چرا احتمال دارد قیمت بیت کوین تا 35 هزار دلار کاهش یابد؟

نوشته شده در : 1402/09/08

جستجو

احتمال کاهش قیمت بیت کوین تا 35 هزار دلار؛ آیا می خواهید اطلاعاتی در این زمینه کسب کنید؟ به نظر شما قیمت بیت کوین تا کجا به ریزش خود ادامه می دهد؟ حمایت های اصلی بیت کوین کدامند؟ آیا بیت کوین می تواند دوباره به سمت بالا برگردد؟ چه دلایلی باعث شدند تا بیت کوین ریزش کند؟ چند درصد از موقعیت های معاملاتی اخیر لیکویید شدند؟ آیا بیت کوین می تواند تا 35 هزار دلار کاهش یابد؟
اگر قصد سرمایه گذاری و خرید بیت کوین را دارید، ابتدا باید روند قیمتی این رمز ارز را تشخیص دهید و در پوزیشن های معاملاتی درستی قرار بگیرید. بیت کوین نوسانات قیمتی زیادی دارد و برای کسب سود از این نوسانات، باید وضعیت این رمز ارز را تجزیه و تحلیل کنید. با تجزیه و تحلیل وضعیت بیت کوین شما بهترین نقاط خرید و فروش ارز بیت کوین را تشخیص می دهید. اخیرا پیش بینی شده که قیمت بیت کوین ممکن است تا 35 هزار دلار کاهش پیدا کند. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، ارز دیجیتال بیت کوین(BTC) را تجزیه و تحلیل کرده واحتمال کاهش قیمت بیت کوین تا 35 هزار دلار را مورد بررسی قرار دهیم.

تجزیه و تحلیل ارز دیجیتال بیت کوین(BTC)

احتمال کاهش قیمت بیت کوین

ما اکنون شاهد نوسانات شدید قیمت بیت کوین(BTC) هستیم که این مسئله باعث می شود بازار ارزهای دیجیتال به هم بریزد. رمز ارز بیت کوین در زمان نوشتن این مطلب با قیمت 36900 دلار معامله می شود که تقریبا 1.04 درصد نسبت به روز گذشته کاهش یافته است. ناحیه 36750 دلار به عنوان حمایت اصلی ارز دیجیتال بیت کوین محسوب می شود که اگر نتواند این ناحیه را حفظ کند، به سمت قیمت های پایین تر حرکت می کند. تحلیلگران پیش بینی کردند که بیت کوین نمی تواند حمایت خودش را حفظ کند و تا محدوده 35 هزار دلار ریزش می کند.
مدتی بود که ارز دیجیتال بیت کوین(BTC) در یک روند صعودی قرار داشت، ولی اخیرا خبرهای منفی درباره محکوم شدن صرافی بایننس و استعفای مدیر عامل بایننس منتشر شد که این خبرها باعث شدند تا قیمت ارز بیت کوین ریزش کند و به سمت حمایت های خود پیش رود. اگر بیت کوین همچنان به روند نزولی خود ادامه دهد، معامله گران و دارندگان این رمز ارز ضرر می کنند.

احتمال کاهش قیمت بیت کوین تا 35 هزار دلار

احتمال کاهش قیمت بیت کوین

توجه داشته باشید، اخیرا خبرهای منفی زیادی منتشر می شوند که این اخبارها قیمت ارزهای دیجیتال را تحت تاثیر قرار دادند و بیت کوین به دنبال این اخبار وارد روند نزولی شده است. بیت کوین هم اکنون با قیمت 36900 دلار معامله می شود که تحلیلگران پیش بینی کردند این رمز ارز یک اصلاح قیمتی انجام می دهد و می تواند تا 35 هزار دلار افت کند. در ناحیه 35 هزارها با یک حمایت مهمی روبرو می شود که اگر قدرت خریداران در این ناحیه بیشتر از قدرت فروشندگان باشد، می تواند به سمت قیمت های بالاتر صعود کند.
یکی از مقاومت های مهم بعدی بیت کوین می تواند نزدیک به 38500 دلار باشد که بالاتر از آن بیت کوین می تواند تا سطح 39200 دلار افزایش یابد. در مورد ذکر شده حتی بیت کوین می تواند تا ناحیه 40 هزار دلار نیز بالا روند و دارندگان این رمز ارز سود زیادی کسب کنند. به طور کلی، اگر بیت کوین نتواند از محدوده مقاومتی 37570 دلاری بالا رود، می تواند همچنان به حرکت نزولی که در پیش گرفته ادامه دهد. اگر می خواهید بیت کوین بخرید، تا زمان مشخص شدن روند بازار، دست نگه دارید تا معامله پرسودی انجام دهید. یکی مسائل مهم در مورد بیت کوین تاثیر بیت کوین بر آینده بشریت میاشد که ذهن سرمایه گذاران در این حوزه را به خود مشغول کرده است.

جمع بندی و نتیجه:

ما خواستیم در این مطلب، ارز دیجیتال بیت کوین(BTC) را تجزیه و تحلیل کرده و احتمال کاهش قیمت بیت کوین تا 35 هزار دلار را مورد بررسی قرار دهیم. همانطور که گفته شد، ارز دیجیتال بیت کوین هم اکنون در زمان نوشتن این مطلب با قیمت 36900 دلار معامله می شود که ظاهر وارد یک روند نزولی شده است. طبق گفته تحلیلگران، اگر بیت کوین نتواند حمایت های مهم خود را حفظ کند، سقوط می کند و به روند نزولی خود همچنان ادامه می دهد.

 

نظرات کاربران در مورد چرا احتمال دارد قیمت بیت کوین تا 35 هزار دلار کاهش یابد؟
سوال امنیتی :9+40 = ?