2 ارز دیجیتال که در این هفته برای خرید باید زیر نظر بگیرید

2 ارز دیجیتال که در این هفته برای خرید باید زیر نظر بگیرید

نوشته شده در : 1403/01/15

2 ارز دیجیتالی که در این هفته برای خرید باید زیر نظر بگیرید. اگر قصد سرمایه گذاری و خرید ارز دیجیتال را دارید، باید وضعیت کلی بازار کریپتو را تجزیه و تحلیل کرده و بهترین موقعیت های خرید و فروش این ارزها را تشخیص کنید تا معاملات پرسودی انجام دهید.
توجه داشته باشید که ترس از شروع ماه آوریل به عنوان احساسات غالب در بازار ارزهای دیجیتال انتخاب شده است. ارزهای دیجیتال بیش از 5 درصد سقوط کرده اند و اکنون بسیاری از آنها در سیگنالی که می تواند نشانه خرید کردن باشد، بیش از حد فروش رفته است. در یک چرخش خیره کننده وقایع، چشم انداز ارزهای دیجیتال در چند روز از صعودی به نزولی رسید. شایان ذکر است که شاخص کلی قدرت نسبی(RSI) نشان می دهد که با میانگین RSI رو به افزایش است. اگر قصد ترید در ارزهای دیجیتال را دارید، باید ارزهای مستعد رشد را شناسایی کنید.
در حال حاضر بسیاری از ارزهای رمزپایه در شاخص حرکت 4 ساعته بین ضعیف و بیش از حد فروش حرکت می کنند که می تواند به دو سناریو ممکن اشاره کند. اول، این می تواند نشان دهنده یک معکوس روند کلی و یک سلطه نزولی در حال حرکت باشد. با این حال، این کاهش می تواند فرصت های خرید برای سرمایه گذاری های میان مدت تا بلند مدت ایجاد کند و به عنوان سیگنال خرید برای سرمایه گذاران باهوش عمل کند. از منظر خوشبینانه، فینبولد دو ارز دیجیتال کوتاه مدت را انتخاب کرد تا در این ماه سقوط خرید کند. برای آن، ما یک ترکیب قوی از RSA 4 ساعته کمتر از متوسط و RSI روزانه بالاتر از میانگین می خواهیم.
در این زمینه، ارز دیجیتال NEAR یکی از امیدوارکننده ترین سیگنال های خرید را با توجه به این شاخص فنی دارد. علاوه بر این، عوامل بنیادی مستحکم و رشد قوی در سال 2024 این سیگنال صعودی را تقویت می کند. ارز بیت کوین نیز وضعیت مشابهی با پروتکل نییر، یک سیگنال خرید قوی احتمالی در افت فعلی است. ارز دیجیتال پیشرو به ترتیب دارای شاخص قدرت نسبی 4 ساعته و روزانه 31.73 و 47.41 است.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد 2 ارز دیجیتال که در این هفته برای خرید باید زیر نظر بگیرید
سوال امنیتی :8+75 = ?