تحلیلگر بلومبرگ احتمال تایید ETF بیت کوین در ژانویه را تایید می کند.

نوشته شده در : 1402/09/09
تحلیلگر بلومبرگ احتمال تایید ETF بیت کوین در ژانویه را تایید می کند.

جستجو

تحلیلگر بلومبرگ 90 درصد احتمال تایید ETF بیت کوین در ژانویه را تایید می کند. اگر قصد خرید بیت کوین را دارید، ابتدا باید خبرهای پیرامون ETF بیت کوین را دنبال کنید و بدانید که این اخبار چه تاثیری روی قیمت بیت کوین می گذارند. با این کار می توانید سود زیادی کسب کنید.
در بازار ارزهای دیجیتال پیش بینی می شود که یک بازار صعودی بالقوه توسط رویدادهایی مانند هاوینگ بیت کوین و تصویب ETF بیت کوین در سال آینده ایجاد می شود. اریک بالچوناس، تحلیلگر ارشد ETF برای بلومبرگ، در یک پست X در 29 نوامبر پیشنهاد کرد که بلومبرگ موضع خود را درباره احتمال تایید 90 درصدی تا 10 ژانویه حفظ می کند، چیزی که برای ماه ها موضع آنها بوده است. حتی قبل از اینکه محبوبیت پیدا کند و به طور گسترده ای افزایش یابد.
با وجود کاهش اخیر در روند صعودی، ارز دیجیتال بیت کوین(BTC) همچنان موقعیت خودش را بالاتر از آستانه روانی قابل توجه 37 هزار دلار حفظ می کند. چندین شاخص به احتمال قوی اشاره می کنند که ارز دیجیتال ممکن است دوباره به زیر 35 هزار دلار سقوط نکند و تایید ETFها یکی از آنها است.
زمانی که از بالچوناس در نظرات درباره احتمال رد شدن همه ETFها پرسیده شد، او به مشارکت افراد زیادی که در ETF کار می کنند اشاره کرد و نشان داد که این انکار بعید است. همچنین این شخص گفت که احتمالا تایید ETFهای بیت کوین زودتر از موعد اتفاق بیفتد. تایید شدن ETF ها قیمت و آینده بیت کوین را تحت تاثیر قرار می دهد و می توان آینده درخشانی برای بیت کوین تصور کرد. به همین دلیل خیلی از سرمایه گذاران و معامله گران منتظر تایید شدن صندوق قابل معامله بیت کوین هستند.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.

نظرات کاربران در مورد تحلیلگر بلومبرگ احتمال تایید ETF بیت کوین در ژانویه را تایید می کند.
سوال امنیتی :8+83 = ?