نگرانی گلکسی ریسرچ از پایداری لایه 2 بیت کوین

نوشته شده در : 1403/05/15
نگرانی گلکسی ریسرچ از پایداری لایه 2 بیت کوین

جستجو

آینده جمع آوری بیت کوین و خرید بیت کوین به ادامه نوآوری و بهینه سازی در فشرده سازی داده ها و مقیاس پذیری بستگی دارد. یک گزارش گلکسی ریسرچ نشان می‌دهد که اکثر شبکه ‌های مقیاس ‌پذیری لایه ۲ خرید بیت‌کوین، به‌ویژه «تجمیع ‌ها»، ممکن است علیرغم محبوبیتشان به عنوان روشی امیدوارکننده برای سریع و غیرمتمرکز کردن پرداخت‌ های بیت‌کوین، در درازمدت پایدار نباشند.
در گزارشی که در روز جمعه، 2 آگوست منتشر شد، گیب پارکر، تحلیلگر Galaxy، هزینه ارسال داده ها را به عنوان یک چالش اساسی که جمع آوری بیت کوین با ارسال داده ها به لایه پایه مواجه است، برجسته کرد.
پارکر توضیح داد که برای رونق جمع آوری بیت کوین، آنها باید درآمد قابل توجهی از کارمزد تراکنش در شبکه های خود ایجاد کنند. این درآمد باید از بسیاری از کاربرانی که مایل به پرداخت برای تراکنش های شبکه های لایه 2 هستند، به دست آید.
جمع ‌آوری ‌های بیت‌کوین از بلاک چین به‌عنوان یک «لایه در دسترس بودن داده» استفاده می‌کنند و داده‌ های کافی را ارسال می‌کنند تا به هر گره بیت‌کوین معمولی اجازه می‌دهد تا آخرین وضعیت شبکه جمع‌آوری را در هر زمان بازسازی کند.
با این حال، بلاک های بیت کوین دارای محدودیت ظرفیت ذخیره سازی 4 مگابایت (MB) هستند و ارسال داده ها به بیت کوین نیاز به استفاده قابل توجهی از داده دارد. هر تراکنش ارسال داده می تواند تا 400 کیلوبایت (0.4 مگابایت) از فضای بلوک را مصرف کند، که به طور موثر 10٪ از کل یک بلوک را اشغال می کند.
با توجه به اینکه انتظار می‌رود چندین مجموعه داده‌های خود را در هر شش تا هشت بلوک ارسال کنند، هزینه‌های لایه پایه می‌تواند به میزان قابل توجهی افزایش یابد و به طور بالقوه تراکنش‌های کوچک‌تر را قیمت‌گذاری کند. برای زنده ماندن، جمع‌آوری‌ها باید در ایجاد درآمد کارمزد از یکدیگر پیشی بگیرند، زیرا این امر اولویت آنها را در بلوک‌ها تعیین می‌کند.

لینک خبر: cointelegraph

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.

نظرات کاربران در مورد نگرانی گلکسی ریسرچ از پایداری لایه 2 بیت کوین
سوال امنیتی :7+71 = ?