علت ممنوع الخروجی مدیرعامل بایننس از ایالات متحده

نوشته شده در : 1403/06/24

جستجو

ممنوع الخروج شدن مدیر عامل بایننس از ایالات متحده؛ آیا می خواهید اطلاعاتی در این زمینه کسب کنید؟ به نظر شما چانگ پنگ ژائو به زندان می افتد؟ چرا قاضی فدرال رزرو مدیر عامل صرافی ارز دیجیتال بایننس را ممنوع الخروج کرد؟ چرا این شخص قصد دارد از کشور آمریکا خارج شود؟ چانگ پنگ ژائو تا چه زمانی باید از ایالات متحده آمریکا باقی بماند؟ چه زمانی دادگاه او برگزار می شود؟
صرافی بایننس یکی از بزرگ ترین پلتفرم های معاملاتی در بازار کریپتو است که شما می توانید با استفاده از آن اقدام به خرید و فروش ارزهای دیجیتال کنید. چانگ پنگ ژائو قبلا به عنوان مدیر عامل صرافی بایننس شناخته می شد که اکنون به دلیل مرتکب شدن جرم هایی، از سمت مدیر عاملی خود استعفا داد و شخص دیگری جایگزین او شد. ریچارد تنگ اکنون مدیر عامل صرافی بایننس است. طبق خبرهای منتشر شده، CZ تا اطلاع ثانوی حق خروج از ایالات متحده آمریکا را ندارد. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی درباره استفعای چانگ پنگ ژائو از سمت مدیر عاملی بایننس برای شما ارائه کنیم و به بررسی ممنوع الخروج شدنمدیر عامل بایننس بپردازیم.

استعفای چانگ پنگ ژائو از سمت مدیر عاملی بایننس

مدیر عامل بایننس

همانطور که در جریان هستید، چانگ پنگ ژائو مدیر عامل بایننس مرتکب جرم هایی شده است که طبق دستور مراجع قانونی آمریکا،  مجرم شناخته شده است. بهتر است بدانید صرافی بایننس که یکی از بزرگ ترین انواع صرافی های رمزارز در دنیا است که قوانین ایالات متحده آمریکا را زیر پا گذاشته و به کاربران کشورهای تحریم شده خدمات ارائه می داد. با مشخص شدن این کار، این صرافی محکوم به پرداخت 4.3 میلیارد دلار جریمه نقدی شد. این صرافی باید برای حل و فصل شدن پرونده شکایت خود، این مبلغ را بپردازد.
جالب است بدانید، چانگ پنگ ژائو(CZ) به دلیل جریان های ایجاد شده، از سمت مدیر عاملی صرافی بایننس استعفا داد و شخص دیگری جایگزین او شد. ریچارد تنگ شخصی است که اکنون به عنوان مدیر عامل صرافی بایننس شناخته می شود. استعفای مدیر عامل بایننس و محکوم شدن صرافی بایننس به پرداخت 4.3 میلیارد دلار جریمه باعث نگرانی و احساس بد در بین معامله گران و سرمایه گذاران ارزهای دیجیتال شد و این مسئله قیمت رمز ارزها به ویژه قیمت بیت کوین(BTC) را تحت تاثیر قرار داد.

ممنوع الخروج شدن مدیر عامل بایننس

مدیر عامل بایننس

توجه داشته باشید، چانگ پنگ ژائو(CZ) که اخیرا از سمت مدیر عاملی صرافی بایننس استعفا داد، توسط یکی از قاضیان فدرال از ایالات متحده ممنوع الخروج شده است و تا مدت مشخص شده حق ترک کشور آمریکا را ندارد. به نظر می رسد خروج این شخص از ایالات متحده به معنی فرار او باشد. قاضی فدرال رزرو در پی رسیدگی به شکایت وزارت دادگستری اعلام کرد که چانگ پنگ ژائو هنوز ثروت زیادی دارد و می تواند هر کار دیگه ای انجام دهد. به نظر می رسد این شخص بعدا یک صرافی دیگری راه اندازی و مدیریت آن را بر عهده بگیرد.
علاوه بر این، همسر و فرزندان چانگ پنگ ژائو نیز برای مدتی نمی توانند جابجا شوند. DOJ گفت که ژائو از چند ماه تا 10 سال حبس در انتظار دارد، اگرچه ژائو می تواند برای هر حکمی که بیش از 18 ماه باشد، تجدید نظر کند. او همچنین با پرداخت 50 میلیون دلار جریمه به عنوان بخشی از توافق نامه خود موافقت کرد. ممنوع الخروج شدن چانگ پنگ ژائو باعث می شود تا پرونده خیلی سریع رسیدگی شود. در اینجا لازم به ذکر است افرادی که با صرافی های داخلی کار میکنند مزایا و معایب صرافی های ایرانی را بدانند.

جمع بندی و نتیجه:

ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی درباره استفعای چانگ پنگ ژائو از سمت مدیر عاملی بایننس برای شما ارائه کنیم و به بررسیممنوع الخروج شدن مدیر عامل بایننس بپردازیم. همانطور که گفته شد، چانگ پنگ ژائو که قبلا به عنوان مدیر عامل صرافی بایننس شناخته می شد، اکنون از ایالات متحده ممنوع الخروج شده است و نمی تواند نزد همسر و فرزندان خود در کشور دیگری برود. قاضی فدرال اعلام کرده است که CZ برای مدتی باید در کشور آمریکا باقی بماند تا پرونده او رسیدگی شود و رای دادگاه صادر شود.

 

نظرات کاربران در مورد علت ممنوع الخروجی مدیرعامل بایننس از ایالات متحده
سوال امنیتی :1+78 = ?