سام بنکمن فرید بعد از صدور حکم چه اظهاراتی داشت؟

نوشته شده در : 1403/01/14

سام بنکمن فرید، بعد از صدور حکم گفت که من هرگز فکر نمی کردم کاری که انجام می دهم، غیرقانونی باشد! آیا می خواهید اطلاعاتی در این زمینه کسب کنید؟ سام بنکمن فرید به چند سال زندان محکوم شد؟ آیا این شخص می تواند به قید وثیقه آزاد شود؟
بازار کریپتو یکی از انواع بازارهای مالی در دنیاست که طرفداران زیادی دارد. امروزه افراد زیادی با مراجعه به صرافی ارز دیجیتال نسبت به خرید و فروش رمز ارزها اقدام می کنند و از نوسانات ارزهای دیجیتال سود زیادی به دست می آورند. حکم سام بنکمن فرید که مدیر عامل صرافی FTX بود، صادر شد. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، شما را با سام بنکمن فرید آشنا کنیم و به بررسی اظهارات سام بنکمن فرید بعد از صدور حکم بپردازیم.

آشنایی با سام بنکمن فرید

سام بنکمن فرید که اخیرا اسم او در سرتیتر خبرهای داغ بازار کریپتو وجود دارد، یک کارآفرین مالی فعال در بازار کریپتو و یکی از بنیانگذاران سابق صرافی FTX است. FTX یکی از انواع صرافی های رمزارز در دنیاست که مدتی است ورشکست شده و نمی تواند به فعالیت خود ادامه دهد. سام بنکمن فرید قبل از پایان ناگهانی امپراتوری ارز دیجیتال خود در اوایل نوامبر 2022 به عنوان رئیس یکی از بزرگ ترین صرافی های ارز دیجیتال دنیا با دارایی خالص شخصی بیش از 26 میلیارد دلار به شهرت رسید.
شاید بتوان گفت که بیش تر از تصمیم گیری ها و نتایجی که سام بنکمن فرید به دست آورده، بیشتر رسانه ها و اخبار ثروت و دارایی های این شخص را زیر نظر دارند. با اینکه این مسئله کاملا طبیعی است. با توجه به گزارش های منتشر شده توسط نشریه Forbes، مجموع دارایی های مدیر عامل سابق صرافی FTX، به 20 میلیارد دلار می رسد. این میلیاردر 30 ساله در رتبه دوم ثروتمندترین افراد حوزه ارزهای دیجیتال قرار دارد. این شخص بعد از ورشکست شدن صرافی FTX زیر نظر نهادهای قانونی قرار گرفت و اکنون به زندان محکوم شده است. البته این شخص در دادگاه از خود دفاع کرده است، ولی این دفاع ها هیچ کمکی به او نکرده اند.

اظهارات سام بنکمن فرید بعد از صدور حکم

توجه داشته باشید که سام بنکمن فرید بعد از صدور حکم گفت که من هرگز فکر نمی کردم کاری که انجام می دهم، غیرقانونی باشد. این بیانیه به رسانه ها ممکن است یکی از آخرین اظهاراتی باشد که مدیر عامل سابق FTX قبل از رفتن به یک زندان فدرال که پیشنهاد شده بود در منطقه خلیج سانفرانسیسکو باشد، بیان کرد.
سام بنکمن فرید مدیر عامل سابق صرافی ارز دیجیتال FTX بنا به گزارش ها بعد از محکومیت به 25 سال زندان فدرالف به سوالات رسانه های خبری پاسخ داده است. بر اساس گزارش 1 آوریل از ABS News بانکمن فرید از طریق ایمیل به سوالات بازداشتگاه متروپولتین در بروکلین، جایی که از اوت 2023 در آن نگهداری می شود پاسخ داد. در 28 مارس قاضی لوئیس کاپلان از دادگاه ناحیه ایالات متحده برای ناحیه جنوبی نیویورک، مدیر عامل سابق FTX را بعد از محکومیت در هفت مورد جنایت به 25 سال زندان محکوم کرد.
به نظر می رسید که تعداد زیادی از پاسخ های سام بنکمن فرید به سوالات از مسئولیت فروپاشی صرافی کریپتو در نوامبر 2022 اجتناب می کردند و ادعا می کرد که تصمیم های بد گرفته، ولی فداکارانه یا خودخواهانه عمل نکرده است. اظهارات او منعکس کننده اظهاراتی بود که قبل از صدور حکم صادر کرد، معمولا اقدامات خود را قبل از اعلام ورشکستگی FTX توجیه می کرد و ادعا می کرد که صرافی FTX باید همچنان به فعالیت خود ادامه دهد. یکی از سوالات اساسی در مورد صرافی های ایرانی این است که مزایا و معایب صرافی های ایرانی کدامند؟

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، شما را با سام بنکمن فرید آشنا کنیم و به بررسی اظهارات سام بنکمن فرید بعد از صدور حکم بپردازیم. همانطور که گفته شد، سام بنکمن فرید مدیر عامل سابق صرافی ارز دیجیتال FTX بعد از محکوم شدن به 25 سال زندان فدرال گفت که من هرگز فکر نمی کردم کاری که انجام می دهم، غیرقانونی باشد. این شخص قبل از صدور حکم ادعا می کرد که صرافی باید زنده بماند و دارایی های مشتریان را برگرداند.

 


نظرات کاربران در مورد سام بنکمن فرید بعد از صدور حکم چه اظهاراتی داشت؟
سوال امنیتی :4+66 = ?