سقوط سنگین بیت کوین، آیا زمان خرید است؟

نوشته شده در : 1403/05/16
سقوط سنگین بیت کوین، آیا زمان خرید است؟

جستجو

خرید بیت کوین تحت فشار شدید فروش در نرخ های نقطه ای قرار دارد و به زیر سطح حمایت بحرانی چند ماهه در حدود 53500 تا 56000 دلار سقوط می کند. علیرغم تردیدهای غالب، چندین شاخص روی زنجیره به قدرت اشاره دارند. نکته قابل توجه، یکی از تحلیلگران مشاهده کرد که قیمت بیت کوین برای پنجمین بار در هجده ماه گذشته به زیر "مرز پایین ریسک متوسط 9٪ از میانگین قیمت خرید سرمایه گذاران فعال" سقوط کرده است.
اگر تاریخ راهنما باشد، قیمت‌ها احتمالاً از نرخ‌های نقطه‌ای باز می‌گردند و زیان سنگین ثبت‌شده در آخر هفته را کاهش می‌دهند.
اوایل امروز، 5 آگوست، زمانی که قیمت‌ها سقوط کردند، بیت کوین قبل از افزایش قیمت به 49000 دلار سقوط کرد؛ بنابراین، حتی با وجود کاهش، بیشتر سرمایه گذاران فعال هنوز در حالت وحشت کامل نیستند. پس از شکسته شدن سطح 48000 دلار، چالش ها ظاهر می شوند و عزم این سرمایه گذاران را آزمایش می کنند.
در حال حاضر، با نگاهی به شدت رکود و حجم معاملات همراه، واضح است که گاوها هنوز از جنگل خارج نشده اند. از نظر فنی، بیت کوین اکنون پس از بسته شدن زیر ادغام، در یک شکل گیری شکست نزولی قرار دارد. با معکوس شدن شدید سودهای جولای، احتمال سرریز زیان در طول این هفته بسیار زیاد است. از این چشم انداز، بیت کوین ممکن است در ادامه روند نزولی به 40000 دلار سقوط کند.
در حال حاضر، از قیمت فعال، یک تحلیلگر همچنین خاطرنشان کرد که نسبت ارزش بازار بیت کوین به ارزش واقعی (MVRV) در سطوحی است که آخرین بار در زمان سقوط FTX در نوامبر 2022 مشاهده شده است. نسبت MVRV تعیین می کند که آیا سکه برای تخفیف در دسترس است یا خیر.

لینک خبر: newsbtc

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.

نظرات کاربران در مورد سقوط سنگین بیت کوین، آیا زمان خرید است؟
سوال امنیتی :3+71 = ?