چرا موجودی ETF بیت کوین بلک راک به 2 میلیارد دلار رسید؟

نوشته شده در : 1402/11/07

طبق بررسی های انجام شده، موجودی ETF بیت کوین بک راک افزایش یافت و به 2 میلیارد دلار رسید! آیا می خواهید اطلاعاتی در این زمینه کسب کنید؟ چرا دارایی های صندوق ETF بیت کوین BlackRock در حال افزایش است؟ به نظر شما چرا تقاضا برای خرید سهام ETF بیت کوین افزایش یافته است؟ چرا تحلیلگران و کارشناسان نسبت به آینده ETF بیت کوین امیدوار هستند؟
بازار ارزهای دیجیتال یک بازار نوپا و نوظهوری است که روز به روز توسعه می یابد و به تعداد سرمایه گذاران و کاربران فعال آن اضافی می شود. اگر قصد خرید بیت کوین را دارید، بهتر است بدانید که ETF بیت کوین نیز یکی از بحث های داغ در بازار رمز ارزها است که شرکت های معتبر زیادی نسبت به راه اندازی آن اقدام کردند. بلک راک یکی از این شرکت ها است که در حال حاضر موجودی بیت کوین های آن در حال افزایش است. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد افزایش تقاضا برای خرید سهام ETF بیت کوین برای شما ارائه کنیم و به بررسی افزایش موجودی ETF بیت کوین بلک راک بپردازیم.

افزایش تقاضا برای خرید سهام ETF بیت کوین

ارز بیت کوین(BTC) و آینده بیت کوین ماه ها بود که تحت تاثیر اخبار تایید یا عدم تایید صندوق های سرمایه گذاری ETF توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا(SEC) خرید و فروش می شد. در واقع، ETF یکی از بحث های داغ در بازار کریپتو بود که معامله گران و سرمایه گذاران زیادی آن را زیر نظر گرفته بودند. در حال حاضر صندوق ETF تایید شده و با استقبال بی نظیر سرمایه گذاران و کاربران فعال بازار ارز دیجیتال روبرو شده است.
جالب است بدانید، ETFها در حقیقت سبدهایی متشکل از چند ارز دیجیتال یا دارایی هستند که در قالب اوراق بهادار در بازار بورس خرید و فروش می شوند. دارایی های که به عنوان پشتیبان سهام این صندوق ها در نظر گرفته می شوند، می توانند سهام، اوراق قرضه، کالا، کامودیتی های با ارزش و یا مستغلات باشند. در یک نگاه ساده خرید صندوق های ETF را می توانید دقیق مانند خرید سهام در نظر داشته باشید. از آنجایی که خرید سهام ETF بیت کوین مزایای زیادی به همراه دارد، بسیاری از سرمایه گذاران و معامله گران ترجیح می دهند تا به جای خرید مستقیم بیت کوین(BTC)، سهام ETF بیت کوین را خریداری کنند.

افزایش موجودی ETF بیت کوین بلک راک

توجه داشته باشید که افزایش موجودی ETF بیت کوین بلک راک افزایش یافت و برای اولین بار به 2 میلیارد دلار رسید. بهتر است بدانید این صندوق بعد از اضافی کردن تقریبا 4300 توکن دیگر در روز پنجشنبه، اکنون نزدیک به 50 هزار بیت کوین(BTC) در اختیار دارد و سرمایه گذاران می توانند در صندوق ETF بلک راک نسبت به خرید سهام ETF بیت کوین اقدام کنند.
نکته قابل توجه این است که BlackRock iShares در روز جمعه اولین محصول ETF بیت کوین راه اندازی شده، دارایی های خودش را افزایش داد و به رقم 2 میلیارد دلار رسید. این افزایش سرمایه به دلیل تقاضای بالا برای خرید سهام ETF این شرکت است. اگر این افزایش همچنان افزایش یابد، می تواند بر قیمت بیت کوین نیز تاثیر بگذارد. سرمایه گذاران در روز پنجشنبه حدود 170 میلیون دلار به IBIT اضافی کردند و صندوق تقریبا 4300 بیت کوین دیگر خریداری کردند و مجموعه توکن های نگهداری شده در صندوق بلک راک را به 499952 رساند. با افزایش قیمت بیت کوین از سطح 40 هزار دلار در اوایل روز جمعه، AUM به بالای 2 میلیارد دلار رسید.

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد افزایش تقاضا برای خرید سهام ETF بیت کوین برای شما ارائه کنیم و به بررسی افزایش موجودی ETF بیت کوین بلک راک بپردازیم. همانطور که گفته شد، در حال حاضر صندوق ETF تایید شده و با استقبال بی نظیر سرمایه گذاران و کاربران فعال بازار ارز دیجیتال روبرو شده است. شرکت بلک راک(BlackRock) بیت کوین های زیادی خریداری کرد و موجودی این شرکت  برای اولین بار به سطح 2 میلیارد دلار رسید که عدد قابل توجهی است.

 


نظرات کاربران در مورد چرا موجودی ETF بیت کوین بلک راک به 2 میلیارد دلار رسید؟
سوال امنیتی :7+73 = ?