تحلیلگران می گویند احتیاط در بازار بیت کوین افزایش یافته است!

تحلیلگران می گویند احتیاط در بازار بیت کوین افزایش یافته است!

نوشته شده در : 1402/10/03

یکی از تحلیلگران مشهور بازار ارزهای دیجیتال به افزایش احتیاط در بازار بیت کوین(BTC) با وجود افزایش قیمت اشاره می کند. اگر قصد خرید بیت کوین را دارید، توصیه می کنیم تا بازار این رمز ارز را تجزیه و تحلیل کرده و بهترین نقاط ورود و خروج معاملات را تشخیص دهید.
طبق داده های منتشر شده توسط CoinMarketCap در هفته گذشته، ارز دیجیتال بیت کوین عملکرد مثبت کلی را ثبت کرد و 3.45 درصد افزایش یافت. این افزایش قیمت به شکل صعودی بیت کوین در 30 روز گذشته اضافی می کند که طی آن اولین ارز دیجیتال 16.78 درصد افزایش یافته است. با این حال، با وجود این افزایش بازار به نظر می رسد روند رو به رشد احتیاط در میان تریدرها و دارندگان بیت کوین وجود دارد که نشان دهنده ترس از کاهش احتمالی قیمت است.
تحلیلگر شواهدی از افزایش احتیاط در بازار بیت کوین را برجسته می کند. علی مارتینز، تحلیلگر محبوب ارز دیجیتال در روز شنبه در شبکه اجتماعی X پستی درباره بازار بیت کوین با 37 هزار دنبال کننده خود به اشتراک گذاشت. به گفته مارتینز، کاهش قابل توجهی در نسبت اهرمی تخمینی در بازار بیت کوین در تمام صرافی ها وجود دارد. این مسئله نشان می دهد که تریدرها در حال کاهش ریسک اهرمی خود هستند و در حال حاضر با دقت در بازار BTC حرکت می کنند، حتی در میان افزایش قیمت فعلی.
برای زمینه، اهرم یک تابع معاملاتی در بازار است که به کاربران این امکان را می دهد تا وجوهی را قرضبگیرند تا اندازه یک موقعیت را بیشتر از چیزی که تنها با سرمایه شخصی ممکن است، افزایش دهند. اهرم به معامله گران و تریدرها کمک می کند تا سود خودشان را به طور قابل توجهی افزایش دهند، البته این کار با افزایش ریسک نیز همراه است.
اکنون نسبت اهرم تخمینی معیاری است که میزان استفاده تریدرها در بازار ار اهرم را کمیت می کند. بنابراین، کاهش نسبت اهرمی تخمینی نشان می دهد که تریدرها مقدار وجوه قرض گرفته شده را نسبت به سرمایه خود در موقعیت های خود کاهش می دهند. به عبارت دیگر، آنها سطح اهرمی را که استفاده می کنند، کاهش می دهند که می تواند نشانه ای از احتیاط در میان تریدرهای بیت کوین باشد.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد تحلیلگران می گویند احتیاط در بازار بیت کوین افزایش یافته است!
سوال امنیتی :7+52 = ?