معرفی بهترین پروژه های بلاک چین وی چین(VeChain)

1402/06/05

معرفی بهترین پروژه های وی چین(VeChain)؛ آیا دوست دارین با این پروژه ها آشنا بشین؟ آیا می دونین بلاک چین وی چین چیست؟ آیا شبکه وی چین توکن غیرمثلی داره؟ بهترین پروژه های وی چین کدامند؟ شبکه VeChain چجوری کار می کنه؟ چرا پروژه وی چین جذاب هست؟ ارزهای دیجیتال بلاک چین وی چین کدامند؟ شبکه وی چین چه کاربردی داره؟

پروژه ها و شرکت های زیادی در سراسر دنیا دوست دارن تا از مزیت های شبکه های بلاک چینی و کاربردهای مختلف اون استفاده کنند. وی چین یا VeChain هم نوعی شبکه بلاک چینی عمومی خاصی هست که به دلیل ارائه تکنولوژی های لازم واسه معاملات تجاری بدون دخالت واسطه و حل خیلی از مسئله های مربوط به زنجیره تامین، مورد توجه افراد قرار گرفته. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب از صرافی ارز دیجیتال اینانس، توضیحاتی در شبکه بلاک چین وی چین یا VeChain بهتون ارائه بدیم، به معرفی بهترین پروژه های وی چین بپردازیم و جذاب بودن پروژه وی چین رو مورد بررسی قرار بدیم.

شبکه وی چین(VeChain) چیست؟

شبکه وی چین(VeChain) چیست؟

شاید این سوال واستون پیش اومده باشه که شبکه وی چین چیست؟ ما می تونیم در پاسخ به این سوال بگیم که شبکه وی چین یا VeChain نوعی شبکه بلاک چینی هست که ابزارهای مبتنی بر بلاک چین رو در اختیار پروژه های زیادی قرار میده تا این پروژه ها بتونن با کمک این ابزارها به طور شفاف و کارآمد زنجیره تامین خودشون رو مدیریت کنند. به این ترتیب، اکوسیستم تجاری توزیع شده نه تنها واسه پروژه های بزرگ، بلکه واسه شرکت های کوچیک هم قابل استفاده هست. وی چین جزو اولین ایده ها در بازار ارزهای دیجیتال هست که سرویس های زنجیره تامین بلاک چینی رو در اختیار پروژه های بزرگ قرار داد.

جالب اینجاست که بدونین شبکه وی چین(VeChain) در زمان راه اندازی مستقل نبود و روی شبکه اتریوم فعالیت می کرد. دو سال بعد از شروع کار، اولین بلاک در شبکه اختصاصی اون به اسم وی چین تور ایجاد شد. توجه داشته باشین که شبکه وی چین با تکیه به دستگاه های مختلف موجود در فناوری اینترنت اشیاء کار می کنه. همین مسئله به پروژه ها این امکان رو میده تا هر مرحله از چرخه عمر محصول رو ببینن و ثبت کنند.

مقاله پیشنهادی: راهنمای انتخاب شبکه انتقال ارز دیجیتال

آیا شبکه VeChain توکن غیرمثلی دارد؟

آیا شبکه VeChain توکن غیرمثلی دارد؟

بله؛ شبکه وی چین(VeChain) دارای توکن های غیرمثلی یا NFT هست! نکته قابل توجه این هست که این توکن ها به اسم های VT شناخته میشن و مثل سایر توکن ها بر اساس شبکه ERC20 در شبکه اتریوم ایجاد شدن. با این وجود، از اونجایی که شبکه وی چین مستقل هست، این توکن ها نمی تونن به راحتی با سایر توکن های شبکه اتریوم تعویض بشن و فقط در صرافی هایی که با شبکه وی چین سازگار هستن، خرید و فروش میشن.

دلیل جذاب بودن شبکه وی چین چیست؟

توجه داشته باشین که شبکه وی چین(VeChain) دارای برخی ویژگی ها و قابلیت هایی هست که باعث میشه تا منحصر به فرد و جذاب بشه. شبکه وی چین علاوه بر اینکه روش ها و تکنیک های مختلف مبتنی بر بلاک چین رو واسه کاربران ارائه می کنه و شامل راه حل هایی به منظور مدیریت و نظارت بر زنجیره تامین به دلیل داشتن ارتباط قدرتمند با کشور چین مورد توجه خیلی از افراد قرار گرفته. همچنین تیم توسعه دهنده شبکه بلاک چینی وی چین موفق شدن که ارتباط عمیق و گسترده ای رو با دولت چین برقرار کنند و به دنبال استحکام بیشتر روابط خودشون با نهادهای مختلف در این کشور هست.

