قیمت بیت کوین به پایین ترین حد 6 هفته اخیر سقوط کرد

قیمت بیت کوین به پایین ترین حد 6 هفته اخیر سقوط کرد

نوشته شده در : 1402/11/04

بهتر است بدانید، قیمت بیت کوین(BTC) به پایین ترین حد 6 هفته اخیر زیر 40 هزار دلار سقوط کرد. قیمت ارز بیت کوینبه طور ناگهانی به زیر 40000 دلار کاهش یافت. بنابراین، اگر قصد خرید بیت کوین را دارید، باید وضعیت این رمز ارز را تجزیه و تحلیل کرده و بهترین موقعیت های خرید و فروش بیت کوین را تشخیص دهید.
توجه داشته باشید که قیمت بیت کوین برای اولین بار از 3 دسامبر 2023 به زیر 40 هزار دلار رسید، زیرا فروش بیت کوین مرتبط با GBTC در کوین بیس همچنان بر احساسات سرمایه گذاران در سراسر بازار کریپتو تاثیر منفی می گذارد. بر اساس داده های کوین مارکت کپ، از قیمت 41553 دلار در 22 ژانویه به سرعت کاهش یافت و در 24 ساعت گذشته بیش از 4.3 درصد و در 30 روز گذشته 9.3 درصد کاهش یافت و به پایین ترین حد خود در شش هفته گذشته یعنی 39450 دلار رسید.
عملکرد قیمت ارز بیت کوین(BTC) در حالی رخ می دهد که معامله گران و تریدرها از نتیجه غیرمنتظره تصویب کمیسیون بورس و اوراق بهادار با 11 محصول بیت کوین ETF در ایالات متحده متحیر می شوند و فروش GBTC مقصر سقوط بازار است. با تاثیر فروش GBTC بر قیمت بیت کوین، خروج صندوق های رمزنگاری به 24.7 میلیون دلار می رسد. گری اسکیل در 22 ژانویه بیش از 600 میلیون دلار بیت کوین در کوین بیس سرپده گذاری کرد که مجموع آن را به بیش از 2 میلیارد دلار رساند.
در همین حال، مدیران ورشکستگی در FTX کل 22 میلیون سهام GBTC خود را فروختند، معادل نزدیک به 1 میلیارد دلار که به باد مخالف قیمت اضافی کرد. آخرین باری که بیت کوین زیر 40 هزار دلار معامله شد، تقریبا یک ماه و نیم پیش در 3 دسامبر 2023 بود که به پایین ترین سطح خود یعنی 39293 دلار رسید و در 11 ژانویه به بالاترین سطح 20 ماهه در حدود 49 هزار دلار رسید.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد قیمت بیت کوین به پایین ترین حد 6 هفته اخیر سقوط کرد
سوال امنیتی :1+80 = ?