حجم معاملات USDC در ماه ژوئیه 48 درصد افزایش یافت

نوشته شده در : 1403/05/12
حجم معاملات USDC در ماه ژوئیه 48 درصد افزایش یافت

جستجو

طبق اعلامیه 31 جولای، تتر، مدیر استیبل کوین USDT وابسته به دلار، سود رکوردشکنی 5.2 میلیارد خرید ارز دیجیتال در نیمه اول سال 2024 و ذخیره بیش از هر زمان دیگری از اوراق قرضه دولتی ایالات متحده را گزارش کرد.
به گفته این شرکت، سبد خزانه داری ایالات متحده تتر با سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال اکنون تقریباً 97.6 میلیارد دلار ارزش دارد. رشد دارایی ‌های خزانه ‌داری شرکت نشان ‌دهنده گسترش مداوم استیبل‌کوین‌های تتر است که تتر می‌گوید از دارایی ‌های نقدی دلار آمریکا پشتیبانی ۱:۱ دارند. این ارقام بر اساس گواهی BDO، یک شرکت حسابداری مستقل است.
به گفته بایننس، کل سرمایه بازار USDT حدود 114 میلیارد دلار است که اندکی کمتر از کل ذخایر تتر است که بیش از 118 میلیارد دلار است.
تتر گفت که ذخایر خزانه داری تتر از اندازه تمام دولت های جهان به جز 17 دولت جهان از جمله آلمان، امارات متحده عربی و استرالیا فراتر رفته است. همچنین در خرید اوراق خزانه سه ماهه آمریکا پس از بریتانیا و جزایر کیمن رتبه سوم را دارد.
این شرکت گفت: «با توجه به مسیر پذیرش USDt، [Tether] پتانسیل تبدیل شدن به رتبه اول را در سال آینده می بیند. این اطلاعیه همچنین ارقامی را برای خالص خالص تلفیقی تتر - مجموع دارایی های شرکت منهای همه بدهی ها - 11.9 میلیارد دلار تا 30 ژوئن منتشر کرد. Tether در سه ماهه دوم حدود 8.3 میلیارد دلار منتشر کرد. USDT به طور مداوم صادر و بازخرید می شود.
پائولو آردوینو، مدیر عامل تتر گفت، ترازنامه تتر این شرکت را قادر می‌سازد تا "به رهبری صنعت استیبل کوین در ثبات و نقدینگی ادامه دهد و همچنین تخصص خود را در زمینه‌های مختلف مانند هوش مصنوعی، بیوتکنولوژی و ارتباطات به ارمغان بیاورد.
تتر گفت که بخشی از سود خود را در صنایع مجاور، از جمله انرژی پایدار، استخراج بیت کوین، داده ها، زیرساخت های هوش مصنوعی، فناوری ارتباطات از راه دور همتا به همتا، فناوری عصبی و آموزش، دوباره سرمایه گذاری کرده است.

لینک خبر: https://cointelegraph.com/news/tether-reports-record-breaking-profit-q2

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.

نظرات کاربران در مورد حجم معاملات USDC در ماه ژوئیه 48 درصد افزایش یافت
سوال امنیتی :7+36 = ?