مقاله پیشنهادی: معرفی شبکه های بلاکچین با کامزد تراکنش کم

بهترین پروژه های وی چین(VeChain) کدامند؟

بهترین پروژه های وی چین(VeChain) کدامند؟

همونطور که گفتیم، وی چین(VeChain) یکی از بهترین شبکه های بلاک چینی موجود در بازار ارزهای دیجیتال هست که تونسته از زمان راه اندازی تا الان موفقیت های زیادی رو پشت سر بذاره. از اونجایی که شبکه وی چین قابلیت ها و ویژگی های زیادی داره، به عنوان یه بستر واسه ساخت و توسعه پروژه های زیادی شناخته میشه. در ادامه برخی از بهترین پروژه های وی چین رو واستون معرفی می کنیم:

پروژه OceanEX

یکی از بهترین پروژه های وی چین، پروژه OceanEX هست که نوعی پلتفرم واسه مدیریت ارزهای دیجیتال هست. تیم توسعه دهنده وی چین، پروژه OceanEX رو منحصرا واسه اکوسیستم وی چین و واسه پر کردن شکاف حوزه ارزهای دیجیتال با سرمایه گذاران و شرکت ها ایجاد کرده. کاربران صرافی اوپن ای ایکس می تونن رمز ارزهایی مثل بیت کوین، اتریوم، وی چین و توکن های متعلق به پروژه های اکوسیستم رو مبادله یا خرید و فروش کنند.

پروژه Safe Haven

Safe Haven هم یکی دیگه از پروژه های برتر شبکه وی چین هست که به منظور مدیریت رمز ارزها مورد استفاده قرار می گیره. بهتره بدونین این پروژه شرایط نگهداری از ارزهای دیجیتال رو واسه کاربران فراهم می کنه. مثلا پروژه Safe Haven می تونه در صورت فوت یکی از کاربران، مدیریت رمز ارزهای این شخص رو بر عهده بگیره و یا به چند نفر این امکان رو بده تا به صورت اشتراکی وجوه این کاربر رو کنترل کنند.

پروژه MustangChain

یکی دیگه از بهترین پروژه های وی چین، پروژه MustangChain هست. این پروژه با کمک تکنولوژی اینترنت اشیاء و بلاک چین وی چین تور، راهکارهای مبتنی بر بلاک چین رو به کاربران ارائه میده. این پروژه در سال 2017 توسط مدیر عامل اون یعنی دنی ون دی گریند ایجاد شد. تیم توسعه دهنده پروژه MustangChain در بین شبکه های مختلف، وی چینن رو به دلیل مزیت های قابل توجه اون انتخاب کردن.

پروژه Plair

پروژه Plair هم یکی دیگه از پروژه های برتر در بلاک چین وی چین هست که راه حل های مبتنی بر بلاک چین رو واسه صنعت بازی و گیمینگ فراهم می کنه. توجه داشته باشین که Plair پروتکلی رو واسه بازیکن ها به وجود اورده که قابلیت ایجاد تورنمنت ها، گفتگو، تماشای مسابقه های دیگه و پخش بازی رو داره. این پروژه می خواد با ایجاد یه پلتفرم ورزشی الکترونیکی غیرمتمرکز، کاربرپسند و ایجاد شده توسط خود کاربر، صنعت بازی ها رو متحول کنه.

جمع بندی و نتیجه:

ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در شبکه بلاک چین وی چین یا VeChain بهتون ارائه بدیم، به معرفی بهترین پروژه های وی چین بپردازیم و جذاب بودن پروژه وی چین رو مورد بررسی قرار بدیم. همونطور که گفتیم، شبکه وی چین یا VeChain نوعی شبکه بلاک چینی هست که ابزارهای مبتنی بر بلاک چین رو در اختیار پروژه های زیادی قرار میده تا این پروژه ها بتونن با کمک این ابزارها به طور شفاف و کارآمد زنجیره تامین خودشون رو مدیریت کنند. پروژه های کریپتویی زیادی روی شبکه وی چینن ایجاد شدن.


نظرات کاربران در مورد معرفی بهترین پروژه های بلاک چین وی چین(VeChain)
سوال امنیتی :9+74 = ?