تحلیلگران می گویند طلا می تواند به 3000 دلار در هر اونس برسد

تحلیلگران می گویند طلا می تواند به 3000 دلار در هر اونس برسد

نوشته شده در : 1403/01/16

تحلیلگران می گویند که طلا می تواند به 3 هزار دلار در هر اونس برسد. طلا می تواند قیمت رمزارزها را تحت تاثیر قرار دهد. شما می توانید با مراجعه به یک صرافی ارز دیجیتال، نسبت به خرید و فروش رمز ارزها اقدام کرده و سود زیادی از افزایش و کاهش قیمت ارزها به دست آورید.
توجه داشته باشید که طلا در سال 2024 با عملکرد قابل توجه و بالاترین رکوردهای متوالی در طول سال ذوب شد. اکنون، مایک مک گلون یک افزایش بالقوه به سمت 3 هزار دلار در هر اونس را پیشنهاد می کند و این مقاومت روانی را آزمایش می کند. استراتژیست ارشد کالاهای بلومبرگ این تحلیل را در تاریخ 2 آوریل در X به اشتراک گذاشت. در واقع ترکیب دو شاخص مالی پیش بینی مایک مک گلون از افزایش قیمت طلا به 3 هزار دلار در هر اونس را تایید می کند.
تحلیل قیمت طلا
طلا بعد از ثبت رکورد جدید در تاریخ 3 آوریل، قبل از بسته شدن بازار، در حال حاضر با قیمت 2286 دلار خرید و فروش می شود. این قیمت نشان دهنده افزایش 10.8 درصدی سالانه تا به امروز از 2062 دلار در هر اونس در 2 ژانویه است. از نمودار روزانه خود، طلا حاکی از دو سطح حمایتی کلیدی است که سرمایه گذاران ارز دیجیتال باید مراقب آن باشند. اولی با 2150 دلار و دومی با 2050 دلار با حمایت روانی اصلی 2 هزار دلار.
نکته قابل توجه این است که با در نظر گرفتن شاخص قدرت نسبی 82.14 این مناطق می توانند در کوتاه مدت به مناطق مهمی تبدیل شوند. بنابراین، طلا می تواند برای متعادل کردن بازار صعودی حریص با حرکت قوی فعلی خود با یک اصلاح روبرو شود. رسیدن به هدف 3 هزار دلاری مک گلون در هر اونس به معنی افزایش بیش از 30 درصدی برای کالای پیشرو است. برای اینکه این اتفاق بیفتد، طلا باید به طور مداوم شاهد افزایش تقاضا باشد، همانطور که اخیرا رخ داده است.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد تحلیلگران می گویند طلا می تواند به 3000 دلار در هر اونس برسد
سوال امنیتی :6+76 = ?