چرا کشور کانادا کمک های مالی ارز دیجیتال را مسدود می کند؟

نوشته شده در : 1402/11/04

کشور کانادا اخیرا کمک های مالی ارز دیجیتال را که خلاف قانون هستند را مسدود می کند! آیا می خواهید اطلاعاتی در این زمینه کسب کنید؟ به نظر شما چرا کانادا کمک های مالی کریپتویی را مسدود کرده است؟ وضعیت رمز ارزها در کشور کانادا چگونه است؟ آیا خرید و فروش ارزهای دیجیتال در کشور کانادا قانونی است؟
بازار کریپتو یکی از جذاب ترین بازارهای مالی در جهان است که شما می توانید با خرید و فروش رمز ارزها سود زیادی کسب کنید. برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال شما باید به صرافی ارز دیجیتال مراجعه کنید و بهترین موقعیت های خرید و فروش رمز ارزها را پیدا کرده و معاملات پرسودی انجام دهید. کشور کانادا اخیرا کمک های مالی کریپتویی را مسدود می کند. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد وضعیت ارزهای دیجیتال در کشور کانادا برای شما ارائه کنیم و به بررسی مسدود شدن کمک های مالی کریپتویی در کشور کانادا بپردازیم.

وضعیت ارزهای دیجیتال در کشور کانادا

قوانین مربوط به بازار کریپتو در کشور کانادا به صورت مشخص و کاملا واضح اعلام می شود تا مردمان این کشور بتوانند با خیال راحت از این چهارچوب ها برای فعالیت در بازار ارز دیجیتال استفاده کنند. کشور کانادا یکی از بهترین کشورهایی است که خوشبختانه اجازه استفاده از رمز ارزها را به شهروندان خود می دهد. با اینکه رمز ارزها هنوز به عنوان پول قانونی و رسمی این کشور شناخته نمی شوند، با این حال، کشور کانادا سعی کرده تا سازوکارهای قانونی را برای فعالیت اشخاص حقیقی و حقوقی در این حوزه فراهم کند.
جالب است بدانید، با اینکه کاربران در استفاده از ارزهای دیجیتال در کشور کانادا هیچ مانعی ندارند، ولی کانادا ارزهای دیجیتال را به عنوان ارز قانونی معرفی نکرده است. تنها ارز قانونی در کشور کانادا، دلار کانادا بود که از سمت دولت و کلیه نهادها و موسسه های قانونی به رسمیت شناخته شده و به غیر از دلار، هنوز هیچ ارز دیجیتال دیگری به عنوان یک ارز رسمی در کانادا معرفی نشده است. دولت کانادا بر تراکنش های انجام شده با رمز ارزها مالیات در نظر گرفته است. البته این قوانین مربوط به ارز دیجیتال در کانادا بر مالیات خرید و فروش رمز ارز نیز به سه دسته کلی تقسیم می شوند.

مسدود شدن کمک های مالی کریپتویی در کشور کانادا

توجه داشته باشید که یک قاضی فدرال گفت که هیچ وضعیت اضطراری ملی وجود ندارد که استناد به قانون اضطراری را توجیه کند که به دولت کانادا این اختیار را می دهد تا دارایی های کریپتویی را مسدود کند. همچنین دادگاه فدرال کانادا حکم داده است که یک قانون ضروری که کشور کانادا این اجازه را می دهد تا از جریان وجوه و ارزهای دیجیتال برای حمایت از کامیون داران معترض جلوگیری کند، غیرمنطقی و غیرقانونی است.
در فوریه 2022، کشور کانادا نسخت وزیر جاستین ترودو برای اولین بار از قوانین برای مسدود کردن ارزهای دیجیتال اهدایی به کامیون داران معترض به محدودیت های بیماری کویید 19 استفاده کرد که دادگاه آن را خلاف قانون اساسی تشخیص داد. علاوه بر این، انجمن آزادی های مدنی کانادا و سایر گروه ها استفاده دولت از قانون اضطراری برای مسدود کردن جریان وجوه را به چالش کشیدند و استدلال کردند که این قانون غیرضروری و خلاف قانون اساسی است. یکی از پیشنیازهای فعالیت در بازار ارزهای دیجیتال شناخت تاریخچه پول و ارزهای دیجیتال میباشد.

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد وضعیت ارزهای دیجیتال در کشور کانادا برای شما ارائه کنیم و به بررسی مسدود شدن کمک های مالی کریپتویی در کشور کانادا بپردازیم. همانطور که گفته شد، خرید و فروش ارزهای دیجیتال در کشور کانادا قانونی است، با این حال این کشور کمک های کریپتویی اهدا شده به کامیون داران معترض را غیرقانونی دانست و آنها را مسدود کرد. این مسئله باعث ترس و نگرانی مردمان فعال این کشور در صنعت ارزهای دیجیتال شد و سروصدای زیادی به پا کرد.

 


نظرات کاربران در مورد چرا کشور کانادا کمک های مالی ارز دیجیتال را مسدود می کند؟
سوال امنیتی :4+72 = ?