آیا اتریوم دوباره صعود می کند؟

نوشته شده در : 1403/05/11

جستجو

سرمایه گذاران در حال انباشته شدن در اتریوم (ETH) هستند زیرا انتظار دارند کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده اولین صندوق قابل معامله در بورس اتریوم یا ETF را امروز بعدازظهر تایید کند. قیمت اتریوم امروز صبح به 3870 دلار رسیده است که در 24 ساعت گذشته حدود 5 درصد افزایش یافته است. در حال حاضر، فقط ETFهای آتی اتریوم برای تجارت در ایالات متحده تایید شده اند. قراردادهای آتی سرمایه گذاری های مشتقه پیچیده ای هستند که قیمت آتی یک سرمایه گذاری را دنبال می کنند. اکثر سرمایه گذاران به دنبال خرید اتریوم هستند.

پیش بینی قیمت اتریوم

طبق پیش‌بینی بلندمدت قیمت ارز اتریوم، اتریوم تا پایان سال 2024 به طور متوسط به 7036.13 دلار خواهد رسید و تا پایان سال 2025 به 12085.60 دلار و تا پایان سال 2030 به 31455.66 دلار خواهد رسید. بر اساس تحلیل ‌ها، پیش‌بینی کوتاه‌مدت قیمت اتریوم مثبت است که نشان‌دهنده افزایش مورد انتظار در ارزش در ماه‌ های آینده است. جدول زیر تغییرات پیش‌بینی‌شده قیمت اتریوم در ۶ ماه آینده را خلاصه می‌کند.

اتریوم به کجا می‌تواند برسد؟

اتریوم آینده روشنی دارد زیرا فقط یک ارز تراکنشی نیست. در نهایت، در مسیر تثبیت خود به عنوان «ذخیره ارزش» برای نهادهایی خواهد بود که به دنبال بهینه سازی ثروت خود هستند. ETH با DApps، NFTs، قراردادهای هوشمند و DeFi بسیار خوب عمل می کند. این لیست سالانه در حال افزایش است. تا زمانی که شبکه قوی‌تر می‌شود و تیم ETH به توسعه ویژگی‌های نوآورانه ادامه می‌دهد، سرمایه‌گذاران آن احتمالاً در سال‌ های آینده به رشد خود ادامه خواهند داد. ساخت کیف پول اتریوم یکی از اولین قدم ها برای شروع معامله اتریوم است.

پیش بینی قیمت اتریوم

از 9 جولای 2024، اتریوم 3080 دلار با ارزش بازار 370.35 میلیارد دلار معامله می شود. این ارز از زمان ارتقاء Shapella در آوریل 2023 رشد قابل توجهی داشته است و به طور قابل توجهی از 2100 دلار به 4000 دلار افزایش یافته است. با این حال، ارتقای Dencun تأثیر قابل توجهی بر ارزش ارز دیجیتال نداشته است. ETH نسبت به ماه گذشته 16.45 درصد کاهش یافته است. علاقه مداوم به ETFهای بیت‌کوین نقطه‌ای، پیش‌بینی می‌شود که ETFهای اتریوم نیز تأیید شوند. پس از ارتقای Dencun که در 13 مارس 2024 راه اندازی شد، کل عرضه کاهش یافته است و ارتقاء افزایشی را که بازار پیش بینی کرده بود تقویت نکرد. 

آیا اتریوم از بیت کوین بهتر خواهد بود؟

با توجه به ماهیت بسیار پرنوسان بازار کریپتو، احتمالات مختلفی در حوزه ارزهای دیجیتال وجود دارد، از جمله پتانسیل پیشی گرفتن اتریوم از بیت کوین. همانطور که در سال 2021 شاهد بودیم، ETH بهتر از BTC عمل کرد و در مقایسه با بیت کوین 66 درصد، نزدیک به 400 درصد افزایش یافت. کارشناسان اذعان دارند که اتریوم به دلیل استفاده از چندین مورد و بلاک چین منحصر به فرد آن آینده ای پایدار دارد و این احتمال وجود دارد که در مقایسه با بیت کوین عملکرد فوق العاده ای داشته باشد. با این حال، پیشی گرفتن اتریوم از قیمت بیت کوین بسیار بعید به نظر می رسد. با این وجود، اتریوم پتانسیل رسیدن به ارزش بازار قابل مقایسه با بیت کوین را دارد، به ویژه به دلیل عرضه بدون سقف، برخلاف بیت کوین.

تجزیه و تحلیل قیمت اتریوم

اتریوم از زمان جهش در خط روند حمایت مثلث متقارن در ابتدای جولای افزایش یافته است. این جهش همچنین ناحیه پشتیبانی افقی 2900 دلاری را تأیید کرد. از آن زمان، به تدریج افزایش یافت و برای مدت کوتاهی سطح 3500 دلار را شکست. شمارش امواج نشان می دهد که قیمت اتریوم در ساختار اصلاحی A-B-C-D-E است. اگر چنین است، به مقاومت مثلث می رسد و موج D را تکمیل می کند. شاخص های فنی نیز با این چشم انداز هماهنگ هستند. RSI به بالای 50 حرکت کرده است (نماد سبز) و MACD یک متقاطع صعودی ایجاد کرده در حالی که بالای 0 افزایش یافته است که هر دو نشانه روند صعودی هستند.

کلام آخر:
اتریوم یکی از پرکاربردترین بلاک‌چین ‌ها است که دارای جامعه توسعه‌دهندگان بزرگ و بسیاری از برنامه ‌های غیرمتمرکز  است. این پذیرش احتمالاً با استفاده بیشتر از پلتفرم و ساخت آن بر روی پلتفرم به رشد خود ادامه خواهد داد. در این مقاله به بررسی قیمت اتریوم پرداختیم. قیمت و پتانسیل اتریوم یک موضوع داغ برای بسیاری از سرمایه گذاران و معامله گران در بازار ارزهای دیجیتال است. درک تاریخچه، موارد استفاده، مزایا و معایب اتریوم برای هر کسی که به دنبال سرمایه گذاری یا استفاده از این پلتفرم است ضروری است.

منبع مقاله: https://icoholder.com/blog/will-ethereum-rise/

 

نظرات کاربران در مورد آیا اتریوم دوباره صعود می کند؟
سوال امنیتی :5+41 = ?