چرا وزارت خزانه داری آمریکا می خواهد کریپتو را در خارج از کشور کنترل کند؟

نوشته شده در : 1402/09/13

جستجو

وزارت خزانه داری آمریکا می خواهد تراکنش های ارز دیجیتال را در خارج از کشور کنترل کند؛ آیا می خواهید اطلاعاتی در این زمینه کسب کنید؟ به نظر شما چرا قانونگذاران به تامین مالی غیرقانونی با رمز ارزها تاکید کردند؟ چرا وزارت خزانه داری آمریکا تصمیم گرفته است تا بازار رمز ارزها را در خارج از کشور کنترل کند؟
اگر قصد سرمایه گذاری و خرید ارز دیجیتال را دارید، باید اخبارها مهم پیرامون بازار کریپتو را مطالعه کنید تا از نوسانات ایجاد شده در بازار سود زیادی کسب کنید. به طور کلی، شما باید بازار رمز ارزها را از نظر فاندامنتالی نیز بررسی کنید تا معاملات پرسودی انجام دهید. اخیرا خبری منتشر شده است که وزارت خزانه داری آمریکا قصد دارد بازار ارزهای دیجیتال را در خارج از کشور کنترل کند. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی درباره تامین مالی غیرقانونی با ارزهای دیجیتال برای شما ارائه کنیم و به بررسی کنترل کریپتو در خارج از کشور توسط وزارت خزانه داری آمریکا بپردازیم.

تامین مالی غیرقانونی با ارزهای دیجیتال

تامین مالی غیرقانونی با ارزهای دیجیتال

تامین مالی غیرقانونی با استفاده از ارزهای دیجیتال یکی از چالش ها و دغدغه های وزارت خزانه داری آمریکا است که به نظر می رسد صدای قانون گذاران را بلند کرده است!! بسیاری از افراد و شرکت ها با استفاده از رمز ارزهای در خارج از کشور و حتی داخل کشور آمریکا با استفاده از ارزهای دیجیتال سرمایه های مورد نیاز خودشان را به صورت غیرقانونی تامین می کنند. اکنون قانون گذاران قوانینی را تعیین کردند که فقط در چارچوب این قوانین و مقررات می توان از ارزهای دیجیتال برای تامین مالی پروژه استفاده کرد.
جالب است بدانید، پروژه ها و شرکت های زیادی محدودیت های اعمال شده را دور زدند و با کمک رمز ارزها توانستند تامین مالی خودشان را انجام دهند. با گزارش هایی که منتشر شد، وزارت خزانه داری آمریکا متوجه این مسئله شد و درخواست کرد تا هرچه سریع تر به تراکنش های ارز دیجیتال در خارج از کشور نیز رسیدگی شود تا هیچ فعالیت غیرقانونی و مجرمانه ای انجام نشود. با کنترل کریپتو در خارج از کشور توسط وزارت خزانه داری آمریکا دیگر هیچ شرکتی نمی تواند با کمک ارزهای دیجیتال به صورت غیرقانونی تامین مالی انجام دهد و سرمایه مورد نیاز خودش را تامین کند.

کنترل کریپتو در خارج از کشور توسط وزارت خزانه داری آمریکا

وزارت خزانه داری آمریکا

از آنجایی که شرکت ها و پروژه های زیادی در خارج از کشور آمریکا به صورت غیرقانونی با استفاده از ارزهای دیجیتال سرمایه مورد نیز خودشان را تامین کردند و وزارت خزانه داری ایالات متحده نیز متوجه این مسئله شده است، اکنون تصمیم گرفته است تا با اعمال قوانین و مقرراتی، فضای کریپتو در خارج از کشور را کنترل کند تا هیچ فعالیت غیرقانونی با استفاده از رمز رزها صورت نگیرد.
با مطالعه مقاله تاثیر ارزهای دیجیتال در سیستم های مالی جهانی، بهتر متوجه می شوید که چرا وزارت خزانه داری آمریکا قصد دارد بازار ارزهای دیجیتال را در خارج از کشور مدیریت کرده و زیر نظر بگیرد. طبق سند وزارت خزانه داری که برای قانون گذاران این کشور فرستاده شده و توسط CoinDesk به دست آمده، روش های جمع آوری و جابجایی پول همچنان در حال توسعه است و خیلی از مقامات ما در دهه ها به روز نشدند.
توجه داشته باشید که کشورهای درگیر جنگ از جمله حماس از روش های قانونی جدید برای جابجایی، ذخیره و مخفی کردن جریان های مالی خود از ارزهای دیجیتال استفاده می کنند. این روش ها معمولا شامل استفاده از شبکه ها و سرویس های ارزهای دیجیتال از جمله میکسرها می شود.

جمع بندی و نتیجه:

ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی درباره تامین مالی غیرقانونی با ارزهای دیجیتال برای شما ارائه کنیم و به بررسی کنترل کریپتو در خارج از کشور توسط وزارت خزانه داری آمریکا بپردازیم. همانطور که گفته شد، وزارت خزانه داری آمریکا قصد دارد فعالیت های بازار ارزهای دیجیتال در خارج از کشور را کنترل کند تا هیچ پروژه یا شرکتی نتواند با استفاده از ارزهای دیجیتال به صورت غیرقانونی تامین مالی انجام دهد. همچنین حماس که درگیر جنگ است، از روش های نوین و جدیدی برای مخفی کردن تبادلات مالی خود، ذخیره و تامین بودجه خود استفاده می کند.

 

نظرات کاربران در مورد چرا وزارت خزانه داری آمریکا می خواهد کریپتو را در خارج از کشور کنترل کند؟
سوال امنیتی :8+63 = ?