هش ریت بیت کوین در آستانه ثبت رکورد جدید است

نوشته شده در : 1403/05/22
هش ریت بیت کوین در آستانه ثبت رکورد جدید است

جستجو

بر اساس داده‌ های CoinMarketCap، قیمت بیت‌کوین (BTC) در این هفته با کاهش 9.03 درصدی به زیر قیمت 62000 دلار رسید. این اقدام خرید بیت کوین، سود خالص دارایی را در ماه گذشته تنها به 0.20 درصد می رساند که نشان دهنده دوره ای است که به طور مساوی تحت تأثیر خریداران و فروشندگان قرار گرفته است. از آنجا که استخراج بیت کوین اکنون در تلاش برای یافتن سطح پشتیبانی است، پلتفرم تجزیه و تحلیل بلاک چین CryptoQuant پیشرفت های شگفت انگیز خاصی را در فضای استخراج توکن نشان داده است. روز جمعه، CryptoQuant در X به اشتراک گذاشت که نرخ هش ماینر بیت کوین در هفته گذشته در حال افزایش بوده و به 604 اگزاش در ثانیه (EH/S) رسیده است.
طبق گفته تیم تجزیه و تحلیل، این مقدار نشان دهنده افزایش 6 درصدی از پایین ترین سطح در 9 ژوئیه است، اما 2 درصد از ارزش هش بالاتر فعلی شبکه باقی می ماند. گزارش Cryptoquant بیان می‌کند که استخراج‌کنندگان بیت‌کوین در حال حاضر از شرایط پرداخت بهتری نسبت به آوریل برخوردار هستند، زیرا درآمدهای استخراج روزانه بیش از 50 درصد از اوایل ژوئیه رشد داشته است؛ بنابراین نیاز به تخلیه دارایی ‌های آنها کاهش می‌یابد. 
این به وضوح ثابت شده زیرا جریان خروجی روزانه ماینرهای بیت کوین بین 5000 تا 10000 بیت کوین در ماه جولای باقی مانده است که نشان دهنده کاهش قابل توجهی از محدوده 10000 تا 20000 بیت کوین است که در اوایل ماه مارس مشاهده شد، زمانی که بیت کوین به مرز قیمت 70،000 دلار رسید. به طور کلی، نرخ هش بیت کوین، کل توان محاسباتی مورد استفاده برای استخراج و پردازش تراکنش ها در شبکه بیت کوین را اندازه گیری می کند. این یک شاخص مهم برای اعتماد ماینرها به بیت کوین است، با افزایش باور سیگنال در استخراج توکن به دلیل سودآوری از قیمت های فعلی یا آتی. با این حال، توانایی استخراج‌کنندگان بیت‌کوین برای حفظ عملکرد اخیر خود علی‌رغم افت اخیر توکن، می‌تواند در شروع بازگشت قیمت در بازار بسیار مهم باشد، به‌ویژه که فروش این ماینرها می‌تواند قیمت توکن را بیشتر کاهش دهد. 

لینک خبر: newsbtc

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.

نظرات کاربران در مورد هش ریت بیت کوین در آستانه ثبت رکورد جدید است
سوال امنیتی :8+77 = ?