سیگنال گاوی بیت کوین برای اولین بار بعد از دو سال

نوشته شده در : 1403/05/27
سیگنال گاوی بیت کوین برای اولین بار بعد از دو سال

جستجو

قیمت خرید ارز دیجیتال می تواند بر اساس یک سیگنال صعودی کلیدی که از لحاظ تاریخی با افزایش قیمت ها مرتبط است، بیش از دو برابر افزایش یابد. سیگنال صعودی کلیدی بیت کوین برای اولین بار در نزدیک به یک سال گذشته چشمک می زند که نشان دهنده یک شکست احتمالی قیمت است.
سیگنال صعودی 59188 دلاری بیت کوین BTC مدل نقدینگی جهانی توسط جیمی کوتس، تحلیلگر ارشد ارزهای دیجیتال در Real Vision با شناسایی ارزهای دیجیتال مستعد رشد به اشتراک گذاشته شد. Coutts انتظار دارد که بیت کوین "بسیار بالاتر" برود، بر اساس این سیگنال، او در پست 15 اوت X نوشت:
«مدل ترکیبی شتاب نقدینگی جهانی من (MSI)، اولین سیگنال رژیم صعودی را از نوامبر 2023 ارائه کرده است. به یاد داشته باشید، بیت کوین از نوامبر تا آوریل قبل از اینکه رژیم به نزولی تبدیل شود، 75 درصد افزایش یافت.
به گفته Coutts، این یک سیگنال صعودی مشابه قبل از افزایش 19 برابری بیت کوین در چرخه 2017 و افزایش شش برابری طلا در چرخه 2020 بود. بر اساس برآوردهای Coutts، سیگنال صعودی می تواند به افزایش دو تا سه برابری قیمت بیت کوین تبدیل شود. با این حال، قیمت بیت کوین ممکن است در کوتاه مدت با باد مخالف روبرو شود. بیش از 1.4 میلیارد دلار گزینه های بیت کوین قرار است در 16 اوت در ساعت 8:00 صبح UTC منقضی شوند مگر اینکه بیت کوین بتواند بالاتر از 60000 دلار بهبود یابد.
افزایش مداوم عرضه پول جهانی M2 می تواند به افزایش بیت کوین به بالای 60000 دلار کمک کند. به گفته کوتس، ماه گذشته، بانک ژاپن 400 میلیون دلار اضافه کرد در حالی که بانک خلق چین 97 میلیارد دلار اعتبار به پایه مالی جهانی اضافه کرد که افزایش 1.2 تریلیون دلاری است.
با این حال، قیمت بیت کوین تا حد زیادی به جریان های ورودی از صندوق های قابل معامله در بورس بیت کوین (ETF) آمریکا بستگی دارد که اخیراً راکد بوده اند. بر اساس داده‌های سرمایه‌گذاران Farside، پس از دو روز متوالی جریان‌های مثبت، جریان‌های ورودی ETF در 14 آگوست منفی شد، زیرا ETFهای ایالات متحده مجموعاً 81 میلیون دلار خروجی منفی داشتند.

لینک خبر: cointelegraph

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.

نظرات کاربران در مورد سیگنال گاوی بیت کوین برای اولین بار بعد از دو سال
سوال امنیتی :3+96 = ?