سیم کارت دانست. این خبر قیمت بیت کوین را تحت تاثیر قرار داد و باعث ایجاد نگرانی و هرج و مرج در بازار ارزهای دیجیتال شد.

 


نظرات کاربران در مورد SEC عامل اصلی هک شدن حساب توییتر SEC را چه چیزی می داند؟
سوال امنیتی :2+63 = ?