آیا بیت کوین می تواند مقاومت 37750 دلاری را رد کند؟

نوشته شده در : 1402/09/08

جستجو

مقاومت 37750 دلاری ارز بیت کوین؛ آیا می خواهید اطلاعاتی در این زمینه کسب کنید؟ به نظر شما بیت کوین می تواند مقاومت 37750 دلاری خودش را به سمت بالا بشکند؟ اگر بیت کوین نتواند از این مقاومت خود عبور کند تا چه قیمتی ریزش می کند؟ آیا بیت کوین قدرت کافی برای شکست مقاومت خودش را دارد؟ آیا بیت کوین می تواند به رشد قیمتی خود ادامه دهد؟
بیت کوین یکی از رمز ارزهای پایه در بازار کریپتو است که قیمت سایر ارزهای دیجیتال را نیز تحت تاثیر قرار می دهد. زمانی که قیمت بیت کوین صعود می کند، به دنبال آن قیمت سایر رمز ارزها نیز بالا می روند. بنابراین، شما باید قیمت بیت کوین را تجزیه و تحلیل کرده و بهترین تصمیم را برای خرید بیت کوین بگیرید. در غیر این صورت، نمی توانید هیچ سودی از نوسانات قیمت بیت کوین کسب کنید. بیت کوین اکنون با مقاومت مهمی روبرو است. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، آینده ارز دیجیتال بیت کوین را بررسی کنیم و مقاومت مهم ارز دیجیتال بیت کوین(BTC) را مورد بررسی قرار دهیم و ببینیم که آیا بیت کوین می تواند این مقاومت را بشکند یا خیر.

بررسی آینده ارز دیجیتال بیت کوین

آینده بیت کوین

بیت کوین اولین ارز دیجیتالی است که در سال 2009 راه اندازی و عرضه بازار شد. ما در این بخشآینده ارز دیجیتال بیت کوین را بررسی می کنیم تا شما بتوانید بهترین تصمیم را برای خرید و فروش ارز بیت کوین(BTC) بگیرید. آینده بیت کوین به احتمال قریب به یقین روشن خواهد بود. تحلیلگران و تریدرهای مختلف سعی کردند تا قیمت بیت کوین را در آینده حدس بزنند. برخی از افراد معتقد هستند که تا یک یا دو سال آینده قیمت بیت کوین به 150 هزار دلار خواهد رسید و دارندگان این ارز سود زیادی کسب می کنند.
جالب است بدانید، خیلی از افراد یادشان رفته است که اگر ارز بیت کوین(BTC) طلای دیجیتال است، این ارزش بلند مدت آن است که واقعا اهمیت دارد. بیت کوین کمایب و نادر است. معمولا خیلی از افراد حتی یک عدد بیت کوین(BTC) کامل ندارند، چون تعداد آن محدود است و این باعث تقاضا می شود. تقاضا تقاضا و تقاضا و در نهایت قیمتی که فکرش را نمی توانید بکنید!! بیت کوین خیلی راحت می تواند بالا رود. با بررسی آینده بیت کوین می توانید تصمیم درستی برای خرید بیت کوین بگیرید.

ارز بیت کوین(BTC) با مقاومت مهمی روبرو است!

آینده بیت کوین

توجه داشته باشید، ارز دیجیتال بیت کوین در زمان نوشتن این مطلب با قیمت 37400 دلار معامله می شود و کمی بالاتر یعنی در ناحیه 37750 دلار با مقاومت مهمی روبرو است که اگر بتواند این مقاومت را به سمت بالا بشکند می تواند به قیمت های بالاتری برسد. ولی به نظر می رسد بیت کوین قدرت کافی برای شکست این مقاومت را ندارد و ممکن است روند نزولی در راه باشد.
ارز دیجیتال بیت کوین(BTC) تمام سعی و تلاش خودش را می کند تا به بالای 38 هزار دلار برسد. ولی با مقاومت های مهمی روبرو است که باید بتواند این مقاومت ها را به سمت بالا بشکند. ارز بیت کوین چند بار خودش را به ناحیه 38 هزار دلار رساند، ولی نتوانست این ناحیه را رد کند. هر بار به این ناحیه رسید، یک اصلاح قیمتی انجام داد و خواست با قدرت بیشتری به این مقاومت حمله کند که باز نیز نتوانست از آن عبور کند. سوالی که هست این است که عاقبت بیت کوین در ایران چگونه خواهد بود؟
اگر ارز بیت کوین نتواند از مقاومت کلیدی 37750 دلار عبور کند، یک اصلاح قیمتی انجام خواهد داد و به احتمال خیلی زیاد وارد روند نزولی می شود. اینجا است که دارندگان بیت کوین و تریدرها می ترسند و بیت کوین های خودشان را می فروشند. این کار فشار فروشی در بیت کوین ایجاد می کند که باعث کاهش قیمت بیت کوین می شود.

جمع بندی و نتیجه:

ما خواستیم در این مطلب، آینده ارز دیجیتال بیت کوین را بررسی کنیم و مقاومت مهم ارز بیت کوین(BTC) را مورد بررسی قرار دهیم. همانطور که گفته شد، ارز بیت کوین تلاش می کند تا خودش را به بالای 38 هزار دلار برساند، ولی این ارز با مقاومت مهمی روبرو شده است که به نظر می رسد نمی تواند این مقاومت را بشکند. اگر بیت کوین نتواند از مقاومت 38 هزار دلاری خود عبور کند، به سمت قیمت های پایین تر سقوط خواهد کرد.

 

نظرات کاربران در مورد آیا بیت کوین می تواند مقاومت 37750 دلاری را رد کند؟
سوال امنیتی :4+45 = ?