کدام دو ارز دیجیتال در این هفته باید زیر نظر گرفته شوند؟

نوشته شده در : 1402/09/09

جستجو

شما باید این هفته دو ارز دیجیتال را زیر نظر بگیرید؛ آیا می خواهید با این رمز ارزها آشنا شوید؟ به نظر شما این ارزها چه رفتاری می توانند از خود نشان دهند؟ آیا بازار کریپتو می تواند به روند صعودی خود ادامه دهد؟ آیا این دو ارز دیجیتال معرفی شده خلاف جهت بازار حرکت می کنند؟ چگونه می توان از این دو رمز ارز سود کسب کرد؟ چرا باید این دو آلت کوین گفته شده را زیر نظر بگیریم؟

اگر قصد سرمایه گذاری و خرید ارز دیجیتال را دارید، ابتدا باید روند کلی بازار کریپتو را تشخیص دهید و رمز ارزهایی که خلاف جهت بازار حرکت می کنند را شناسایی کنید. علاوه بر این، شما باید ارزهای دیجیتال مستعد رشد را نیز پیدا کنید و روی این رمز ارزها سرمایه گذاری کنید تا سود به دست آورید. طبق نظرات تحلیلگران، شما باید این هفته دو ارز دیجیتال را زیر نظر بگیرید. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی درباره روند کلی بازار ارزهای دیجیتال برای شما ارائه کنیم و به معرفی دو ارز دیجیتال مهم این هفته بپردازیم.

بررسی روند کلی بازار ارزهای دیجیتال

دو ارز دیجیتال مهم این هفته

یکی از کارهای مهم و ضروری که شما باید قبل از سرمایه گذاری در رمز ارزها انجام دهید، بررسی روند کلی بازار ارزهای دیجیتال است. اگر هم اکنون وضعیت بازار ارزهای دیجیتال را تجزیه و تحلیل کنید، متوجه می شوید که روند کلی بازار ارزهای دیجیتال صعودی است و قیمت رمز ارزها تمایل به صعود دارند. اگر می خواهید از افزایش قیمت رمز ارزها سود کسب کنید، می توانید اقدام به شناسایی ارزهای دیجیتال مستعد رشد کرده و با سرمایه گذاری روی آنها سود زیادی به دست آورید. به عبارت دیگر، رمز ارزهایی را پیدا کنید که می توانند عملکرد بهتری داشته باشند.

بازار کریپتو مدت ها است که در یک روند صعودی قرار دارد و تحلیلگران باور دارند که بازار همچنان می تواند روند صعودی خودش را حفظ کند. حتی برخی از تحلیلگران مطرح بازار گفتند که بیت کوین دیگر به زیر 35 هزار دلار نخواهد رسید. از همین رو قدرت خریداران در بازار نیز در حال افزایش است و تقاضا برای خرید بیت کوین و سایر رمز ارزها بیشتر شده است. از آنجایی که عرضه و تقاضا تاثیر مستقیمی روی قیمت رمز ارزها دارند، قیمت ارزهای دیجیتال با گذشت زمان می تواند افزایش پیدا کند.

دو ارز دیجیتال مهم این هفته کدامند؟

دو ارز دیجیتال مهم این هفته

توجه داشته باشید، روند کلی بازار ارزهای دیجیتال صعودی است. با این حال تحلیلگران مطرح بازار به سرمایه گذاران و معامله گران بازار رمز ارزها پیشنهاد کردند تا دو ارز دیجیتال مهم را در این هفته زیر نظر بگیرند. شما نیز می توانید با زیر نظر گرفتن این دو رمز ارز سود زیادی از نوسانات قیمتی مطلع شده و در معاملات خود ضرر نکنید. در ادامه این ارزهای دیجیتال را معرفی می کنیم و قیمت هر کدام را تجزیه و تحلیل می کنیم:

• آوالانچ(AVAX)

ارز دیجیتال آوالانچ(AVAX) یکی از رمز ارزهایی است که شما باید در این هفته آن را زیر نظر بگیرید. بهتر است بدانید آوالانچ یک فروش گسترده را پشت سر گذاشته است. در 12 ساعت اخیر، ارز دیجیتال آواکس 127.01 میلیون دلار در موقعیت های خرید و 141.14 میلیون دلار در موقعیت های فروش ثبت کرده است. به نظر می رسد قدرت فروشندگان این ارز دیجیتال در حال افزایش است و اگر این روند همچنان ادامه پیدا کند، می تواند ریزش قابل توجهی را تجربه کند. بنابراین این رمز ارز را زیر نظر بگیرید تا ضرر نکنید.

• آربیتروم(ARB)

یک سیگنال نزولی برای آربیتروم نیز منتشر شده است. در همین حال، ارز دیجیتال آربیتروم 110.22 میلیون دلار پوزیشن فروش در 24 ساعت گذشته در مقابل 96.49 میلیون دلار پوزیشن خرید دارد. اگر دارندگان ارز دیجیتال آربیتروم همچنان به فروش دارایی های خودشان اقدام کنند، می توان احتمال داد قیمت ارز ARB ریزش خواهد کرد و دارندگان و تریدرها ضرر می کنند. یکی از مهمترین پیشنیازهای سرمایه گذاری در بازار ارزهای دیجیتال شناسایی ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری است.

جمع بندی و نتیجه:

ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی درباره روند کلی بازار ارزهای دیجیتال برای شما ارائه کنیم و به معرفی دو ارز دیجیتال مهم این هفته بپردازیم. همانطور که گفته شد، روند کلی بازار رمز ارزها صعودی است، با این حال تحلیلگران دو رمز ارز را معرفی کردند و شما باید آنها را زیر نظر بگیرید. آوالانچ و آربیتروم دو ارز دیجیتالی هستند که با فروش گسترده ای روبرو شدند و به نظر می رسد قیمت آنها ریزش قابل توجهی را تجربه می کند.

نظرات کاربران در مورد کدام دو ارز دیجیتال در این هفته باید زیر نظر گرفته شوند؟
سوال امنیتی :9+56 = ?