دهه دیوانه وار بیت کوین با ورود ثروتمندان جهان

نوشته شده در : 1403/07/23
دهه دیوانه وار بیت کوین با ورود ثروتمندان جهان

جستجو

برخی از سرمایه‌گذاران ممکن است قیمت کنونی بیت‌کوین را به‌عنوان نقطه اوج این دارایی ببینند، اما کارشناسان صنعت معتقدند که خرید بیت‌ کوین همچنان می‌تواند به شگفت‌زده کردن سرمایه‌گذاران ادامه دهد، زیرا مدیران ثروت جهانی بیشتری سرمایه‌هایی را به BTC تخصیص می‌دهند. در مصاحبه‌ای با Cointelegraph، پیر روشارد، معاون تحقیقاتی Riot Platforms، و دیلان لکلر، مدیر استراتژی بیت‌کوین در Metaplanet، پیش‌بینی‌های خود را درباره آینده بیت‌کوین مطرح کردند. روشارد در کنفرانس بیت‌کوین آمستردام 2024 اظهار داشت که روایت نادرستی وجود دارد که تمام سودهای بیت‌کوین مربوط به گذشته است. او بیان کرد که از منظر ترازنامه جهانی، پذیرش بیت‌کوین هنوز کمتر از 1٪ است و سرمایه‌گذاران ممکن است از رشد آتی این ارز دیجیتال شگفت‌زده شوند.

لکلر نیز این نظر را تأیید کرد و افزود که بیت‌ کوین در دهه آینده دوره‌ای "دیوانه‌وار" را تجربه خواهد کرد. در پاسخ به این سوال که آیا Hyperbitcoinization (مفهوم قیمت‌گذاری کالاها و خدمات با بیت‌کوین به‌جای پول‌های فیات) طی دو یا سه سال آینده رخ خواهد داد، روشارد معتقد است که این روند ممکن است از همین حالا آغاز شده باشد. او به اظهارات لری فینک، مدیرعامل BlackRock، اشاره کرد که بیت‌کوین را بالاتر از دولت‌ها می‌داند و این را نشانه‌ای از Hyperbitcoinization می‌داند. لکلر همچنین به این نکته اشاره کرد که اکنون دیدن این روند "بسیار شگفت‌انگیز" است، زیرا مباحثی که سال‌ها توسط حامیان بیت‌کوین مطرح می‌شد، اکنون توسط بزرگترین شرکت‌های مالی جهان و مدیران آن‌ها در رسانه‌ها مطرح می‌شود.

منبع خبر: cointelegraph

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.

نظرات کاربران در مورد دهه دیوانه وار بیت کوین با ورود ثروتمندان جهان
سوال امنیتی :4+66 = ?