عرضه بیت کوین بعد از سقوط قیمت به 10 درصد رسید

عرضه بیت کوین بعد از سقوط قیمت به 10 درصد رسید

نوشته شده در : 1403/01/15

عرضه بیت کوین(BTC) بعد از سقوط به 10 درصد رسید. اگر قصد خرید بیت کوین را دارید، باید نمودار بیت کوین را باز کرده و وضعیت این ارز را به طور کاملا دقیق بررسی کنید. همچنین شما باید سطوح حمایتی و مقاومتی بیت کوین را تشخیص دهید.
توجه داشته باشید که داده های آنچین نشان می دهد که عرضه بیت کوین در سود به دنبال آخرین سقوط قیمت دارایی به سطح 65 هزار دلار کاهش یافته است. سود عرضه بیت کوین اکنونن به حدود 90 درصد کاهش یافته است. همانطور که جیمز ون استراتن، تحلیلگر در پستی در X اشاره کرد، حدود 10درصد از عرضه بیت کوین اکنون در حالت ضرر است. شاخص روی زنجیره مورد علاقه در اینجا درصد عرضه در سود است که درصد کل عرضه بیت کوین در گردش را که دارای سود غیرقابل تحقق است، ردیابی می کند.
این معیار با مرور تاریخچه بلاک چین هر سکه در گردش برای مشاهده قیمتی که آخرین بار با آن منتقل شده است، کار می کند. با فرض اینکه این تراکنش قبلی شامل تغییر دست باشد، قیمت در لحظه خود به عنوان مبنای هزینه برای سکه عمل می کند.
سکه هایی که مبنای هزینه کمتری از قیمت نقدی فعلی ارز دیجیتال دارند، معمولا دارای سود هستند و به این ترتیب، تحت عرضه در سود محاسبه می شوند. درصد عرضه در سود تمام این سکه ها را جمع می کند و محاسبه می کند که چه بخشی از کل عرضه را تشکیل می دهند. معیار مخالف، یعنی درصد عرضه در ضرر، سکه هایی را که این شرایط را برآورده نمی کنند، جمع می کند.
از آنجایی که کل عرضه در گردش باید تا 100 درصد جمع شود، درصد عرضه در ضرر را می توان با کم کردن ارزش آن از 100 درصد عرضه در سود استنتاج کرد. سود درصد عرضه بیت کوین اخیرا با کاهش شدید قیمت ارز دیجیتال روبرو شده است.
ارزش این اندیکاتور به حدود 90 درصد کاهش یافته است، به این معنی که در حال حاضر حدود 10 درصد از عرضه ضرر دارد. نمودار نشان می دهد که آخرین باری که این معیار به این سطوح رسیده است، در 22 مارس بوده است. جالب اینجاست که این دارایی نیز در آن زمان کف خود را پیدا کرد. قبل از این، درصد عرضه در سود به سمت مرز 100 درصد پیش رفته بود که یک نتیجه طبیعی از تعیین یک بالاترین قیمت جدید بود.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد عرضه بیت کوین بعد از سقوط قیمت به 10 درصد رسید
سوال امنیتی :2+93 = ?