رد شدن بیت کوین از 40 هزار دلار برای اولین بار در 19 ماه گذشته

نوشته شده در : 1402/09/13

جستجو

رد شدن بیت کوین از ناحیه 40 هزار دلار؛ آیا می خواهید اطلاعاتی در این زمینه کسب کنید؟ به نظر شما بیت کوین می تواند همچنان به رشد قیمتی خود ادامه دهد؟ بیت کوین چگونه سطح 40000 دلار را رد کرد؟ بیت کوین اکنون با چه مقاومت هایی روبرو است؟ به نظر شما بیت کوین می تواند بالای ناحیه 40 هزار دلار تثبیت شود؟ چه دلایلی باعث شدند تا بیت کوین مقاومت 40 هزار دلاری را به سمت بالا بشکند؟
تریدرها و معامله گرانی که قصد خرید بیت کوین را دارند، قبل از هر کاری وضعیت این رمز ارز را تجزیه و تحلیل می کنند تا بهترین نقاط ورود و خروج معامله را تشخیص دهند. قیمت بیت کوین مدام دچار تغییراتی می شود و شما می توانید از این تغییرات قیمت سود کسب کنید. اگر به نمودار بیت کوین نگاهی داشته باشید، می بینید که بیت کوین توانسته از سطح 40 عبور کند. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، وضعیت بیت کوین را تجزیه و تحلیل کنیم و به بررسی رد شدن بیت کوین از 40 هزار دلار بپردازیم.

تجزیه و تحلیل ارز بیت کوین(BTC)

تجزیه و تحلیل بیت کوین

اگر تصمیم گرفته اید بیت کوین بخرید و از نوسانات قیمتی بیت کوین سود کسب کنید،قبل از هر کاری باید نمودار بیت کوین(BTC) را از نظر تکنیکالی بررسی کنید و حمایت ها و مقاومت های آن را تشخیص دهید. با این کار می دانید که بیت کوین به چه سطحی واکنش نشان می دهد و موقعیت های معاملاتی خودتان را با توجه به آنها تعیین می کنید. بیت کوین با برخورد به سطح مقاومت به سمت پایین و با برخورد به سطح حمایت به سمت بالا حرکت می کند.
بیت کوین در زمان نوشتن این مطلب با قیمت 40900 دلار خرید و فروش می شود. بیت کوین که در یک روند صعودی قرار دارد، همچنان به رشد قیمتی خود ادامه می دهد و می تواند به قیمت های بالاتر نیز برسد. البته اگر خبرهای منفی منتشر نشوند! اگر بیت کوین یک اصلاح قیمتی انجام دهد، باید بتواند حمایت های خودش را حفظ کند. در غیر این صورت، صعود بیت کوین تمام می شود و قیمت بیت کوین افت می کند.

رد شدن بیت کوین از 40000 دلار بعد از 19 ماه

رد شدن بیت کوین از 40 هزار دلار

توجه داشته باشید، ارز دیجیتال بیت کوین روز یکشنبه 3 دسامبر توانست از محدوده 40 هزار دلار عبور کند و رشد قابل توجهی را تجربه کند. بیت کوین 19 ماه پیش تاکنون این سطح قیمتی را ندیده بود و الان که به این سطح رسیده است، می توان گفت در روند صعودی قدرتمندی قرار دارد و می تواند همچنان به رشد قیمتی خود ادامه دهد. بیت کوین در زمان نوشتن این مطلب با قیمت 40900 دلار خرید و فروش می شود.
بیت کوین چند ماهی است که به دلیل اظهارنظرهای ظاهرا غیرقانونی بانک های مرکزی ایالات متحده و امیدواری های مبنی بر تایید شدن صندوق قابل معامله بیت کوین در بورس یا ETF، وارد یک روند صعودی شده است و می توان انتظار داشت که می تواند رشد قابل توجهی را تجربه کند. از آنجایی که بیت کوین مقاومت های پیش روی خودش را پشت سر هم شکست می دهد، می توان گفت روند صعودی اخیر بیت کوین قدرت بالایی دارد. این روند صعودی باعث شد تا بیت کوین سطح 40 هزار دلار را رد کند. افزایش قیمت بیت کوین و رد شدن آن از 40 هزار دلار باعث شد تا تقاضا برای خرید بیت کوین بیشتر شود و افراد زیادی نسبت به خرید بیت کوین اقدام کنند. یکی از سوالاتی که اکثر افراد فعال در بازار ارز دیجیتال حداقل یک بار از خود پرسیده است این است که پشتوانه بیت کوین چیست؟

جمع بندی و نتیجه:

ما خواستیم در این مطلب، وضعیت بیت کوین را تجزیه و تحلیل کنیم و به بررسی رد شدن بیت کوین از 40 هزار دلار بپردازیم. همانطور که گفته شد، ارز دیجیتال بیت کوین(BTC) یکی از رمز ارزهای برتر در بازار کریپتو است که هم اکنون در زمان نوشتن این مطلب با قیمت 40900 دلار معامله می شود و می توان انتظار داشت که بتواند همچنان به رشد قیمتی خود ادامه دهد و به سطوح بالاتری برسد.

 

نظرات کاربران در مورد رد شدن بیت کوین از 40 هزار دلار برای اولین بار در 19 ماه گذشته
سوال امنیتی :2+40 = ?