چرا صرافی FTX نسبت به فروش ETF بیت کوین گری اسکیل اقدام کرده است؟

نوشته شده در : 1402/11/03

صرافی شکست خورده FTX اخیرا نسبت به فروش ETFهای بیت کوین گری اسکیل اقدام کرده است! آیا می خواهید اطلاعاتی در این زمینه کسب کنید؟ صرافی FTX چه مقدار از دارایی های ETF خودش را فروخته است؟ آیا این خبر قیمت بیت کوین و سایر رمز ارزها را پایین می آورد؟
بهتر است بدانید، FTX یکی از محبوب ترین صرافی های ارز دیجیتال در دنیا بود که خیلی نتوانست در رتبه های برتر بازار باقی بماند و سقوط کرد. این صرافی مدتی است که برای جبران ضررهای وارد شده به کاربران تلاش می کند و اخیرا ETFهای بیت کوین گری اسکیل را می فروشد تا بخشی از ضررهای خودش را جبران کند و بتواند عملکرد بهتری داشته باشد. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد وضعیت فعلی صرافی ارز دیجیتال FTX برای شما ارائه کنیم و به بررسی فروش ETF های بیت کوین گری اسکیل توسط صرافی FTX بپردازیم.

وضعیت فعلی صرافی ارز دیجیتال FTX

شاید این سوال برای شما نیز پیش آمده باشد که وضعیت فعلی صرافی ارز دیجیتال FTX چگونه است؟ اف تی ایکس(FTX) یکی از انواع صرافی های رمزارز است که از عرش به فرش رسیده است و اکنون در حال فروش دارایی های خود برای جبران ضررهای خود است. صرافی FTX یکی از بهترین پلتفرم های معاملات در بازار کریپتو بود که توکن های اهرمی، معاملات OTC و فیوچرز را ارائه می کرد و می خواست تا به بهترین صرافی مشتقات کریپتو در دنیای بلاک چین و ارزهای دیجیتال تبدیل شود.
جالب است بدانید، صرافی ارز دیجیتال FTX به طور مستقیم دچار ورشکستگی نشده و این مشکلات ناشناخته کمپانی Alameda بوده که بی اعتماد بسیاری را برانگیخته است. قضیه صرافی ارز دیجیتال FTX و بایننس در نگاه اول یک دعوای لفظی بین مدیران عامل دو صرافی به نظر می رسید، ولی خیلی سریع منجر به ریزش شدید بازار ارزهای دیجیتال شد. سم بنکمن فرید در ابتدا ادعاهای چانگ پنگ زائو را انکار می کرد، ولی در آخر مجبور به اعتراف شد و نزدیک شدن صرافی FTX به سقوط و ورشکستگی را اعلام کرد.

فروش ETF های بیت کوین گری اسکیل توسط صرافی FTX

توجه داشته باشید که قیمت بیت کوین(BTC) از زمان تایید ETFهای بیت کوین کاهش یافته است. در تئوری اکنون که FTX فروش دارایی های قابل توجه خودش را به پایان رسانده است، فشار فروش می تواند کاهش پیدا کند، چون انحلال دارایی های ورشکستگی یک رویداد نسبتا منحصر به فرد است. طبق داده های منتشر شده توسط CoinDesk و دو نفر از آشنایان، قسمت بزرگی از این مهاجرت مربوط به املاک ورشکستگی FTX بود که 22 میلیون سهام ETF بیت کوین گری اسکیل را تخلیه کرد.
ETFهای بیت کوین به عنوان روشی بسیار ساده تر برای افراد عادی برای سرمایه گذاری در بیت کوین معرفی شدند که باعث پیش بینی های بسیار خوش بینانه برای قیمت بیت کوین می شود. در عوض بیت کوین سقوط کرده است. در تئوری اکنون که صرافی ارز دیجیتال FTX فروش دارایی های قابل توجه خودش را به پایان رسانده است، فشار فروش می تواند کاهش یابد. همچنین مانند بسیاری از نهادهای تجاری بزرگ کریپتو، FTX از تفاوت بین قیمت سهام تراست گری اسکیل و ارزش خالص دارایی بیت کوین پایه در صندوق سرمایه گذاری کرد.

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد وضعیت فعلی صرافی ارز دیجیتال FTX برای شما ارائه کنیم و به بررسی فروش ETF های بیت کوین گری اسکیل توسط صرافی FTX بپردازیم. همانطور که گفته شد، صرافی FTX اخیرا اقدام به فروش سهام ETF گری اسکیل کرده است تا بخشی از ضررهای وارد شده به کاربران خودش را جبران کند. به نظر می رسد صرافی ارز دیجیتال FTX دیگر هیچ سهام ETF بیت کوین دیگری ندارد.

 


نظرات کاربران در مورد چرا صرافی FTX نسبت به فروش ETF بیت کوین گری اسکیل اقدام کرده است؟
سوال امنیتی :7+53 = ?