با سقوط بیت کوین به 51000 دلار، 1 میلیارد دلار لیکوئید شد

نوشته شده در : 1403/05/17
با سقوط بیت کوین به 51000 دلار، 1 میلیارد دلار لیکوئید شد

جستجو

داده‌ها نشان می‌دهد که بازار خرید بیت کوین در روز گذشته بیش از یک میلیارد دلار نقدینگی داشته است زیرا بیت‌کوین به ۵۲۰۰۰ دلار سقوط کرده است. سرمایه‌گذاران بیت‌کوین با افت بیش از 15 درصدی این ارز دیجیتال در روز دوشنبه، با شوکی مواجه شدند که قیمت آن را به مرز 51500 دلار رساند. از نمودار، قابل مشاهده است که آخرین افت شدید قیمت بیت کوین تنها شتابی از روندی است که دارایی از چند روز آخر جولای شاهد آن بوده است. در 29 ام، این ارز دیجیتال در حدود 70000 دلار شناور بود، به این معنی که تنها در عرض یک هفته بیش از 26 درصد کاهش یافت. پس از این کاهش، بیت کوین اکنون به همان سطح قبل از رالی اواخر فوریه بازگشته است که به بالاترین قیمت تاریخ

(ATH) منجر شد. در حالی که بیت کوین در طول روز گذشته وضعیت بدی داشته است، آلت کوین ها به طور کلی حتی بدتر از این وضعیت داشته اند. اتریوم (ETH)، BNB (BNB) و Solana (SOL) که سه سکه بزرگ در کنار سکه اصلی (به استثنای استیبل کوین تتر) هستند، همگی به ترتیب 23٪، 19٪ و 21٪ زیان بیشتری را تجربه کرده اند. با سقوط قیمت ها در سراسر بخش، تعجب آور نیست که ببینیم سرمایه گذاران طولانی مدت ضربه سنگینی به سمت مشتقات بازار وارد کرده اند. قراردادهای 1.1 میلیارد دلاری مشتقات ارزهای دیجیتال در این دوره منحل شده است. «انحلال» در اینجا به طور طبیعی به فرآیندی اشاره دارد که هر قراردادی پس از انباشت زیان در حد معینی تحت آن قرار می‌گیرد، جایی که پلت فرم آن به زور آن را می‌بندد.

اکثریت شدید این انحلال‌ها، به عبارت دقیق‌تر، حدود 85 درصد، شامل دارندگان طولانی مدت است. این یک نتیجه طبیعی از سقوط کل بازار است.
جالب اینجاست که علیرغم افت شدید، 173 میلیون دلار شلوارک هنوز هم موفق به انحلال شد، که واقعاً مقدار کمی نیست. بنابراین، به نظر می‌رسد که تعداد زیادی از سرمایه‌گذاران تنها زمانی شرط‌بندی نزولی خود را انجام می‌دهند که سقوط از قبل به پایان رسیده بود.

لینک خبر: newsbtc

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.

نظرات کاربران در مورد با سقوط بیت کوین به 51000 دلار، 1 میلیارد دلار لیکوئید شد
سوال امنیتی :4+75 = ?