4 ارز دیجیتال که آماده انفجار قیمت هستند!

نوشته شده در : 1402/09/13
4 ارز دیجیتال که آماده انفجار قیمت هستند!

جستجو

تحلیلگران مشهور بازار پیش بینی کردند که 4 ارز دیجیتال آماده انفجار قیمت هستند که سرمایه گذاران و تریدرها می توانند با خرید این رمز ارزها سود کسب کنند. اگر شما نیز قصد خرید ارز دیجیتال را دارید، با این رمز ارزها آشنا شوید و روند کلی بازار کریپتو را تشخیص دهید.
توجه داشته باشید، بازار ارزهای دیجیتال در هفته گذشته رشد جزئی را ثبت کرده است، چون بیت کوین با 4.44 درصد افزایش به بالاتر از قیمت 39000 دلار رسید. با ادامه افزایش احساسات صعودی، آستین آرنولد، تحلیلگر محبوب ارز دیجیتال اکنون 4 رمز ارز را برجسته کرده است که پتانسیل بالایی برای سودآوری در هفته های آینده به سرمایه گذاران و تریدرها ارائه می دهد.
آرنولد در ویدیویی که اخیرا در کانال یوتیوب Altcoin Daily خود منتشر کرده است، اظهار داشت که ارزهای دیجیتال معرفی شده قرار است در بازار کریپتو نفوذ کرده و رشد قابل توجهی را تجربه کنند. اگر قصد ترید در ارزهای دیجیتال را دارید، با این توکن ها آشنا شوید.
اولین ارز دیجیتالی که آستین آرنولد آن را معرفی کرد، ارز Injective، یک پروتکل لایه یک و پروتکل غیرمتمرکز است که توسط Binance Pantera و میلیاردر مشهور فناوری، Mark Cuban پشتیبانی می شود. آرنولد توضیح می دهد که پتانسیل ارز دیجیتال اینجکتیو برای افزایش شدید قیمت به عوامل مختلفی مرتبط است که می توان به توکنومیک چشمگیر آن که توسط سیستم خرید و فروش حراج آن تسهیل شده است، اشاره کرد. چین لینک، بیت کوین و اتریوم تیز سه رمز ارز بعدی در لیست منتشر شده آرنولد هستند.
این فرایندی است که در آن ارز دیجیتال Injective از 60 درصد هزینه های جمع آوری شده در چنین برنامه های غیرمتمرکز بومی خود برای بازخرید INJ از بازار استفاده می کند. سپس INJ خریداری شده سوزانده می شود و به توکن اجازه می دهد عرضه کنترل شده ای را حفظ کند و ارزش بازار را افزایش دهد. علاوه بر این، ارز Injective در حال حاضر یکی از کمترین هزینه های شبکه را در بازار دارد که برای سرمایه گذاران یک ویژگی جذاب محسوب می شود.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.

نظرات کاربران در مورد 4 ارز دیجیتال که آماده انفجار قیمت هستند!
سوال امنیتی :1+82 = ?