بایننس به پرداخت 4.3 میلیارد دلار جریمه محکوم شد!

نوشته شده در : 1402/09/03
بایننس به پرداخت 4.3 میلیارد دلار جریمه محکوم شد!

جستجو

طبق خبری که منتشر شده است، صرافی ارز دیجیتال بایننس به پرداخت 4.3 میلیارد دلار برای حل و فصل پرونده جنایی ایالات متحده محکوم شد و چانگ پنگ ژائو نیز از سمت مدیر عاملی خود استعفا داد و در سیاتل اعتراف کرد. بهتر است بدانید، ریچارد تنگ به عنوان مدیر عامل بزرگ ترین صرافی ارزهای دیجیتال که برای خرید ارز دیجیتال از آن استفاده میشود دنیا انتخاب می شود.
توجه داشته باشید که بایننس به عنوان یکی از بهترین صرافی های خارجی برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال شناخته می شود. این صرافی در حال حاضر متهم به نقض تحریم ها و قوانین انتقال پول شد و با پرداخت 4.3 میلیارد دلار موافقت کرد تا اتهامات مربوط به یکی از بزرگ ترین جریمه هایی که ایالات متحده تاکنون از یک متهم شرکتی دریافت کرده است را برطرف می کند.
اگر قصد خرید ارز دیجیتال را دارید، این خبر را به طور کامل مطالعه کنید. بنیانگذار صرافی بایننس یعنی چانگ پنگ ژائو در سیاتل به اتهاماتی که شخصا با آن روبرو بود اعتراف کرد و با پرداخت 50 میلیون دلار جریمه و همچنین کناره گیری از سمت مدیر عامل موافقت کرد. ریچارد تنگ، رگولاتور سابق ابوظبی و بعدا رئیس بازارهای منطقه ای بایننس، به عنوان مدیر عامل شرکت خواهد بود.
طبق یک پرونده قضایی که روز سه شنبه بدون مهر و موم شد، صرافی ارز دیجیتال بایننس(Binance) به عدم اجرای برنامه مناسب مبارزه با پولشویی، اداره یک تجارت انتقال پول بدون مجوز و نقض قانون تحریم ها متهم شد و باید 4.3 میلیارد دلار جریمه پرداخت کند.
بر اساس پرونده دیگری، ژائو به نقض قانونی رازداری بانکی و وا داشتن یک موسسه مولی به نقض BSA اعتراف کرد. وزارت دادگستری آمریکا گفت که جریمه او در مقابل مبلغی که به کمیسون معاملاتی آتی کالا بدهکار است، محاسبه می شود. مریک دادستان کل بایننس نیز گفت، کارمندان بایننس می دانستند و بحث می کردند که این شرکت به هزاران کاربر در کشورهای تحریم شده خدمات رسانی می کند و می دانستند که تسهیل تراکنش بین کاربران آمریکایی و کاربران در کشورهای تحریم شده نقض قوانین ایالات متحده است.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.

نظرات کاربران در مورد بایننس به پرداخت 4.3 میلیارد دلار جریمه محکوم شد!
سوال امنیتی :2+51 = ?