حماس و حزب الله از ترون برای مبادلات خود استفاده می کنند!

نوشته شده در : 1402/09/08
حماس و حزب الله از ترون برای مبادلات خود استفاده می کنند!

جستجو

طبق گزارش های منتشر شده، حماس و حزب الله از ارز دیجیتال ترون(TRX) به جای بیت کوین استفاده می کنند. این کشورها ترون را از صرافی ارز دیجیتال خریداری و بودجه مورد نیاز خودشان را برای جنگ تامین می کنند. سایر کشورها نیز کمک های مالی خودشان را می توانند در قالب رمز ارز ترون به حماس و حزب الله بفرستند.
توجه داشته باشید، ترون(TRX) که یکی از رمز ارزهای برتر در بازار کریپتو است، از بیت کوین به عنوان پلتفرم منتخب برای نقل و انتقالات مالی توسط گروه هایی مانند حماس و حزب الله که توسط ایالات متحده، بریتانیا و سایر کشورها به عنوان سازمان های تروریستی شناخته می شوند، پیشی گرفته است. بر اساس گزارش رویتز، این تحول جبهه جدیدی را در نبرد اسرائیل علیه تامین مالی گروه های شبه نظامی مورد حمایت ایران باز کرده است.

کیف پول های ترون در تصرف اسرائیل

طبق اخبار منتشر شده، تجزیه و تحلیل جامع از توقیف ارزهای دیجیتال که توسط سرویس های امنیتی اسرائیل از سال 2021 اعلام شده است، افزایش قابل توجهی در هدف قرار دادن کیف پول های ترونو کاهش توقیف های مربوط به کیف پول های بیت کوین را نشان می دهد. سهم ارزهای دیجیتال در تبادلات مالی جهان نیز در حال افزایش است.
دفتر ملی مقابله با تامین مالی تروریسم اسرائیل که مسئول عملیات توقیف است، در مجموع 143 کیف پول ترون را بین ژوئیه 2021 تا اکتبر 2023 مسدود کرد، به این باور که آنها با سازمان های تروریسی مشخص شده مرتبط هستند یا در جنایت های تروریسی شدید دخیل هستند.
نکته قاب توجه این است که 87 مورد از این توقیفات در سال جاری رخ داده است، از جمله 39 کیف پول مرتبط با جزب الله لبنان و 26 کیف پول مرتبط با جهاد اسلامی فلسطین، متحد حماس. در پاسخ به تشدید بررسی های مالی حماس، اسرائیل تلاش های تحقیقاتی خودش را تشدید کرد. کشف کرد که 56 کیف پول ترون به حماس متصل است که 46 کیف پول به یک شرکت صرافی ارز دیجیتال مستقر در غزه به نام Dubai Co For Exchange مربوط می شود.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.

نظرات کاربران در مورد حماس و حزب الله از ترون برای مبادلات خود استفاده می کنند!
سوال امنیتی :3+48 = ?