آیا ترامپ میتواند به وعده های خود در مورد فعالان بیت کوین عمل کند؟

نوشته شده در : 1403/05/13
آیا ترامپ میتواند به وعده های خود در مورد فعالان بیت کوین عمل کند؟

جستجو

نامزد جمهوری خواهان برای ریاست جمهوری ایالات متحده متعهد شد که مجازات راس اولبریخت را تخفیف دهد، گری جنسلر، رئیس SEC را برکنار کند و تمام بیت کوین را برای خرید ارز دیجیتال در ایالات متحده استخراج کند.
هزاران نفر در کنفرانس بیت کوین 2024 درباره تحولات حقوقی و قانونی مرتبط با ارزهای دیجیتال در نشویل گرد هم آمدند و یک ساعت منتظر ماندند تا دونالد ترامپ نامزد جمهوری خواه ریاست جمهوری را بشنوند که در صورت پیروزی مجدد در نوامبر، سیاست های خود را در رابطه با ارزهای دیجیتال و بلاک چین اعلام کند.
در 27 ژوئیه، ترامپ قبل از پایان سخنرانی خود با گفتن به شرکت کنندگان در کنفرانس که «با بیت کوین و رمزارز خود و هر چیز دیگری که با آن بازی می کنید خوش بگذرانید»، ترامپ با بحث در مورد برنامه های دولتش برای دارایی های دیجیتال که از سال 2018 شروع می شود، نظرهای زیادی را برگرداند.
اگرچه رئیس‌جمهور سابق ایالات متحده قبلاً به گروه‌هایی برای بحث درباره موضع خود در مورد ارزهای دیجیتال، بلاک چین، ارزهای دیجیتال بانک مرکزی (CBDC) و توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) سخنرانی کرده است، کنفرانس بیت کوین یکی از اولین رویدادهای عمومی بود که انجام شد؛ بنابراین از زمانی که ترامپ نامزدی جمهوری خواهان را تضمین کرد.
ترامپ برای رقابت با سایر کشورها برای استخراج ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین پیشنهاد کرد که تولید برق در ایالات متحده را با استفاده از سوخت های فسیلی و انرژی هسته ای افزایش دهد و الزامات نظارتی "مضحک" را کاهش دهد.
او به صراحت نگفت که چگونه قصد دارد این نوع تولید برق را در زمانی که بسیاری از کشورها به دنبال راه حل های سبزتر در واکنش به تغییرات آب و هوایی هستند، تشویق کند. در طول دوران ریاست جمهوری ترامپ، دولت ترامپ به دلیل اختلاف نظر در مورد سرمایه گذاری در انرژی های تجدیدپذیر و نحوه تامین مالی پروژه ها، نتوانست هیچ لایحه زیرساختی قابل توجهی را در کنگره تصویب کند. 
نتایج انتخابات 2024 و اینکه آیا کنترل مجلس نمایندگان و سنا در دست دموکرات‌ها یا جمهوری‌خواهان خواهد بود نامشخص است، اما ترامپ احتمالاً برای تحقق هر وعده‌ای در مورد تولید برق به حمایت کنگره نیاز دارد.

لینک خبر: cointelegraph

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.

نظرات کاربران در مورد آیا ترامپ میتواند به وعده های خود در مورد فعالان بیت کوین عمل کند؟
سوال امنیتی :9+57 = ?