ریزش 5 درصدی بیت کوین و لیکوئید شدن 165 میلیون دلار معامله اهرمی

نوشته شده در : 1403/01/15

ریزش 5 درصدی بیت کوین و لیکوئید شدن 165 میلیون دلار معامله اهرمی! آیا می خواهید اطلاعاتی در این زمینه کسب کنید؟ چرا قیمت بیت کوین بیش از 5 درصد کاهش یافت؟ آیا بیت کوین می تواند دوباره به روند صعودی برگردد؟ کدام نواحی از قیمت بیت کوین حمایت می کنند؟
ارزهای دیجیتال دارایی های نوظهوری هستند که شما می توانید با مراجعه به صرافی ارز دیجیتال نسبت به خرید و فروش این دارایی ها اقدام کنید. بیت کوین که یکی از ارزهای محبوب در دنیاست، این روزها نوسانات زیادی را تجربه می کند و این مسئله باعث لیکوئید شدن پوزیشن های معاملاتی می شود. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، وضعیت ارز بیت کوین(BTC) را تجزیه و تحلیل کرده و به بررسی ریزش 5 درصدی بیت کوین و لیکوئید شدن 165 میلیون دلار معامله اهرمی بپردازیم.

تجزیه و تحلیل ارز بیت کوین(BTC)

بیت کوین یکی از ارزهای محبوب در بازار است که در حال حاضر با ارزش تقریبی 66200 دلار معامله می شود. اگر به چارت نگاه کنید، متوجه می شوید که ارز بیت کوین(BTC) در آستانه بستن یکی از بهترین کندل های ماهانه خود و شروع معاملات در بازار وال اسریت، دچار کاهش قیمت شد. از دلایل این عملکرد بیت کوین طی روزهای اخیر، می توان به رشد بازده اوراق خزانه داری آمریکا و خروجی ها در ETFهای اسپات اشاره کرد. ارز دیجیتال بیت کوین نسبت به 24 ساعت گذشته بیش از 1 درصد کاهش یافته است. اگر قصد معامله بیت کوین را دارید، باید کارمزد معاملات در صرافی های ارز دیجیتال را زیر نظر بگیرید.
ظاهرا ارز بیت کوین سه ماهه دوم سال 2024 را با چالش هایی شروع کرده و در عین ورود سرمایه های جدید به ETFهای اسپات این ارز و عدم فروش از سمت صندوق GBTC کمپانی گری اسکیل، قیمت ها همچنان قادر به رشد نبوده است. یکی از تحلیلگران مشهور بازار می گوید که بیت کوین بعد از هاوینگ به یک سقف تاریخی جدید می رسد. او معقتد است که حتی سرمایه گذاران بزرگ بازار نیز توانایی تشخیص روند قیمت را ندارند و به همین دلیل در سطوح مختلف قیمت در نواحی مهم به صورت پله ای اقدام به خرید می کنند.

 ریزش 5 درصدی بیت کوین و لیکوئید شدن 165 میلیون دلار

توجه داشته باشید که سقوط 5 درصدی بیت کوین باعث لیکوئید شدن 165 میلیون دلار شد. معامله گران اهرمی بیش از 165 میلیون دلار ضرر کردند. در روز سه شنبه معامله گرانی که در معرض اهرم بیت کوین و سایر رمز ارزها قرار دارند، در کمتر از دو ساعت بیش از 165 میلیون دلار ضرر کردند. بر اساس داده های تریدینگ ویو، بیت کوین در ساعات اولیه دوم مارس در کمتر از 30 دقیقه از 69400 دلار به 65900 دلار 5 درصد سقوط کرد.
تقریبا همزمان با این کاهش، صندوق های قابل معامله در مبادلات بیت کوین، خروجی خالص 86 میلیون دلاری را ثبت کردند که به ازای داده های FarSIde جریان ورودی مثبت چهار روزه را شکست. صندوق ETF بلک راک به عنوان بهترین صندوق سرمایه گذاری با درآمد خالص به 165.9 میلیون دلار رسید، در حالی که فیدیلیتی با 44 میلیون دلار در رتبه دوم قرار گرفت. با این حال، جریان ورودی توسط GBTC Grayscale که 302 میلیون دلار خروجی داشت، کاهش یافت و خالص خروجی روزانه برای همه وجوه را به 85.7 میلیون دلار رساند. مشخص نیست که آیا نزول USDT یک خطا در API ردیاب های داده خاص بوده است یا اینکه قیمت ارز دچار کاهش ناگهانی شده است. یکی از سوالات اساسی در مورد کارمز صرافی این است که چرا محاسبه کارمزد معاملات برای تریدرها مهم است؟ 

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، وضعیت ارز بیت کوین(BTC) را تجزیه و تحلیل کرده و به بررسی ریزش 5 درصدی بیت کوین و لیکوئید شدن 165 میلیون دلار معامله اهرمی بپردازیم. همانطور که گفته شد، بیت کوین یکی از ارزهای محبوب در بازار است که اخیرا یک سقوط 5 درصدی را تجربه کرده و قیمت آن تا 65 هزار دلار نیز سقوط کرده است. این ریزش باعث لیکویید شدن 165 میلیون دلار معاملات اهرمی شده است.

 


نظرات کاربران در مورد ریزش 5 درصدی بیت کوین و لیکوئید شدن 165 میلیون دلار معامله اهرمی
سوال امنیتی :8+63 = ?