بیت کوین به مرحله انباشتگی برمیگردد، این به چه معناست؟

نوشته شده در : 1403/05/28
بیت کوین به مرحله انباشتگی برمیگردد، این به چه معناست؟

جستجو

بیت کوین می تواند تا ماه سپتامبر به بالای 66000 دلار بهبود پیدا کند، اما با مقاومت قابل توجهی در حدود 61700 دلار روبرو می شود. آخرین داده ها نشان می دهد که خرید بیت کوین رسماً به مرحله انباشت بازگشته است، زیرا تحلیلگران به یک شکست قریب الوقوع قیمت چشم دوخته اند. آیا این می تواند به بهبود قیمت بیت کوین به بالای 66000 دلار تا سپتامبر کمک کند؟
به گفته تحلیلگر مشهور On-Chain College، که در پستی در 15 آگوست X نوشت، نرخ انباشت دارندگان بلندمدت 59568 دلاری بیت کوین به بالاترین حد خود در 15 ماه گذشته رسیده است:
دارندگان بلندمدت #بیت‌کوین به سطوحی انباشته شده‌اند که از می 2023 ندیده‌ایم. بر اساس پست 15 آگوست X توسط Glassnode که نوشته بود، دارندگان بیت کوین در ماه گذشته به انباشت بیت کوین بازگشته اند:
«امتیاز روند انباشتگی نشان‌دهنده بازگشت بازار به انباشت است، با رسیدن ATS به حداکثر مقدار خود 1.0، که نشان‌دهنده انباشت قابل توجهی در ماه گذشته است. امتیاز روند انباشت (ATS) یک نقشه حرارتی است که برای تجزیه و تحلیل رفتار بازار بر اساس گروه های مختلف دارندگان بیت کوین استفاده می شود.
علاوه بر این، اکسل آدلر، نویسنده تایید شده CryptoQuant، در پستی در 16 آگوست X خاطرنشان کرد: علاوه بر این، 25٪ از کل عرضه بیت کوین بین قیمت 58000 تا 73000 دلار خریداری شد:
۲۵ درصد از کل عرضه بیت کوین موجود در سطح قیمت ۷۳ تا ۵۸ هزار دلار خریداری شد. این یک چهارم کل ارزش بازار بیت کوین، تقریباً 300 میلیارد دلار است. با وجود تداوم انباشت، بیت کوین پس از از دست دادن 4.2 درصد در هفته گذشته، در 16 آگوست به زیر 58000 دلار سقوط کرد.
با این حال، به گفته تحلیلگر فنی Titan of Crypto، بیت کوین همچنان بر اساس الگوهای نمودار تاریخی پس از نصف شدن، می تواند تا ماه سپتامبر به 66000 دلار برسد. این تحلیلگر در پستی در 15 آگوست X نوشت:
از نظر تاریخی، چهارمین ماه پس از نصف شدن، همیشه برای #BTC صعودی بوده و بالاتر از قیمت نصف شده است. اگر این الگو تکرار شود، سپتامبر می تواند یک ماه صعودی بالای 66000 دلار باشد.

لینک خبر: cointelegraph

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.

نظرات کاربران در مورد بیت کوین به مرحله انباشتگی برمیگردد، این به چه معناست؟
سوال امنیتی :4+66 = ?