بررسی شکایت از رونالدو به دلیل هکاری با صرافی بایننس

نوشته شده در : 1403/06/24

جستجو

شکایت از کریس رونالدو به دلیل مشارکت با صرافی بایننس؛ آیا می خواهید اطلاعاتی در این زمینه کسب کنید؟ به نظر شما کریس رونالدو از اشتباهات صرافی بایننس نقش داشته است؟ چرا از ستاره فوتبال شکایت شده است؟ کریس رونالدو چقدر جریمه باید پرداخت کند؟ کریس رونالدو چگونه به صرافی بایننس کمک می کرد تا اوراق بهادار ثبت نشده خودش را بفروشد؟ چه زمانی این همکاری شناسایی شد؟
اگر می خواهید در بازار رمز ارزها سرمایه گذاری کنید و قصد خرید بیت کوین را دارید، ابتدا باید بازار را از لحاظ مختلفی تجزیه و تحلیل کنید. یکی از مهم ترین روش های تحلیل بازار، تحلیل فاندامنتال است که باید اخبار مهم بازار را زیر نظر بگیرید و بدانید که این اخبار چه تاثیری بر بازار کریپتو می گذارند. اخیرا اعلام شده روی کریس رونالدو به دلیل مشارکت با صرافی بایننس شکایت شده است. به همین دلیل ما می خواهیم توضیحاتی درباره مشکلات اخیر صرافی ارز دیجیتال بایننس برای شما ارائه کنیم و به بررسی شکایت بر علیه کریس رونالدو به دلیل مشارکت با بایننس بپردازیم.

مشکلات اخیر صرافی ارز دیجیتال بایننس

مشکلات اخیر صرافی بایننس

بایننس که یکی از انواع صرافی های رمزارز است، به دلیل قابلیت ها و خدماتی که ارائه می دهد به یکی از بزرگ ترین و محبوب ترین صرافی های دنیا تبدیل شده است. این صرافی اخیرا با مشکلاتی روبرو شده است که از میزان محبوبیت آن کم می کند و به نظر می رسد اگر نتواند اشتباهات خود را جبران کند، دیگر نمی توان مانند گذشته محبوب باشد و حجم معاملات زیادی داشته باشد. صرافی بایننس قوانین ایالات متحده آمریکا را زیر پا گذاشته بود و به کاربران کشورهای تحریم شده خدمات ارائه می داد. به همین دلیل سازمان SEC صرافی بایننس را به پرداخت 4.3 میلیارد دلار جریمه محکوم کرد و از آن خواست تا توضیحاتی را ارائه دهد.
جالب است بدانید، چانگ پنگ ژائو(CZ) که مدیر عامل صرافی بایننس است به دلیل مشکلات اخیر پیش آمده، از سمت مدیر عاملی صرافی بایننس استعفا داد و شخص دیگری به اسم ریچارد تنگ مدیر عامل صرافی بایننس شد. همچنین این صرافی اوراق بهادار ثبت نشده را خرید و فروش می کرد که خلاف مقررات کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا بود. این کار جرم محسوب می شود و هیچ صرافی یا پلتفرمی حق ندارد اوراق بهادار ثبت نشده را معامله کند. ظاهرا صرافی بایننس از این طریق سرمایه زیادی کسب کرده است که باید جریمه آن را بپردازد.

شکایت بر علیه کریس رونالدو به دلیل مشارکت با بایننس

شکایت از کریس رونالدو

توجه داشته باشید، روی کریس رونالدو ستاره فوتبال شکایت شده است. در این شکایت که در تاریخ 29 نوامبر مطرح شده است، گفته شده که کریس رونالدو با صرافی ارز دیجیتال بایننس مشارکت داشته است و به این صرافی در فروش اوراق بهادار ثبت نشده یاری می داد.
کریس رونالدو در سال 2022 با صرافی ارز دیجیتال بایننس در ایجاد مجموعه ای از توکن های غیرمثلی یا NFT شریک شد که شامل چهره های متحرکی است که لحظاتی از حرفه او را به تصویر می کشد. او متهم است که با تشویق میلیون ها دنبال کننده، طرفدار و حامی خود برای سرمایه گذاری در صرافی بایننس در اوراق بهادار ثبت نشده درخواست سرمایه گذاری کرده است.
در این دادخواست آمده است که تبلیغات رونالدو در سایت های عمومی و رسانه های اجتماعی قابل دسترش شاکیان در سراسر کشور از جمله در فلوریدا منتشر شد. بر اساس اطلاعات و اعتقادات، در ازای خدمات خود آقای رونالدو یک بسته غرامت کل قابل توجهی دریافت کرد که احتمالا شامل غرامت در قالب ارزهای دیجیتالی است که از طریق صرافی بایننس منتقل می شود. علاوه بر این، این شکایت به هشدارهای قبلی SEC اشاره کرد که نشانه های مجازی ممکن است اوراق بهادار باشند و افراد مشهور باید زمان دریافت پول برای تبلیغ اوراق بهادار را فاش کنند. اگر برای انجام معاملات ارز دیجیتال با صرافی های داخلی کارمیکنید، شناخت مزایا و معایب صرافی های ایرانی الزامیست.

جمع بندی و نتیجه:

ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی درباره مشکلات اخیر صرافی ارز دیجیتال بایننس برای شما ارائه کنیم و به بررسی شکایت بر علیه کریس رونالدو به دلیل مشارکت با بایننس بپردازیم. همانطور که گفته شد، صرافی بایننس اخیرا با مشکلات بزرگی روبرو شده. کریس رونالدو نیز ستاره فوتبال دنیا به دلیل مشارکت با صرافی بایننس در فروش اوراق بهادار ثبت نشده، محکوم شده است.

 

نظرات کاربران در مورد بررسی شکایت از رونالدو به دلیل هکاری با صرافی بایننس
سوال امنیتی :7+89 = ?