مرورگر سول اسکن(SolScan) چیست؟

1402/06/03

مرورگر سول اسکن(SolScan)؛ نوعی مرورگر در فناوری ارزهای دیجیتال برای شبکه بلاک چینی سولانا! آیا می خواهین تا اطلاعاتی در مورد این مرورگر به دست بیارین؟ آیا می دونین مرورگر سول اسکن چیست؟ سول اسکن چه امکاناتی داره؟ چرا باید از SolScan استفاده کنیم؟ چجوری تراکنش ها و آدرس ها رو در سول اسکن جستجو کنیم؟ چجوری توکن ها رو در سول اسکن پید کنیم؟ چجوری میشه حساب های فعال سولانا رو پیدا کرد؟

در شبکه های بلاک چینی، همه تراکنش و فعالیت کاربران قابل مشاهده و بررسی هست، ولی واسه ردیابی این تراکنش ها به مرورگرهای بلاک چینی نیاز هست. شبکه سولانا به دلیل قابلیت ها و ویژگی های جذاب خودش، به عنوان یکی از شبکه های بلاک چینی با حجم تراکنش بالا در زمینه خرید ارز دیجیتال محبوب بازار رمز ارزهاست و خیلی از افراد آینده سولانا رو خیلی جذاب تعریف می کنند. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد مرورگر سول اسکن یا Solscan بهتون ارائه بدیم، به بررسی امکانات مرورگر سول اسکن بپردازیم و دلیل استفاده از سول اسکن رو مورد بررسی قرار بدیم.

مرورگر سول اسکن چیست؟

مرورگر سول اسکن چیست؟

آیا می دونین مرورگر سول اسکن چیست؟ ما می تونیم در پاسخ به این سوال بگیم که مرورگر سول اسکن یا SolScan نوعی مرورگر برای شبکه بلاک چینی سولانا هست که شما می تونین با کمک این مرورگر، داده هایی مثل تراکنش ها، قراردادها، حساب های فعال و سایر موارد رو که در شبکه سولانا قرار دارن رو ببینین. اگه از شبکه سولانا واسه انجام تراکنش های خودتون استفاده می کنین، درک نحوه استفاده از این مرورگر مهم هست. سول اسکن داشبوردهایی واسه امور مالی غیرمتمرکز و توکن های غیرمثلی(NFT) هست. می تونین از API اون ها واسه ساخت فیدهای سفارشی شده خودتون استفاده کنین.

جالب اینجاست که بدونین مرورگر SolScan داده ها و اطلاعات پیچیده تراکنش های ارز دیجیتال رو به داده های قابل فهمی تبدیل می کنه. همین مسئله باعث میشه تا محبوبیت زیادی به دست بیاره و مورد استفاده کاربران شبکه سولانا قرار بگیره. استفاده از مرورگر سول اسکن رایگان هست و به حساب کاربری نیازی نیست، ولی می تونین واسه دسترسی به امکانات و قابلیت های بیشتر، یه حساب کاربری به وجود بیارین و وارد اون حساب بشین. سول اسکن به عنوان یکی از پرکاربردترین ابزارها در شبکه سولانا محسوب میشه.

مقاله پیشنهادی: معرفی و کاربرد سایت اتر اسکن

مرورگر سول اسکن چه امکاناتی دارد؟

مرورگر سول اسکن چه امکاناتی دارد؟

همونطور که گفتیم، سول اسکن(Solscan) نوعی مرورگر شبکه سولانا هست که امکانات و قابلیت های زیادی رو در اختیار کاربران خودش قرار میده. کاربران در این مرورگر می تونین خیلی ساده، تراکنش های ارز دیجیتال، آدرس های موجود در شبکه ها و دارایی های این شبکه رو بررسی کنند. در ادامه برخی از امکانات مرورگر سول اسکن رو بررسی می کنیم تا بتونین از این قابلیت ها بهره ببرین:

  • تجزیه و تحلیل وضعیت تراکنش ها در شبکه سولانا
  • بررسی وضعیت و فعالیت آدرس های مختلف سولانا
  • تجزیه و تحلیل امور مالی غیرمتمرکز یا دیفای
  • امکان بررسی توکن های غیرمثلی(NFT) موجو در سولانا
  • بررسی توکن های موجود در شبکه بلاک چینی سولانا

چرا باید از مرورگر سول اسکن استفاده کنیم؟

چرا باید از مرورگر سول اسکن استفاده کنیم؟

توجه داشته باشین که کار کردن با مرورگرهای بلاک چین واسه هر شخصی که در یه شبکه بلاک چینی تراکنش انجام میده، از اهمیت زیادی برخوردار هست. اگه نمی دونین دارایی های شما کجا رفته یا تراکنش انجام شده یا نه، می تونین از مرورگر شبکه سولانا یا همون سول اسکن(SolScan) استفاده کنین تا بدونین چه اتفاقی افتاده. همه داده های ارائه شده توسط سایت سول اسکن از شبکه سولانا به دست میاد. به این ترتیب، می تونین از درستی این اطلاعات اطمینان حاصل کنین. استفاده از مرورگر سول اسکن یا هر مرورگر بلاک چین دیگه به شما این امکان رو میده تا مکانیزم برنامه های غیرمتمرکز(Dapps) هایی رو که باهاشون ارتباط دارین و تراکنش هایی که انجام میدین رو درک کنین.

نکته قابل توجه این هست که مرورگر SolScan از همون قالب سایت اتر اسکن استفاده می کنه که کار کردن باهاش خیلی راحته. البته خیلی از افراد رابط کاربری سایت اتر اسکن رو به مرورگر سول اسکن ترجیح میدن. کار کردن با مرورگر سول اسکن رایگان هست و ابزارهای مختلف، فهرست و نمودارهای تحلیلی مختلفی داره. همچنین مرورگر سول اسکن دارای تعداد از APIها هسا که کاربران می تونن با استفاده از این قابلیت داده های لحظه ای و بروز رو از این اسکسپلور شبکه سولانا به اپلیکیشن های شخصی و ابزارهای واسطه اعمال کنند.

جمع بندی و نتیجه:

ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد مرورگر سول اسکن یا Solscan بهتون ارائه بدیم، به بررسی امکانات مرورگر سول اسکن بپردازیم و دلیل استفاده از سول اسکن رو مورد بررسی قرار بدیم. همونطور که گفتیم، مرورگر سول اسکن یا SolScan نوعی مرورگر برای شبکه بلاک چینی سولانا هست که شما می تونین با کمک این مرورگر، داده هایی مثل تراکنش ها، قراردادها، حساب های فعال و سایر موارد رو که در شبکه سولانا قرار دارن رو ببینین. این سایت امکانات مختلفی رو به کاربران شبکه سولانا ارائه می کنه.

 


نظرات کاربران در مورد مرورگر سول اسکن(SolScan) چیست؟
سوال امنیتی :8+46 = ?