5 ارز برتر برای انفجار قیمتی در ماه دسامبر

نوشته شده در : 1402/09/12
5 ارز برتر برای انفجار قیمتی در ماه دسامبر

جستجو

تحلیلگران مشهور بازار کریپتو 5 ارز دیجیتال برتر را شناسایی کردند که احتمالا در ماه دسامبر 2023 با انفجار قیمتی روبرو می شوند. با نزدیک شدن به پایان سال میلادی، علاقه مندان به رمز ارزها مشتاقانه منتظر یک رونق بالقوه در بازار هستند، به ویژه برای 5 ارز دیجیتال برتری در ادامه آنها را بررسی می کنیم. اگر قصد خرید ارز دیجیتال را دارید، ابتدا این خبر را مطالعه کرده و با این رمز ارزها آشنا شوید.
در میان بی شمار ارز دیجیتالی که در بازار وجود دارد، 5 مورد به عنوان کاندیدای اصلی برای یک انفجار بزرگ قیمتی برجسته هستند. این پنج رمز ارز عبارت هستند از کاردانو(ADA)، کلستیا(TIA) تورچین(RUNE) و ترا کلاسیک(LUNC) و غول چند ساله بیت کوین. این رمز ارزها توجه سرمایه گذاران و تریدرهای بازار کریپتو را به خود جلب کردند. اگر قصد ترید در ارزهای دیجیتال را دارید، می توانید این رمز ارزها را خرید و فروش کنید.
با ویژگی های منحصر به فرد، پایه های قوی و هیاهوی پیش بینی هایی که درباره آنها ارائه می شود، این ارزهای دیجیتال سطح بالا، در موقعیتی قرار گرفتند که در هفته های آینده حرکت های مهمی را انجام می دهند و به طور بالقوه چشم انداز بازار کریپتو را تغییر دهند.
بیت کوین به طور قابل توجهی در مسیر 40 هزار دلار حرکت می کند. تایید بالقوه ETF بیت کوین توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار یکی از متغیرهای متعددی است که باعث افزایش قیمت بیت کوین می شود. بر اساس آمار ارائه شده توسط ردیاب قیمت CoinGecko در 24 ساعت منتهی به اوایل صبح جمعه، قیمت بیت کوین 3.2 درصد افزایش یافت و به حدود 38856 دلار رسید.
کوین کودکس پیش بینی صعودی تری برای ارز دیجیتال بیت کوین دارد. توجه داشته باشید که Coincodex پیش بینی می کند که قیمت ارز دیجیتال بیت کوین در ماه آینده می تواند به سطح 58 هزار دلار برسد.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.

نظرات کاربران در مورد 5 ارز برتر برای انفجار قیمتی در ماه دسامبر
سوال امنیتی :7+71 = ?