فعالیت نهنگ های بیت کوین کاهش یافته است

فعالیت نهنگ های بیت کوین کاهش یافته است

نوشته شده در : 1403/02/11

فعالیت نهنگ های بیت کوین کاهش یافته است. اگر قصد خرید بیت کوین را دارید، اول باید به نمودار BTC/USDT مراجعه کرده و وضعیت این ارز را تجزیه و تحلیل کنید. با این کار می توانید بهترین نقاط خرید و فروش ارز دیجیتال بیت کوین را تشخیص دهید.
طبق آخرین افشای زنجیره ای، شبکه بیت کوین در چند هفته گذشته با کاهش مداوم معاملات با ارزش بازار روبرو بوده است. این فعالیت با قیمت رمز ارزهای برتر منعکس شده است که در طول ماه آوریل در تلاش برای خروج از یکپارچگی بوده است. در هفته گذشته، قیمت بیت کوین با وجود چندین بار لمس سطح، تلاش کرد تا بالای 67 هزار دلار باقی بماند. بر اساس داده های CoinGecko قیمت بیت کوین از آن زمان در حال سقوط بوده و در هفت روز گذشته بیش از 2 درصد کاهش یافته است.
نکته قابل توجه این است که داده های زنجیره ای اخیر نشان می دهد که این عملکرد قیمت بسیار پایین ممکن است برای رهبر بازار باقی بماند، مگه اینکه چرخشی به ویژه از نظر فعالیت شبکه وجود داشته باشد. علی مارتینز، تحلیلگر برجسته ارز دیجیتال به پلتفرم X رفت تا فاش کند که فعالیت نهنگ بیت کوین در شش هفته گذشته به طور پیوسته در حال کاهش بوده است.
این افشاگری بر اساس متریک تعداد تراکنش های نهنگ سانتی منت است که تعداد تراکنش های بیت کوین به ارزش بیش از 100 هزار دلار و 1 میلیون دلار را ردیابی می کند. نهنگ ها به اشخاص یا افرادی اطلاق می شود که دارای مقدار زیادی از یک ارز دیجیتال خاص هستند. به این ترتیب، آنها به دلیل ظرفیت خود برای انجام معاملات بزرگ، تاثیر قابل توجهی بر پویایی بازار دارند که می تواند باعث ایجاد سفته بازی و تغییرات احتمالی قیمت شود.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد فعالیت نهنگ های بیت کوین کاهش یافته است
سوال امنیتی :1+70 = ?