یک غول استخراج بیت کوین 100 میلیون دلار بیت کوین خریداری کرده است

نوشته شده در : 1403/05/10
یک غول استخراج بیت کوین 100 میلیون دلار بیت کوین خریداری کرده است

جستجو

غول ماینینگ بیت کوین، Marathon Digital با سرمایه گذاری خیره کننده 100 میلیون دلار در خرید بیت کوین، خبرساز شده است. این سرمایه گذاری قابل توجه علیرغم افت قیمت قبلی بیت کوین انجام می شود و بر اعتماد غول ماینینگ به پتانسیل بلندمدت این ارز دیجیتال پیشگام تاکید می کند.
در یک بیانیه مطبوعاتی منتشر شده در روز پنجشنبه، 25 جولای، MARA، (که اخیراً از Marathon Digital تغییر نام داد) اعلام کرد که 100 میلیون دلار BTC اضافی با استخراج بیت کوین خریداری کرده است. این سرمایه گذاری قابل توجه بیت کوین نشان دهنده افزایش قابل توجهی در دارایی های بیت کوین چشمگیر MARA است.
آخرین خرید BTC MARA دارایی های ترازنامه آن را به حدود 20000 بیت کوین به ارزش تقریبی 1.3 میلیارد دلار رسانده است. مجموع دارایی های شرکت استخراج بیت کوین اکنون تقریباً 0.1 درصد از حداکثر عرضه 21 میلیون بیت کوین بیت کوین را تشکیل می دهد.
قابل ذکر است، خرید قابل توجه BTC MARA در زمانی انجام می شود که بازار ارزهای دیجیتال به طور پیوسته از کاهش نزولی قبلی بهبود می یابد. علیرغم نوسانات مداوم در قیمت بیت کوین، MARA از کاهش های اخیر استفاده کرده و به شدت در بیت کوین سرمایه گذاری کرده است تا دید بلندمدت خود را از پتانسیل دارایی های کریپتو تسهیل کند.
به گزارش کوین مارکت کپ، در زمان نگارش این مقاله، قیمت بیت کوین 68031 دلار معامله می شود که نشان دهنده افزایش 1.4 درصدی در 24 ساعت گذشته و افزایش 2.24 درصدی دیگر در هفت روز گذشته است. بر اساس نرخ های فعلی ارز و دارایی های ترازنامه MARA، می توان تخمین زد که خرید اخیر آن حدود 1500 بیت کوین بوده است.
در حالی که MARA میانگین قیمت مشخصی را که در آن 100 میلیون دلار بیت کوین به دست آورده است، فاش نکرده است، غول استخراج بیت کوین اعلام کرد که رویکرد کامل Hold On For Dear Life (HODL) را در قبال سیاست خزانه بیت کوین خود اتخاذ خواهد کرد.
علاوه بر این، مایکل سیلر، یکی از بنیانگذاران و مدیر عامل سابق MicroStrategy، آخرین خرید بیت کوین MARA و نقطه عطف 20000 بیت کوین آن را گرامی داشته است. 

لینک خبر: newsbtc

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.

نظرات کاربران در مورد یک غول استخراج بیت کوین 100 میلیون دلار بیت کوین خریداری کرده است
سوال امنیتی :4+59 = ?