بررسی جابجایی 30 هزار دلار پول توسط کیف پول اتریوم

نوشته شده در : 1402/09/10

جستجو

جابجایی 30 هزار دلار پول توسط کیف پول اتریوم؛ آیا می خواهید اطلاعاتی در این زمینه کسب کنید؟ گمان می رود این کیف پول متعلق به چه کسی باشد؟ این تراکنش چرا انجام شد؟ تراکنش 30 هزار دلاری کیف پول اتریوم چه تاثیری روی بازار کریپتو گذاشت؟ چگونه می توان جزئیات تراکنش 30 هزار دلاری کیف پول اتریوم را مشاهده کرد؟ این تراکنش مربوط به خرید کدام توکن بود؟
اتریوم یکی از رمز ارزهای پایه در بازار کریپتو است که شما می توانید با خرید اتریوم، از نوسانات قیمتی این ارز دیجیتال سود کسب کنید. اتریوم یک شبکه بلاک چینی بزرگ است که تراکنش های زیادی در این شبکه انجام می شوند. همچنین کیف پول های اتریومی نیز وجود دارند که افراد دارایی های خودشان را در این ولت ها نگه می دارند. اخیرا مشخص کرده یک کیف پول اتریوم تراکنش 30 هزار دلاری انجام داده است که کمی مشکوک به نظر می رسد. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی درباره جزئیات تراکنش های شبکه اتریوم برای شما ارائه کنیم و به بررسی تراکنش 30 هزار دلاری کیف پول اتریوم بپردازیم.

چگونه جزئیات تراکنش های شبکه اتریوم را ببینیم؟

کیف پول اتریوم

شاید این سوال را از خودتان بپرسید که چگونه می توان جزئیات تراکنش شبکه اتریوم را مشاهده کرد؟ ما می توانیم در پاسخ به این سوال بگوییم، ارز اتریوم یکی از بهترین شبکه های بلاک چینی در بازار ارز دیجیتال است که بعد از بروزرسانی اصلی خود به اتریوم 2 تراکنش ها را با سرعت بالاتری انجام می دهد، ولی همچنان انجام تراکنش و ثبت آن در شبکه اتریوم کمی زمان بر خواهد بود.
شما می توانید تراکنش های شبکه اتریوم را در سایتی به اسم Etherscan مشاهده و پیگیری کنید. برای این کار، در وهله اول باید آدرس کیف پول مورد نظر خودتان را در قسمت بالای سایت اتر اسکن وارد کرده و آن را سرچ کنید. در صفحه بعدی همه اطلاعات و جزئیات مربوط به کیف پول مورد نظرتان را می توانید ببینید. در این صفحه می توانید اطلاعاتی مانند رمز ارزهای موجود در شبکه اتریوم را ببینید. دارایی فعلی و تاریخچه تراکنش ها قسمتی از اطلاعات مهمی هستند که در این صفحه به نمایش گذاشته می شوند.

تراکنش 30 هزار دلاری کیف پول اتریوم متعلق به سو ژو

کیف پول اتریوم

توجه داشته باشید، کیف پول اتریوم که گمان می رود متعلق به سو ژو(suzhu.eth) باشد، یک تراکنش 30 هزار دلاری انجام داده است که کمی مشکوک به نظر می رسد و باید مورد بررسی قرار گیرد. به طور کلی، کیف پول متعلق به سو ژو یکی از بنیانگذاران Three Arrows Capital است، برای اولین بار از زمان دستگیری او ماه ها پیش، وجوهی را جابجا کرده است که مبدا و مقصد آن مشخص است.
تاریخچه تراکنش های ثبت شده در سایت اتر اسکن تعدادی تراکنش توکن ERC20 ورودی و خروجی را از آدرسی با برچسب suzhu.eth در 29 نوامبر نشان می دهد. یک تراکنش خروجی شامل 3.75 میلیون ارز دیجیتال Gearbox به ارزش پایین تر از 30 هزار دلار بود. علاوه بر این، چند تراکنش ورودی دیگر نیز معمولا از صرافی UniSwap سرچشمه گرفتند. برخلاف تراکنش های خروجی، آن تراکنش های ورودی نیازی به دسترسی مجاز به کیف پول اتریوم متعلق به suzhu نداشتند.
از زمانی که سو ژو دستگیر شده است، هیچ پول خروجی دیگری در سایت اتر اسکن ثبت نشده است. تاکنون آخرین تراکنش های خروجی مربوط به کیف پول اتریوم متعلق به سو ژو در 21 سپتامبر یا قبل از آن، چند روز قبل از دستگیری او در 29 سگتامبر در سنگاپور انجام شده است. بهتر است بدانید، در آن زمان سو ژو به 4 ماه زندان محکوم شد. به نظر نمی رسد که سو ژو به جرمی محکوم شده باشد. یکی از اصلاحات معروف در مورد اتریوم مرج اتریوم میباشد که برای خرید و فروش این ارز شناخت ان اصطلاح هم خالی از لطف نیست.

جمع بندی و نتیجه:

ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی درباره جزئیات تراکنش های شبکه اتریوم برای شما ارائه کنیم و به بررسی تراکنش 30 هزار دلاری کیف پول اتریوم بپردازیم. همانطور که گفته شد، کیف پول اتریومی که گمان می رود متعلق به سو ژو باشد، اخیرا یک تراکنش 30 هزار دلاری انجام داده است. این شخص در 29 نوامبر دستگیر شده بود و از آن زمان تاکنون هیچ تراکنش خروجی از این ولت گزارش نشده بود. به همین دلیل، این تراکنش کمی مشکوک به نظر می رسد.

 

نظرات کاربران در مورد بررسی جابجایی 30 هزار دلار پول توسط کیف پول اتریوم
سوال امنیتی :7+40 = ?